Näkörajoitteisia paikkoja. Kamerat edessä. Ja nyt jostain syystä E3:sta vapautui iso kasa paikkoja. Mistä nämä johtuu? Hyvin sekavaa tuo lipun myynti.Osaako joku sanoa miksi tepsillä on ”varattuna” ainaki g5 (perhekatsomo) ja e3 katsomoissa tuoleja useita rivejä heti kun liput tulevat myyntiin?
Nythän lippuja on mennyt mukavasti ja nuo paikat juuri vapautettu myyntiin.
Edit. Myös g3
Osaako joku sanoa miksi tepsillä on ”varattuna” ainaki g5 (perhekatsomo) ja e3 katsomoissa tuoleja useita rivejä heti kun liput tulevat myyntiin?
Nythän lippuja on mennyt mukavasti ja nuo paikat juuri vapautettu myyntiin.
Edit. Myös g3
Tervetuloa! Liput maksaa 6€ klo 17.30 jälkeen ja kyllä tuo Messukeskus tulee olemaan tänään myös aukiNormaalisti olen ollut Jokerifanien junalla matkalla TPS-Jokerit-peleissä, mutta tänään olen sattumalta Turussa juuri seiskapelin aikoihin, niin ostinpa lipun (kun halvalla sain).
Olen omalla autolla liikkeellä. 1200 paikkaa jäähallilla ja 3000 paikkaa Messukeskuksella? Onko nuo Messukeskuksen paikat käytössä tänään myös? Kaikki varmaan maksavat 6e (ei haittaa vaikka maksaisi enemmän). Tuleeko nuo paikat yleensä täyteen? Kävin vähän katselemassa Teboilin lähellä jossain Suikkilantien (?) lähellä, jos siellä olisi ilmaisia paikkoja, mutta varmaan ne täyttyvät?
Luonnollisesti olen 100 % TPS:n puolella pelissä.
Kiitos tiedosta.Tervetuloa! Liput maksaa 6€ klo 17.30 jälkeen ja kyllä tuo Messukeskus tulee olemaan tänään myös auki
15 lippua jäljellä alakatsomoon. Tietysti myös seisomakatsomo paikkoja jäljellä.Kaljakatsomossa tähän kellon lyömään on 36 paikkaa vapaana, muuten alakatsomo sold out.
15 lippua jäljellä alakatsomoon. Tietysti myös seisomakatsomo paikkoja jäljellä.
Hallille tulossa ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Mahtava fiilis ja toivottavasti hallilla myös kova kannustus meidän pojille!
Mikä muuten on maskipolitiikka hallilla tällä hetkellä? Katsotaanko pahasti jos ei sellaista käytä?
Maskia käyttää ehkä 5% kansasta.Hallille tulossa ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Mahtava fiilis ja toivottavasti hallilla myös kova kannustus meidän pojille!
Mikä muuten on maskipolitiikka hallilla tällä hetkellä? Katsotaanko pahasti jos ei sellaista käytä?
Näin vähän ounastelinkin. Kiitokset infosta.Maskia käyttää ehkä 5% kansasta.
6500 lippua myyty!!! Lisää tarvitaan!
Onhan tuolla vielä ylhäällä tilaa. G6&7 melkein tyhjiä kuten se H pääty. Aitioihin menee paljon ja tosiaan, seisomaan mahtuu paljon.Katsomokarttaa, kun katsoo niin mihinköhän tonne pitäisi vielä mahtua 5000? Onko noita seisomapaikkoja oikeasti noin helvetisti?
G katsomossa tilaa max 500 paikkaa. Muualla vielä vähemmän. En oikein ymmärrä miten on vain 6500lippua myyty..Onhan tuolla vielä ylhäällä tilaa. G6&7 melkein tyhjiä kuten se H pääty. Aitioihin menee paljon ja tosiaan, seisomaan mahtuu paljon.
G katsomossa tilaa max 500 paikkaa. Muualla vielä vähemmän. En oikein ymmärrä miten on vain 6500lippua myyty..
Edit. Ellei sitten kausareita ole laskettu mukaan ja näitä on 2-3k?
G katsomossa tilaa max 500 paikkaa. Muualla vielä vähemmän. En oikein ymmärrä miten on vain 6500lippua myyty..
Edit. Ellei sitten kausareita ole laskettu mukaan ja näitä on 2-3k?
Sunnuntaina ei ilmeisesti avattu noita näkörajoitteisia paikkoja, en ainakaan itse sitä huomannut. Ja muutenkin tuo g3 ja g5 oli kuin haulikolla räiskitty.. siellä oli vähän porukkaa.En myöskään oikein ymmärrä. Sunnuntaina ollessa 7,1k rikki eikä katsomokartta näyttänyt LÄHELLEKÄÄN yhtä myydyltä kuin tänään. Pakkohan nuo 6500 myytyä on olla eilisillan jälkeen eikä kausareita lasketa.