Jokerit - Tappara ei edelleenkään toimi täällä. Nyt on kyllä kuva, mutta se nykii ihan järjettömästi. Onko muilla samaa ongelmaa?
Täällä näkyy lähetys , mutta pätkii tasasin välein.
Jokerit - Tappara ei edelleenkään toimi täällä. Nyt on kyllä kuva, mutta se nykii ihan järjettömästi. Onko muilla samaa ongelmaa?
Kokeile laittaa laaduksi matala, mulle auttoi toi vaikkei se vika pitäisi siinä olla. Nyt tulee tasaisesti.
Mikäs TET-harjoittelija selostaa HPK-Hiiefkoo peliä?
Uskomatonta, että eivät saa lähetyksen laatua korjattua. Lähetys sentään jo näkyy, mutta noin neljän sekunnin välein kuva pysähtyy pariksi sekunniksi. Pystyisiköhän tuon kolmannen erän jo katsomaan..
Otettakoon sen verran takaisin, että Säteri paransi otteitaan kuin sika juoksuaan matsin edetessä. Ei hassumpi selostaja. Vielä kun vaan saisi jollain ilveellä puheestaan turkulaisaksentin pois.Ehkä näkemyseroja, mutta tähän mennessä olen lukenut vain positiivisia kommentteja Säterin selostuksista Urholla.
Silmiinpistävää tässä taulukossa on Jokereiden kotipelit (9kpl), vertailun vuoksi todettakoon, että Kärpiltä on näytetty kotipelejä vain 3kpl.
Silmiinpistävää tässä taulukossa on Jokereiden kotipelit (9kpl), vertailun vuoksi todettakoon, että Kärpiltä on näytetty kotipelejä vain 3kpl.
Configuration erroria antaa Sonun Bluray-soitin ja Urhon tuen mukaan Sonyssa ei ole joulukuun jälkeen toiminut Urho... :o Kuulemma eivät myöskään korvaa minulle maksettua ottelua jota en näe koska ei heidän vikansa ole. Urhon sivuilla ei myöskään puhuta tästä ongelmasta mitään. Mahtavaa.
Configuration erroria antaa Sonun Bluray-soitin ja Urhon tuen mukaan Sonyssa ei ole joulukuun jälkeen toiminut Urho... :o Kuulemma eivät myöskään korvaa minulle maksettua ottelua jota en näe koska ei heidän vikansa ole. Urhon sivuilla ei myöskään puhuta tästä ongelmasta mitään. Mahtavaa.