Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 321 958
  • 6 498

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaako joku sanoa miksi tepsillä on ”varattuna” ainaki g5 (perhekatsomo) ja e3 katsomoissa tuoleja useita rivejä heti kun liput tulevat myyntiin?
Nythän lippuja on mennyt mukavasti ja nuo paikat juuri vapautettu myyntiin.

Edit. Myös g3
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Osaako joku sanoa miksi tepsillä on ”varattuna” ainaki g5 (perhekatsomo) ja e3 katsomoissa tuoleja useita rivejä heti kun liput tulevat myyntiin?
Nythän lippuja on mennyt mukavasti ja nuo paikat juuri vapautettu myyntiin.

Edit. Myös g3
Näkörajoitteisia paikkoja. Kamerat edessä. Ja nyt jostain syystä E3:sta vapautui iso kasa paikkoja. Mistä nämä johtuu? Hyvin sekavaa tuo lipun myynti.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Normaalisti olen ollut Jokerifanien junalla matkalla TPS-Jokerit-peleissä, mutta tänään olen sattumalta Turussa juuri seiskapelin aikoihin, niin ostinpa lipun (kun halvalla sain).

Olen omalla autolla liikkeellä. 1200 paikkaa jäähallilla ja 3000 paikkaa Messukeskuksella? Onko nuo Messukeskuksen paikat käytössä tänään myös? Kaikki varmaan maksavat 6e (ei haittaa vaikka maksaisi enemmän). Tuleeko nuo paikat yleensä täyteen? Kävin vähän katselemassa Teboilin lähellä jossain Suikkilantien (?) lähellä, jos siellä olisi ilmaisia paikkoja, mutta varmaan ne täyttyvät?

Luonnollisesti olen 100 % TPS:n puolella pelissä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaako joku sanoa miksi tepsillä on ”varattuna” ainaki g5 (perhekatsomo) ja e3 katsomoissa tuoleja useita rivejä heti kun liput tulevat myyntiin?
Nythän lippuja on mennyt mukavasti ja nuo paikat juuri vapautettu myyntiin.

Edit. Myös g3

Täällä taidettiin puhua jostain näköesteistä ja nämä paikat vapautetaan vasta kun ns. Muut liput on myyty pois.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Normaalisti olen ollut Jokerifanien junalla matkalla TPS-Jokerit-peleissä, mutta tänään olen sattumalta Turussa juuri seiskapelin aikoihin, niin ostinpa lipun (kun halvalla sain).

Olen omalla autolla liikkeellä. 1200 paikkaa jäähallilla ja 3000 paikkaa Messukeskuksella? Onko nuo Messukeskuksen paikat käytössä tänään myös? Kaikki varmaan maksavat 6e (ei haittaa vaikka maksaisi enemmän). Tuleeko nuo paikat yleensä täyteen? Kävin vähän katselemassa Teboilin lähellä jossain Suikkilantien (?) lähellä, jos siellä olisi ilmaisia paikkoja, mutta varmaan ne täyttyvät?

Luonnollisesti olen 100 % TPS:n puolella pelissä.
Tervetuloa! Liput maksaa 6€ klo 17.30 jälkeen ja kyllä tuo Messukeskus tulee olemaan tänään myös auki
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tervetuloa! Liput maksaa 6€ klo 17.30 jälkeen ja kyllä tuo Messukeskus tulee olemaan tänään myös auki
Kiitos tiedosta.

Mukavaa peli-iltaa kaikille. Tulee varmaan halli aika täyteen.
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tajusin mikä hidastaa ylivoimasesti eniten hallille saapumista. Autoja aletaan ohjata messukeskuksen parkkiin vasta kun hallin parkkis on täysi. Jos liikenteenohjaajat ohjaisivat hallin parkkiksen sisäänkäynneiltä osan eteenpäin ja messarin parkkikselle heti niin jono Suikkilantieltä vetäisi paremmin. Kirjaltajankadun pitäisi olla yksisuuntainen messukentänkadun suuntaan ennne pelin alkua, näin vältyttäisiin sumpulta joka syntyt kun artukaistenkadulta käännytään kirjaltajankadulle. Voin olla täysin väärässä myös.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
15 lippua jäljellä alakatsomoon. Tietysti myös seisomakatsomo paikkoja jäljellä.

Toisen päädyn yläkatsomot eli F-katsomot myös kohta täynnä.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Hallille tulossa ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Mahtava fiilis ja toivottavasti hallilla myös kova kannustus meidän pojille!

Mikä muuten on maskipolitiikka hallilla tällä hetkellä? Katsotaanko pahasti jos ei sellaista käytä?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Hallille tulossa ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Mahtava fiilis ja toivottavasti hallilla myös kova kannustus meidän pojille!

Mikä muuten on maskipolitiikka hallilla tällä hetkellä? Katsotaanko pahasti jos ei sellaista käytä?

Oman harkinnan mukaan. Ei katsota pahasti.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hallille tulossa ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Mahtava fiilis ja toivottavasti hallilla myös kova kannustus meidän pojille!

Mikä muuten on maskipolitiikka hallilla tällä hetkellä? Katsotaanko pahasti jos ei sellaista käytä?
Maskia käyttää ehkä 5% kansasta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
6500 lippua myyty!!! Lisää tarvitaan!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Katsomokarttaa, kun katsoo niin mihinköhän tonne pitäisi vielä mahtua 5000? Onko noita seisomapaikkoja oikeasti noin helvetisti?
Onhan tuolla vielä ylhäällä tilaa. G6&7 melkein tyhjiä kuten se H pääty. Aitioihin menee paljon ja tosiaan, seisomaan mahtuu paljon.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vielä kun joku ehtisi käydä maalaamassa seinät tummiksi ja vaihtaisi nuo helvetin rumat punaiset penkit mustiksi, olisin anthemin aikana aika helvetin onnellista ukkoa.
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tuolla vielä ylhäällä tilaa. G6&7 melkein tyhjiä kuten se H pääty. Aitioihin menee paljon ja tosiaan, seisomaan mahtuu paljon.
G katsomossa tilaa max 500 paikkaa. Muualla vielä vähemmän. En oikein ymmärrä miten on vain 6500lippua myyty..

Edit. Ellei sitten kausareita ole laskettu mukaan ja näitä on 2-3k?
 

Maatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
G katsomossa tilaa max 500 paikkaa. Muualla vielä vähemmän. En oikein ymmärrä miten on vain 6500lippua myyty..

Edit. Ellei sitten kausareita ole laskettu mukaan ja näitä on 2-3k?

Itse laskin alle 900 lippua koko hallin istumapaikoista, joita on virallisesti 7500. Mikäli fanikatsomo on laskettu ”istumapaikoiksi” sekä seisomapaikkoja ei ihmeämmin ole myyty niin 6500 välikatsauksena ei ole kauhean kaukaa vedetty. Silti uskon, että tänään menee 8k rikki.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
G katsomossa tilaa max 500 paikkaa. Muualla vielä vähemmän. En oikein ymmärrä miten on vain 6500lippua myyty..

Edit. Ellei sitten kausareita ole laskettu mukaan ja näitä on 2-3k?

En myöskään oikein ymmärrä. Sunnuntaina ollessa 7,1k rikki eikä katsomokartta näyttänyt LÄHELLEKÄÄN yhtä myydyltä kuin tänään. Pakkohan nuo 6500 myytyä on olla eilisillan jälkeen eikä kausareita lasketa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En myöskään oikein ymmärrä. Sunnuntaina ollessa 7,1k rikki eikä katsomokartta näyttänyt LÄHELLEKÄÄN yhtä myydyltä kuin tänään. Pakkohan nuo 6500 myytyä on olla eilisillan jälkeen eikä kausareita lasketa.
Sunnuntaina ei ilmeisesti avattu noita näkörajoitteisia paikkoja, en ainakaan itse sitä huomannut. Ja muutenkin tuo g3 ja g5 oli kuin haulikolla räiskitty.. siellä oli vähän porukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös