URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 799
  • 11 960

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kärpät-KalPa toimi ongelmitta toisen erän loppupuolelle saakka, kunnes kuva alkoi pysähdellä parinkymmenen sekunnin välein. Kirjauduin ulos ja takaisin sisään, niin nyt pätkii paljon useammin.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Itellä ei juuri ole ollut ongelmia urhon kanssa tällä kaudella, mutta tänään tosiaan kuva jämähtää ajoittain, vaikka ääni jatkaa normaaliin tapaan. Ekassa erässä tapahtui kerran, mutta nyt tokassa erässä useammin ja nyt tuntuu olevaan jatkuvaa. Eli noin puolen minuutin välein kuva pysähtyy sekunniksi, pariksi, vaikka ääni jatkaa soimistaan normaalisti.

Vaikkei ongelma ainakaan täällä ole vielä ylitsepääsemättömän häiritsevä, niin ei voi kun ihmetellä tätä urhon toimintaa ja heidän mahdollista huonoa tuuria. Meinaa jos jonain iltana olisi erinomaisen tärkeätä olla epäonnistumatta, on juuri se ilta, kun iso liiga alkaa lätäkön takana. HIFK:n taaperruksen myötä käynyt jo mielessä, että pitäisikö myydä oma tili eteenpäin jollekin kiinnostuneelle ja sit tänään tulee tällaisia ongelmia palvelun kanssa. Onkohan tämä nyt merkki siitä, että uppoava laiva olisi hyvässä ajoin jätettävä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos pätkii niin kirjaudu ulos ja takaisin sisään. Itseltä loppui pätkiminen täysin Kärpät - Kalpa pelissä tuolla tavalla.

Tämä kannattaisi melkeinpä lukea otsikossa. Tosiaan auttanut ainakin itsellä aina.

Nyt ei auta enää mikään täälläkään, pysäytyskuvia 5 sekunnin välein. Katsominen täysin mahdotonta --> saunaan.

Ja tosiaan, kuvanlaatu on ollut aina kammottavan paska. En tajua miksi ostin tämän HIFK-kausikortin kun kausikortti kaikkiin Suomessa pelattaviin jääkiekko-otteluihin löytyy lompakosta. Samaan aikaan tuossa pyörii Viaplayn HD-lähetykset Valioliigasta. HD!!!!
 

jjaaskel

Jäsen
Configuration erroria antaa Sonun Bluray-soitin ja Urhon tuen mukaan Sonyssa ei ole joulukuun jälkeen toiminut Urho... :o Kuulemma eivät myöskään korvaa minulle maksettua ottelua jota en näe koska ei heidän vikansa ole. Urhon sivuilla ei myöskään puhuta tästä ongelmasta mitään. Mahtavaa.

Onko sulla tossa sähköposteja tallessa? Itse olin kuluttaja-asiamieheen yhteydessä kun urho ei suostunut korvaamaan ottelua jonka katsoin sonyn tvn kautta. Perustelu oli, että koitin tuota alkusyksystä parissa pelissä ja se jäi aina parin minuutein välein luuppaamaan ja piti käynnistää uudestaan. Vika oli kuulemma sonyn puolella.

No kun asiasta urhotv ei ikinä kertonut sivuillaan mitään vaan mainosti sonya edelleen niin joulukuussa arvelin sen jo toimivan, mutta mitäs vielä..samaa luuppaavaa paskaa. Ja urhotv kieltäytyi korvauksesta kun mulle oli syyskuussa kerrottu että sonyn palvelussa on ongelmia.

Otin yhteyttä kuluttuja-asiamieheen ja sitä myöten urholta tuli vastaus, että Suomessa on 1000 sony laitetta missä on ongelmia ja sain korvauksen. Mutta eniten risoo, että urho ei ongelmista kerro mitään vaan mainostaa muina miehinä sony palveluaan ja käärii rahat ja sen jälkeen asiakas toteaa että ei paska toimi ja ne valittaa ketkä jaksaa.

Koitinpa just sekä sonyn tvllä (missä ollut ongelmia tosiaan tällä kaudella) ja nyt myös sonyn BDllä millä en ole aiemmin koittanut, molemmilla tulee configuration erroria. Aion olla kuluttaja-asiamieheen edelleen yhteydessä asian tiimoilta kun oli puhe, että koitan BDllä. Mutta olisi hyvä laittaa faktaa tuossa samalla kertaa jos urho on ilmoittanut viestissä että ei sonylla toimi ja silti myymät sitä edelleen..
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mutta eniten risoo, että urho ei ongelmista kerro mitään vaan mainostaa muina miehinä sony palveluaan ja käärii rahat ja sen jälkeen asiakas toteaa että ei paska toimi ja ne valittaa ketkä jaksaa.

Juurikin näin, itse tässä mielenkiinnolla odotan vastausta reklamaatiooni tältä illalla. Eilen BD-pyörittimellä toimi, taas, vallan mainiosti. Kuten on toiminut 98% mun ~30 matsista tällä kaudella.
Ja jos Urpo ei asiakkaita infoa, niin kyllä ovat korvausvelvollisia. Mielestäni heidän pitäisi tehdä asialle jotain, että teknisesti et edes pystyisi yrittämään jos kerran ongelmat on tiedossa.

Koitinpa just sekä sonyn tvllä (missä ollut ongelmia tosiaan tällä kaudella) ja nyt myös sonyn BDllä millä en ole aiemmin koittanut, molemmilla tulee configuration erroria. Aion olla kuluttaja-asiamieheen edelleen yhteydessä asian tiimoilta kun oli puhe, että koitan BDllä. Mutta olisi hyvä laittaa faktaa tuossa samalla kertaa jos urho on ilmoittanut viestissä että ei sonylla toimi ja silti myymät sitä edelleen..

Mulla ei koko kaudella ole töllön kautta toiminut (alkaa se ikuisuuslooppi parin minuutin katselun jälkeen), EX723 sarjalainen kyseessä.
Taasen tosiaan S480 pyörittimellä on toiminut, kuten mainittu, varmaan 98% noista vajaasta 30 matsista todella hyvin.
Jotenkin jännä, että mitä muka olisi pe-la yönä tehty Urpon (tai edes Sonyn) toimesta kun tänään ei toiminut. Ei kummallakaan.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko sulla tossa sähköposteja tallessa? Itse olin kuluttaja-asiamieheen yhteydessä kun urho ei suostunut korvaamaan ottelua jonka katsoin sonyn tvn kautta.

Valitettavasti ei ole, olin yhteydessä Urpåån puhelimitse. Tänään aloitan sähköpostikyselyn, kyrpii nyt aika vahvasti tämä touhu.
 

Masentaja

Jäsen
Urho on menettänyt paljon tilaajia, joilla ei totaliin ole ollut mahdollisuutta. Tuo joukkueiden epätasainen näyttäminen on kyllä aivan perseestä. Mua ainakin vituttaa, että voisin ottaa tuon perus-urhon telkkariini, mutta jos en näe sillä yhtä ainutta peliä kuukaudessa suosikkijoukkueeltani, niin onhan se perseestä. Käytännössä kaikki kotipelit kun tulee katsottua paikanpäällä. Ei vaan ole mitään järkeä ostaa tuota. Onneksi tätä paskaa on enään 3kk jäljellä...
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nelonenkin saisi jo alkaa vähän informoimaan, että millaiset visiot heillä ensi kaudelle on... Pääsisi spekuloimaan :P

Valitettavasti ei ole, olin yhteydessä Urpåån puhelimitse. Tänään aloitan sähköpostikyselyn, kyrpii nyt aika vahvasti tämä touhu.

Itse taasen pistelen kaikki yhteydenotot meilitse, jääpähän itselle jotain "kättä pidempää" talteen jos sikseen on. Suullisesti kun olet keskustellut, ja homma ei menekään kuin Strömssössä, niin on vähän vaikeampi alkaa "tappelemaan".
Ja tätä tapaa noudatan kyllä lähes kaikissa tämän tapaisissa "ongelmissa" muutenkin :)
 

matiasrust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Otin yhteyttä kuluttuja-asiamieheen ja sitä myöten urholta tuli vastaus.......


Ei ota Urho minkäänlaista kantaa lähetettyihin sähköposteihin mikä tuntuu aivan pöyristyttävältä. Kyseessä on viime perjantai-illan lähetys (Kalpa-Kärpät) mikä meni aivan läskiksi.

Pystytkö tai pystyykö joku toinen antamaan täsmäohjeita miten / mitä kautta lähestyä kuluttaja-asiamiestä jotta sillä olisi edes jotain vaikutusta asiaan?
 

scholl

Jäsen
HIFKin matsi jäi kerran näyttämättä kun päättivät ilmeisesti samana päivänä näyttää sen sijaan Jokereiden jonkun juhlaottelun. Huomenna olisi paikka samanlaisiin ohareihin. Tappara-HIFK herättää nyt valtavan kiinnostuksen, joten ei kai SaiPa-KalPa peliä oikeasti näytetä?
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ota Urho minkäänlaista kantaa lähetettyihin sähköposteihin mikä tuntuu aivan pöyristyttävältä. Kyseessä on viime perjantai-illan lähetys (Kalpa-Kärpät) mikä meni aivan läskiksi.

Pystytkö tai pystyykö joku toinen antamaan täsmäohjeita miten / mitä kautta lähestyä kuluttaja-asiamiestä jotta sillä olisi edes jotain vaikutusta asiaan?

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yhteystiedot/
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo ei ole Urpolta tullut vastausta lauantaina ~klo 1715 lähettämääni meiliin.
Pari edellistä valituskertaa, niin vastaus on sentäs tullut hyvinkin pian.

Noh, jos ei tänään kuulu niin pistetään uusiksi.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Joo ei ole Urpolta tullut vastausta lauantaina ~klo 1715 lähettämääni meiliin.
Pari edellistä valituskertaa, niin vastaus on sentäs tullut hyvinkin pian.

Noh, jos ei tänään kuulu niin pistetään uusiksi.

Minullekaan eivät ole vaivautuneet vastaamaan mitään vaikka hyvinkin asiallisesti viasta ilmoitin. En oikeastaan mitään hyvityksiä nyt kaivannut, koska suurimman osan ajasta lähetys toimi ja peli oli niin puuduttavaa katsottavaa, ettei juuri edes harmittanut. Taidanpa kuitenkin jatkaa viestittelyä, kun edes asianmukaista pahoittelua ja ongelman myöntämistä ei kuulu.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Reklamaatiomaili lähti tästäkin osoitteesta Urholle, mutta en edes usko saavani tuohon vastausta hyvityksistä puhumattakaan. Ei harmita tippaakaan, että ensi kaudella rahaa pitää syytää Nelosen taskuun. Voisihan sitä piruillessaan pistää juttuvinkin tuonne Kuluttajavalittajallekin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei ole tullut lauantain kierroksen valituksesta mitään vastinetta Urholta. Ai että on paska firma, miten yleensä sivistysvaltiossa voi tuommoinen firma toimia?

Itsellä käytössä Netflixit ja Viaplayt, HBO ei tule edes periaatteessa kun näitä Urho kytköksiä.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Nyt vastattiin reklamaatioviestiini perjantain kierrokselta. Yksi matsi lisättiin pelitilille hyvitykseksi. Mulle tuo riittää, koska itselläni ei ole kausikorttia.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lauantain Hifk-HPK oli taas luokaton suoritus Urholta. Soitin siitä asiakaspalveluun, jossa ei suostuttu ottamaan reklamaatiota vastaan vaan vaativat sen sähköpostina. Pistin eilen mailia ja nyt odotellaan vastausta.
 

Whist

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KooKoo
Tänään tuli vastaus perjantain HPK-HIFK pelin reklamaatioon. Laittoivat kahden matsin sarjakortin hyvitykseksi. Kelpaa kyllä enemmän kuin hyvin.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lauantain Hifk-HPK oli taas luokaton suoritus Urholta. Soitin siitä asiakaspalveluun, jossa ei suostuttu ottamaan reklamaatiota vastaan vaan vaativat sen sähköpostina. Pistin eilen mailia ja nyt odotellaan vastausta.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sonylta vastattiin että selvittävät sovelluksensa ongelmaa ja näillä näkymin "helmikuussa pitäisi asian korjaantua"

Ihan suomen sonylta? Kehtaatko pistää tähän, että keneltä sieltä? Jos et, niin vaikka privalla?
On nääs vähä "suhteita" tuonnepäin niin voisin myös asiaa tiedustella.

Hauska homma, että Sonylla vikaa Urpon mielestä ollut jo jostain joulukuun alusta lähtien, ja vika korjataan 3kk päästä. Tietojeni mukaan Sonyn Urpo-aplikaatiokin väsättiin TODELLA nopeassa ajassa vuosi sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös