Configuration erroria antaa Sonun Bluray-soitin ja Urhon tuen mukaan Sonyssa ei ole joulukuun jälkeen toiminut Urho... :o Kuulemma eivät myöskään korvaa minulle maksettua ottelua jota en näe koska ei heidän vikansa ole. Urhon sivuilla ei myöskään puhuta tästä ongelmasta mitään. Mahtavaa.
Onko sulla tossa sähköposteja tallessa? Itse olin kuluttaja-asiamieheen yhteydessä kun urho ei suostunut korvaamaan ottelua jonka katsoin sonyn tvn kautta. Perustelu oli, että koitin tuota alkusyksystä parissa pelissä ja se jäi aina parin minuutein välein luuppaamaan ja piti käynnistää uudestaan. Vika oli kuulemma sonyn puolella.
No kun asiasta urhotv ei ikinä kertonut sivuillaan mitään vaan mainosti sonya edelleen niin joulukuussa arvelin sen jo toimivan, mutta mitäs vielä..samaa luuppaavaa paskaa. Ja urhotv kieltäytyi korvauksesta kun mulle oli syyskuussa kerrottu että sonyn palvelussa on ongelmia.
Otin yhteyttä kuluttuja-asiamieheen ja sitä myöten urholta tuli vastaus, että Suomessa on 1000 sony laitetta missä on ongelmia ja sain korvauksen. Mutta eniten risoo, että urho ei ongelmista kerro mitään vaan mainostaa muina miehinä sony palveluaan ja käärii rahat ja sen jälkeen asiakas toteaa että ei paska toimi ja ne valittaa ketkä jaksaa.
Koitinpa just sekä sonyn tvllä (missä ollut ongelmia tosiaan tällä kaudella) ja nyt myös sonyn BDllä millä en ole aiemmin koittanut, molemmilla tulee configuration erroria. Aion olla kuluttaja-asiamieheen edelleen yhteydessä asian tiimoilta kun oli puhe, että koitan BDllä. Mutta olisi hyvä laittaa faktaa tuossa samalla kertaa jos urho on ilmoittanut viestissä että ei sonylla toimi ja silti myymät sitä edelleen..