Suurmestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Minulle kävi viime keväänä yhdessä kotipelissä niin, että yksi äiti kolmen lapsensa kanssa oli valloittanut minun kausikorttipaikkani ja muutaman muun paikan siitä minun istumapaikkani vierestä. Näilläkin paikoilla useimmiten istui kausikortin haltija. He eivät vielä olleet paikalla, mutta tulivat hetken päästä. Sanoin äidille ystävällisesti, että tässä on minun paikkani, joten voisitteko siirtyä. Ensin ei tapahtunut mitään ja äiti oli välinpitämättömän oloinen. Sanoin uudestaan ja ensin ei meinannut mitään tapahtua. Katsoin vähän merkitsevästi ja mietin mielessäni, että pitääkö tässä nyt käydä sanomassa lähettyvillä olevalle järjestysmiehelle asiasta. Kyseinen porukka sitten lopulta siirtyi muualle.
Kausikorttipaikkani on mutkan lähettyvillä, niin tuli mieleeni, että onkohan nyt perhe ostanut halvemmat seisomapaikkaliput ja sitten kuvitellut, että voivat noin vain mennä istumpaikoille istumaan. En voi kyllä käsittää joidenkin ihmisten ajatuksenjuoksua. Ei sitä nyt voi mennä toisten paikoille istumaan. Jos on ostanut lipun, jossa on numeroitu paikka, niin sitten mennään ko. paikalle istumaan. Sen jotenkin ymmärtää, jos on ensimmäistä kertaa peliä katsomassa, niin ei välttämättä tajua, miten homma toimii. Tosin pitäisi ymmärtää, ettei seisomapaikan lipulla mennä istumapaikalle istumaan varsinkin, jos se on varattu.
Kausikorttipaikkani on mutkan lähettyvillä, niin tuli mieleeni, että onkohan nyt perhe ostanut halvemmat seisomapaikkaliput ja sitten kuvitellut, että voivat noin vain mennä istumpaikoille istumaan. En voi kyllä käsittää joidenkin ihmisten ajatuksenjuoksua. Ei sitä nyt voi mennä toisten paikoille istumaan. Jos on ostanut lipun, jossa on numeroitu paikka, niin sitten mennään ko. paikalle istumaan. Sen jotenkin ymmärtää, jos on ensimmäistä kertaa peliä katsomassa, niin ei välttämättä tajua, miten homma toimii. Tosin pitäisi ymmärtää, ettei seisomapaikan lipulla mennä istumapaikalle istumaan varsinkin, jos se on varattu.