-TMA- hereillä. Lakanat alas. Veikkaisin, että aika paljon porukkaa odottaa, että pääsisi ostamaan G-katsomoon lippuja, koska toisella puolella joutuu jo aika ylös kiipustamaan.
-TMA- hereillä. Lakanat alas.
Voin osaltani lohduttaa (lievällä sarkasmilla):
Ostin eilen itselleni ja seuralaiselleni kalleimman kategorian liput, ensin aikeeni oli odottaa G-katsomoiden avautumista (koska seuralaiseni ei ole superinnostunut jääkiekosta). Todennäköisimmin nyt kun menin nuo kalliimmat biljetit vastoin seuralaiseni toivetta hankkimaan, niin tänään ne G-katsomot aukeaa. Tämä kuuluu huonoon tuuriini. Olisin mahdollisimman alhaalla yläkatsomossa pelin halunnut seurata (vaikka yleensä alhaalla hyvillä paikoilla pelejä katselenkin), mutta en vain viitsinyt odottaa. Murphyn laki on hyvä toteutumaan minun kohdallani.
No mutta hyvään tarkoitukseenhan nuokin pennoset menevät; TPS:n kassaan. En minäkään katso hintoja kun jotain ostan TPS- shopista.. :)
Odotettavissa torstaiksi yleisöryntäys HK-areenalle. Hienoa että saadaan kertyneet hämähäkinseitit ja lepakot karistettua, alkaa olemaan jo ikävä sitä kevään 2010 yleisön pauhua!
Ihmetytti tuossa lauantain pelissä ennen ottelua videotaululla pyörineessä tunteisiin vetoavassa TPS-videossa teksti "meillä on kymmeniä mestaruuksia" jne... eli mikä ajatus tässä on takana. Millä perusteella kymmeniä mestaruuksia? Mä vain kysyn.
Ihmetytti tuossa lauantain pelissä ennen ottelua videotaululla pyörineessä tunteisiin vetoavassa TPS-videossa teksti "meillä on kymmeniä mestaruuksia" jne... eli mikä ajatus tässä on takana. Millä perusteella kymmeniä mestaruuksia? Mä vain kysyn.
No, sillä viitataan 11 Suomen mestaruuteen, muutamaan "Euro"-mestaruuteen ja kaikkiin muihin lätkätepsin voittamiin mestaruuksiin. Tässä seurassa, kun on muutama muukin joukkue edustusjoukkueen lisäksi.
Tuleeko torstain ottelussa käytettävät juhlapaidat myyntiin/huutokaupattaviksi? Muistelisin, että ainakin 85v ottelun paidat tulivat aikoinaan.
Ei tää lipunmyyntikään ihan osu mun vastuualueelle, mutta yritetään selvittää aamulla tilanne, että missä mennään.
No, sillä viitataan 11 Suomen mestaruuteen, muutamaan "Euro"-mestaruuteen ja kaikkiin muihin lätkätepsin voittamiin mestaruuksiin. Tässä seurassa, kun on muutama muukin joukkue edustusjoukkueen lisäksi.
Ok. Ekana tuosta ei vain tullut mieleen että viitataan koko TPS-jääkiekkoyhteisöön. Kiitos vastauksesta.
Lakanat on alhaalla. Nyt halli täyteen!