Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 322 591
  • 6 498

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Miten vitun vaikeaa voi olla kausarin ostaminen palloseuran peleihin?

> Laita Googleen HCTPS kausikortti
> mene tepsin nettisivuille
> kausarit joko toimistolta (artukainen) tai lippu.fi
> mene lippu.fi
> laita hakuun HC tps kausikortti
> löytyy naisten kausikortteja sekä irtolippuja miesten peleihin
> kiinnostus ostaa kausikortti 1000% -> 13%

Sen ei pitäisi olla NÄIN vaikeaa nykypäivänä. Edes seuran sivuilla ei ollut suoraa linkkiä….
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Miten vitun vaikeaa voi olla kausarin ostaminen palloseuran peleihin?

> Laita Googleen HCTPS kausikortti
> mene tepsin nettisivuille
> kausarit joko toimistolta (artukainen) tai lippu.fi
> mene lippu.fi
> laita hakuun HC tps kausikortti
> löytyy naisten kausikortteja sekä irtolippuja miesten peleihin
> kiinnostus ostaa kausikortti 1000% -> 13%

Sen ei pitäisi olla NÄIN vaikeaa nykypäivänä. Edes seuran sivuilla ei ollut suoraa linkkiä….
Itse testasin. Tepsin kotisivuilla..heti siinä etusivulla "osta kausikortti tästä"...siitä eteenpäin ja lippu.fi:n valikosta (vasen ylä) kausikortti ja sit vaan ostohousut jalkaan.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Itse testasin. Tepsin kotisivuilla..heti siinä etusivulla "osta kausikortti tästä"...siitä eteenpäin ja lippu.fi:n valikosta (vasen ylä) kausikortti ja sit vaan ostohousut jalkaan.
Eipä osunut tuo etusivulla oleva teksti silmään. Sieltä liput osiosta olikin vaikeampi. Parantamisen varaa anyway.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eipä osunut tuo etusivulla oleva teksti silmään. Sieltä liput osiosta olikin vaikeampi. Parantamisen varaa anyway.
Miten sitä voi parantaa jos se lukee suoraan etusivulla kun sinne menet?
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Unohdin tyytyväisesti fyysisen kausikortin himaan, kun lähdin lauantaina matsiin. Ajattelin, että ei hätä tämän näköinen saan sen kaivettua netistä. No eiköhän lippu.fi ja tps.lippu.fi ja kaikki mitä löysin näytti tyhjää. TPS-sovellus sitten sen löysi ihan puhelinnumerolla. Toki sovellus piti päivittää, mutta näin oli viimevuonnakin. TPS-sovellus kannattaa ladata. Ei se täydellinen ole, mutta urheiluseura sovellukseksi varsin pätevä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No en alkanut skorllaamaan sivua alaspäin vaan valitsin valikoista liput, jonka kautta luulin löytäväni myös kausarit. Olisi ilmeisesti pitänyt lukea myös mainokset läpi.
Mulla se ainakin näkyy heti kun avaan sivun. Melkein keskellä ruutua vasemmassa laidassa.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Mulla se ainakin näkyy heti kun avaan sivun. Melkein keskellä ruutua vasemmassa laidassa
Ei näkynyt mulla suoraan. Mutta luulisi sen löytyvän myös liput/kausarit osion alta. Vastaan tulee vaan hitosti tekstiä ja ja palvelunumeroiden hintoja. Miksei myös tuolla liput osiossa voi olla samanlaista linkkiä tarjolla kuin etusivulla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei se kyllä keskellä sivua ole tekemälläkään, mutta joo näkyy heti kun avaa sivun. Ehkä vähän piilossa ja voisi tehdä räikeämmäksi.
Voi helvetti :-D Sanoin melkein..
 

Liitteet

  • Screenshot_20230918-165235.jpg
    Screenshot_20230918-165235.jpg
    483,6 KB · kertaa luettu: 149

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Miten vitun vaikeaa voi olla kausarin ostaminen palloseuran peleihin?

> Laita Googleen HCTPS kausikortti
> mene tepsin nettisivuille
> kausarit joko toimistolta (artukainen) tai lippu.fi
> mene lippu.fi
> laita hakuun HC tps kausikortti
> löytyy naisten kausikortteja sekä irtolippuja miesten peleihin
> kiinnostus ostaa kausikortti 1000% -> 13%

Sen ei pitäisi olla NÄIN vaikeaa nykypäivänä. Edes seuran sivuilla ei ollut suoraa linkkiä….

Tässähän se normi polku on.
Kaikki edut kyllä seuran nettisivuilla kerrotaan ja NYT KUN KATSON UUDESTAAN, näen ihan alimpana pienen hyperlinkin, josta pääsee kausariostoksille…

Sen pitäisi olla MELKEIN joka lauseen lopussa. Tai välissä josta asiakas aktivoituu ”OSTAMAAN LIPUT TÄSTÄ”

Mä olen internetajan lapsi ja ellen mä löydä nanosekunnissa sitä linkkiä et mistä ne perkele voi ostaa ni ei löydä Pekka Peruskatsojakaan…
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässähän se normi polku on.
Kaikki kyllä seuran nettisivuilla kerrotaan ja muista ja NYT KUN KATSON UUDESTAAN, näen ihan alimpana pienen hyperlinkin, josta pääsee kausariostoksille…

Sen pitäisi olla MELKEIN joka lauseen lopussa. Tai välissä josta asiakas aktivoituu ”OSTAMAAN LIPUT TÄSTÄ”

Mä olen internetajan lapsi ja ellen mä löydä nanosekunnissa sitä linkkiä et mistä ne perkele voi ostaa ni ei löydä Pekka Peruskatsojakaan…
Saat etsimällä etsiä huonompaa Internetin käyttäjää kuin minä ja mä jostain syystä löysin sen heti. Kai nuo sivut näkyy muilla sit eri tavalla. Pistin tuohon ylemmäs kuvakaappauksen näkymästä mun etusivulta ja siinä se tönöttää heti kutsuvasti.
 

Ketale

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS tekee miljoonia tappiota niin parannuskeino siihen on, että ilmaiseksi sisäänpääsevät veisivät maksavien asiakkaiden penkkejä ja vähentäisivät valinnanvaraa? Älytöntä.

Nimimerkillä "pieniä lapsia löytyy".
Niin, en minä asiaa minkäänlaisena parannuskeinona esittänyt? Jos nyt kuitenkin peli-iltaa mainostetaan perhe -teemalla niin voisihan pienille lapsillekin istumapaikat järjestää... mutta toki jos se nyt maksavilta asiakkailta pois niin onhan se tietty ihan älytöntä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Testasin ja otin kannattajakatsomon kausarin (199€) ostoskoriin. Jostain syystä samalla ajattelin, että olisipas kätevää kun hinta laskisi sitä mukaan kun pelejä on pelattu.

Ja kappas, näinhän se olikin ja hinnaksi tuli 191,4€. Eli se hinta näköjään ihan oikeasti putoaa automaattisesti sitä mukaan kun pelejä on mennyt. Tarvinnee tuollainen jossain kohtaa ostaa kun on enempi aikaa käydä peleissä.

Tämä hinnanalennus tosiaan tuli näkyviin vasta siinä kohtaa kun on menossa maksamaan.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Testasin ja otin kannattajakatsomon kausarin (199€) ostoskoriin. Jostain syystä samalla ajattelin, että olisipas kätevää kun hinta laskisi sitä mukaan kun pelejä on pelattu.
Kaikkea uutta oppii. Tätäkin voisi markkinoida, jos ei muuten, niin seikkaile sivuilla ja löydä uusi tarjous.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Tästä oppineena olis siis pitänyt mennä seuran nettisivuille, jossa lukee että Lippupisteen kautta kausarit ja tajuta myös että se on tps.lippu.fi eikä lippu.fi….

Koska Googlen haku ja sieltä seuran nettisivut haulla HCTPS KAUSIKORTTI eivät tuottaneet toivottua ostoaktia 5min sisällä klik klik klik ja kausari taskussa samalla kun söin lounasta, niin PITÄKÄÄ TUNKKINNE! ‍♂️

Koska ongelmia on kaksi:

- Kausikorttilinkki Googlesta, jolla pääsee seuran nettisivuille sisältää yhden(!!) pienen linkin lippukauppaan. Sekin viimeisenä ja alimmaisena. Korjattava heti bannerimainoksella joka ei mene KENELTÄKÄÄN ohi!

- Lisäksi lippu.fi hakukone ei osaa ohjata haulla HCTPS kausikortti tps.lippu.fi -verkkokauppaan. Tämä ei liene seuran vaan lippu.fi ongelma.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Saat etsimällä etsiä huonompaa Internetin käyttäjää kuin minä ja mä jostain syystä löysin sen heti. Kai nuo sivut näkyy muilla sit eri tavalla. Pistin tuohon ylemmäs kuvakaappauksen näkymästä mun etusivulta ja siinä se tönöttää heti kutsuvasti.
Menit seuran sivuille. Mä menin Googleen kuten 95% ihmisistä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kyllä tuon kausarin ostettua myös lippu.fi sivustolta eikä pelkästään tps.lippu.fi.

edit: korjaus: enää ei taidakkaan saada :D ennen kauden alkua sai tänä vuonna (ja ainakin kahtena vuotena ennen tätä) koska oman kausarini ostin lippu.fistä ilman tuota tps-etuliitettä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Anteeksi, ekassa linkissä ei ole ollenkaan linkkiä lippukaupaan ja tuossa toisessa joku early bird - skeida ja sen tekstin lopussa se LINKKI…

Ei näin!
 

Liitteet

  • IMG_1131.jpeg
    IMG_1131.jpeg
    583,4 KB · kertaa luettu: 102

Aserty

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kotisivujen liput osiosta löytyy myös maininta: ”Kauden 22-23 irtoliput tulevat myyntiin elokuussa.” Eli ei niitä sivuja hirveän usein päivitetä. Lisäksi irtolippujen ja kausikorttien hintoja ei löydy mistään.

Lasten paikkoihin liittyen kannattaa tietää, että yläkertaan ja ringside paikoille myydään perhelippuja (1 aikuinen + 1 lapsi). Esim. seuraavaan peliin perhelippu maksaa 26 € ja yksi aikuisen lippu 27 €. Ei toki auta, jos lapsia on enemmän kuin aikuisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös