Muuten teki upeaa duunia W.A.S.P.:n Headless Children levyllä, jolla hoiti koskettimet. Oli Blackie Lawlesin idoleita ja hänelle unelmien täyttymys päästä tekemään Kenin kanssa hommia.
Kiitos Ken.
Toki siellä ne suurimmat hitit kuten Gypsy, Lady in Black, Look at Yourself ja tietysti Easy Livin' aina mukana ovat, mutta Heep soittanee kyllä yllättävänkin monta biisiä uusimmalta albumiltaan. Hieno livebändi.Kovia biisejä on ainakin niin hemmetinmoinen määrä, että olen jo valmistautunut etten tule kuulemaan edes 50% suosikeistani, kun keikka kestää varmaan lähemmäksi 1h 25min kuin yli 2h, mitä se vaatisi että voisi esittää tarpeeksi 70-luvun helmiä..
Eikä unohdeta sitä minulle suurinta viisua, July Morning. Täytyy sanoa, että bändi oli täyttä terästä ainakin Keravalla. Yksi bändi pois bucket listalta. Ainakin BÖC pitäisi vielä nähdä.Toki siellä ne suurimmat hitit kuten Gypsy, Lady in Black, Look at Yourself ja tietysti Easy Livin' aina mukana ovat, mutta Heep soittanee kyllä yllättävänkin monta biisiä uusimmalta albumiltaan. Hieno livebändi.
Tuo on jo saavutus nähdä Uriah Heep ekaa kertaa vasta nyt. Ne keikkailee täällä melkein yhtä paljon kuin Eppu Normaali.Eikä unohdeta sitä minulle suurinta viisua, July Morning. Täytyy sanoa, että bändi oli täyttä terästä ainakin Keravalla. Yksi bändi pois bucket listalta. Ainakin BÖC pitäisi vielä nähdä.
No, olen aina ollut huono käymään keikoilla ja festareilla, joten siksi helppo homma ollut välttää. :)Tuo on jo saavutus nähdä Uriah Heep ekaa kertaa vasta nyt. Ne keikkailee täällä melkein yhtä paljon kuin Eppu Normaali.
BÖC tuli aikoinaan koettua Tavastialla. Hieno orkesteri.
Reilusti yli 100 kertaa Suomessa keikkaillut Uriah Heep ei ole mikä tahansa oli-joskus-iso-nimi-Japanissa. Yhtye on luonut erottuvalla ja pitkäjänteisellä strategialla kestävän maaperän vuosikymmenestä toiseen jatkuvaan keikkailuun Suomessa! Uriah Heepillä on Suomessa ystäviä kohta jo neljässä sukupolvessa, ja sikäli kun Mick Box jaksaa pysyä hengissä yli yläikärajojen ja vääntää valkoinen tukka suorana Gypsyä, niin touhu ei lopu ainakaan seuraavaan 30 vuoteen. Tai 40 vuoteen, lääketiede kehittyy.Joskus kavereiden kesken olen visaillut, mitä vanhaa bändiä en ole vieläkään nähnyt. Jotkut ovat osanneet oikein arvata, että Uriah Heep. Niin usein kuin se on Suomessa käynytkin, niin en ole. Joillekin tämä on ollut yllätys.
Ken Hensleyn olen nähnyt. Ehkä se riittää osittain. Mutta niin usein kuin Uriah Heep on täällä käynytkin, niin en ole vain pystynyt osumaan samaan aikaan paikalle. On ollut duuniestettä sun muuta. Nyt piti mennä Nordikselle katsomaan, mutta tuli konkurssi.
Tämä on kirous. Mietin juuri, että pitäisikö tänään lähteä Ikaalisiin. Mutta ehkä luotan siihen, että näen Uriah Heepin vielä täällä lähempänä.
Viekää minut sinne!
Näen tässä sellaisen kehityskulun, että Uriah Heepistä puhutaan jonain päivänä samassa yhteydessä saunan ja joulupukin kanssa.Tulevaisuudessa Uriah Heepin Suomi-keikkojen osuus kaikista esiintymisistä tulee vain kasvamaan, koska täällä on kysyntää. Muualla välttämättä ei. Tulemme huomaamaan, että 2040-luvun Englannissa vain kovan luokan musiikkihistorioitsijat muistavat Heepin, mutta Suomessa on toisin.
Käypä sinäkin keikalla, kun Uriah Heep tulee Kymenlaakson kiertueelle, jos olet vielä hengissä.
Juu eiköhän ne tänne tule. Samaa kastia kuin Maiden, Priest, Metallica ja Deep Purple että tykkäävät täällä tiuhaan käydä.Uriah Heep lähtee ensi vuonna jäähyväiskiertueelle. Jos tulevat Suomeen, niin pitäähän sitä käydä jättämässä bändille jäähyväiset.
Uriah Heep Announces Farewell Tour
Uriah Heep announced their farewell tour in September 2024.ultimateclassicrock.com