Jos pätkii niin kirjaudu ulos ja takaisin sisään. Itseltä loppui pätkiminen täysin Kärpät - Kalpa pelissä tuolla tavalla.
Tämä kannattaisi melkeinpä lukea otsikossa. Tosiaan auttanut ainakin itsellä aina.
Configuration erroria antaa Sonun Bluray-soitin ja Urhon tuen mukaan Sonyssa ei ole joulukuun jälkeen toiminut Urho... :o Kuulemma eivät myöskään korvaa minulle maksettua ottelua jota en näe koska ei heidän vikansa ole. Urhon sivuilla ei myöskään puhuta tästä ongelmasta mitään. Mahtavaa.
Se paskempi kuvanlaatu näkyy toimivan ilman pätkimistä.
Mutta eniten risoo, että urho ei ongelmista kerro mitään vaan mainostaa muina miehinä sony palveluaan ja käärii rahat ja sen jälkeen asiakas toteaa että ei paska toimi ja ne valittaa ketkä jaksaa.
Koitinpa just sekä sonyn tvllä (missä ollut ongelmia tosiaan tällä kaudella) ja nyt myös sonyn BDllä millä en ole aiemmin koittanut, molemmilla tulee configuration erroria. Aion olla kuluttaja-asiamieheen edelleen yhteydessä asian tiimoilta kun oli puhe, että koitan BDllä. Mutta olisi hyvä laittaa faktaa tuossa samalla kertaa jos urho on ilmoittanut viestissä että ei sonylla toimi ja silti myymät sitä edelleen..
Onko sulla tossa sähköposteja tallessa? Itse olin kuluttaja-asiamieheen yhteydessä kun urho ei suostunut korvaamaan ottelua jonka katsoin sonyn tvn kautta.
Valitettavasti ei ole, olin yhteydessä Urpåån puhelimitse. Tänään aloitan sähköpostikyselyn, kyrpii nyt aika vahvasti tämä touhu.
Otin yhteyttä kuluttuja-asiamieheen ja sitä myöten urholta tuli vastaus.......
Ei ota Urho minkäänlaista kantaa lähetettyihin sähköposteihin mikä tuntuu aivan pöyristyttävältä. Kyseessä on viime perjantai-illan lähetys (Kalpa-Kärpät) mikä meni aivan läskiksi.
Pystytkö tai pystyykö joku toinen antamaan täsmäohjeita miten / mitä kautta lähestyä kuluttaja-asiamiestä jotta sillä olisi edes jotain vaikutusta asiaan?
Joo ei ole Urpolta tullut vastausta lauantaina ~klo 1715 lähettämääni meiliin.
Pari edellistä valituskertaa, niin vastaus on sentäs tullut hyvinkin pian.
Noh, jos ei tänään kuulu niin pistetään uusiksi.
Sonylta vastattiin että selvittävät sovelluksensa ongelmaa ja näillä näkymin "helmikuussa pitäisi asian korjaantua"