URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 074
  • 11 960

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Itellä toiminu kaikki aikaisemmat ottelut tällä kaudella, mutta tänään on itelläki ihme nykimistä toi lähetys. Ääni kuuluu kokoajan katkeamatta, mutta kuva pysähtelee 5-10 sekunnin välein hetkeksi.

Eipä ollu tänään juurikaan ongelmia, kun jalkapallon puolella koitettiin saada asetelmia mestaruutta silmälläpitäen. Näinköhän se vain lauantaina oli ruuhkaa linjoilla, kun änärimiehiä tuli jäille taituroimaan...

Toisaalta pitää myös sanoa, että 12e pelistä (suomalaista liigafudista) on kyllä suolanen hinta. Sitä kun esim. vertaa katsomon la-liga tarjoukseen, jossa vissiin saat koko kauden (kait pääasiassa Barcan ja Realin pelejä) 35e hintaan, niin eihän siinä voi, kuin päätä pyöritellä ihmeissään.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kertokaas iPadilta peliä seuranneet, saako sen pelin näkymään tv:hen jollain johdolla vai täytyykö tihrustaa siitä iPadin omasta näytöstä? Täytyy tosissaan harkita ostoa jos kuvan saa telkkariin, ei pätki ja on vielä hyvä kuva. Ei kestä oma kasetti enään tuota normi netistä katottavien jatkuvaa pätkimistä.

Aikaisemmassa viestissäni jo kehuin kuvan laatua eikä lähetys pätkinyt yhtään. Brent Sapergia jo antoikin vaihtoehtoja miten liittää kone telkkariin, itselläni hdmi-kaapeli. Siinä liikkuu sekä kuva että ääni eikä laatu tosiaan pääse kärsimään. 40 euron panostus kannattaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mulla ei toimi vieläkään perjantaina esitetyn Jokerit - TPS pelin tallenne. Onko muilla sama vika?
 
Aikaisemmassa viestissäni jo kehuin kuvan laatua eikä lähetys pätkinyt yhtään. Brent Sapergia jo antoikin vaihtoehtoja miten liittää kone telkkariin, itselläni hdmi-kaapeli. Siinä liikkuu sekä kuva että ääni eikä laatu tosiaan pääse kärsimään. 40 euron panostus kannattaa.
Mikä iPad on ollut käytössä? iPad 1st gen vai uudemmat? Ensimmäisessä ei varmaankaan HDMI toimi..
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä iPad on ollut käytössä? iPad 1st gen vai uudemmat? Ensimmäisessä ei varmaankaan HDMI toimi..

Mulla on ipad2 ja vga adapteri. Ja urhoa en ole katsonut muuta kuin tallennetta testimielessä tolla. Enemmänkin eurosport playeria mutta pitänee siirtyä urhoakin jos tilanne ei parane toimivuuden suhteen pc puolella.. Kuvankoon vaan joutuu puolittamaan 55" tuumaan.
 

Raymo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings, Nimo, Lecter
Jotain hyötyä tuonne urholle valittamisesta sentään joskus on. Ilmaispeliä napsahti korvaukseksi lauantain möhläilyistä, jolloin tuntui kyllä pelit tökkivän vähän kaikilla.

Tuossa nyt vielä keskustelu kelpo rikun kanssa:
22.09
Terve. Olin niin hölmö, että osallistuin tuohon estrella-kampanjaan, ostin pari sipsipussia ja ajattelin että saan kaiken paskan päälle katsoa lätkäpelin.

Mutta ei, kuva lagaa ja pätkii, raudasta ei ole täällä päässä kiinni tai nettiyhteydestä, molemmat huippulaatua. Missään muualla ei ongelmia.

Vaadin, että maksamani palvelu korvataan, koska en saanut sitä mitä ostin.

24.09
Hei.



Valitettavasti palvelussa oli tekninen vika. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuneita haittoja. Tästä hyvityksenä käyttäjätilillesi on laitettu yksi katseluoikeus, jolla voit seurata minkä tahansa URHOplay-palvelussa esitettävän normaalihintaisen ottelun. Hyvityksen voit käyttää valitsemalla haluamasi ottelun ja kohdan ”käytä sarjakorttia”.




Ystävällisin terveisin,

URHOwebtv:n asiakaspalvelu/ Riku
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Jotain hyötyä tuonne urholle valittamisesta sentään joskus on. Ilmaispeliä napsahti korvaukseksi lauantain möhläilyistä, jolloin tuntui kyllä pelit tökkivän vähän kaikilla.

Tuossa nyt vielä keskustelu kelpo rikun kanssa:
22.09
Terve. Olin niin hölmö, että osallistuin tuohon estrella-kampanjaan, ostin pari sipsipussia ja ajattelin että saan kaiken paskan päälle katsoa lätkäpelin.

Mutta ei, kuva lagaa ja pätkii, raudasta ei ole täällä päässä kiinni tai nettiyhteydestä, molemmat huippulaatua. Missään muualla ei ongelmia.

Vaadin, että maksamani palvelu korvataan, koska en saanut sitä mitä ostin.

24.09
Hei.



Valitettavasti palvelussa oli tekninen vika. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuneita haittoja. Tästä hyvityksenä käyttäjätilillesi on laitettu yksi katseluoikeus, jolla voit seurata minkä tahansa URHOplay-palvelussa esitettävän normaalihintaisen ottelun. Hyvityksen voit käyttää valitsemalla haluamasi ottelun ja kohdan ”käytä sarjakorttia”.




Ystävällisin terveisin,

URHOwebtv:n asiakaspalvelu/ Riku

Sama napsahti tänne joten kannattaa sinne joskus valittaa
 

Huapala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko kellään tietoa tuleeko tälläkin kaudella facebookkiin Urhoplay "peli" josta voi saada ilmasia koodeja? Viime kaudella taisin saada ainakin 10 ilmasta peliä.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Eikös se ollut Koff, joka tarjos viime keväänä ilmaislippuja päivittäin?
Itse sieltä muutaman lipun sain ainakin kevväämmällä.
Nyt ei onneksi ole tarvetta kun tuli otettua tuo 99€ Urpototalin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nyt ei onneksi ole tarvetta kun tuli otettua tuo 99€ Urpototalin.

Sama. Elämä helpottui kummasti kun ei tarvitse juosta kaikenmaailman kamppanjoiden perässä netissä tai kaupoissa. Kaupanpäälle netin nopeus nousi 8 -> 24. Onhan tää huikeeta kun näkee monena päivänä viikosta jääkiekkoa. Esim. huomenna Ilves ei pelaa, mutta on silti 6 peliä mitä katsoa. Vielä keran kiitos Sonera!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan tietoinen vieläkö Mikko Grönman on mukana tuottajan ominaisuudessa? Kaveri on kuitenkin tehnyt aina hyvää työtä, mutta onko nyt poistunut uppoavasta laivasta? Ainakaan ruudussa ei ole äijää tänä syksynä näkynyt.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sama. Elämä helpottui kummasti kun ei tarvitse juosta kaikenmaailman kamppanjoiden perässä netissä tai kaupoissa. Kaupanpäälle netin nopeus nousi 8 -> 24. Onhan tää huikeeta kun näkee monena päivänä viikosta jääkiekkoa. Esim. huomenna Ilves ei pelaa, mutta on silti 6 peliä mitä katsoa. Vielä keran kiitos Sonera!

Tähän täytyy todeta vahva sama. Olen tosin jo muutaman kauden kun liigaa seurannut, katsonut nimenomaa Totalin kautta, kun on ollut saatavilla. Toivottavasti ensi vuonna kaikki saa mahdollisuuden tälläiseen palveluun tälläiseen hintaan. Poikkeuksellisesti tämä on tähän asti jopa toiminut ongelmitta (joskus tapellut tuon ketun koti-tv:n kanssa).

Tänään tosiaan iso liuta matseja mitä katsoa, Ässät - HIFK taitaa olla kyllä illan matsi, kun ei TPS pelaa, tosin tuo taitaa näkyä myös veikkauksen sivuilta ( ;) ).


Iso kiitos täältäkin Soneralle, paskaa niskaan Urholle kaikkien niiden puolesta, joilla ei mahdollisuutta tähän samaan ole, ihan helvetin epäreilua.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sama. Elämä helpottui kummasti kun ei tarvitse juosta kaikenmaailman kamppanjoiden perässä netissä tai kaupoissa. Kaupanpäälle netin nopeus nousi 8 -> 24. Onhan tää huikeeta kun näkee monena päivänä viikosta jääkiekkoa. Esim. huomenna Ilves ei pelaa, mutta on silti 6 peliä mitä katsoa. Vielä keran kiitos Sonera!

Iso kiitos täältäkin Soneralle, paskaa niskaan Urholle kaikkien niiden puolesta, joilla ei mahdollisuutta tähän samaan ole, ihan helvetin epäreilua.

Iso lampaanperse taas koko Sonera hommasta. Minkä ihmeen takia se monopoli pitää jollekin suomessa edes antaa?
Kaikki eivät ko. yhteyttä edes voi saada, ja kaikkien ei sitä kannata yksinkertaisesti vain ottaa.
Itse kuulun jälkimmäisiin, talonyhtiöön tulee kilpailevan lafkan kuitu niin ei hirveäni joku mopo 24/1 letku kiinnosta kun monta kertaa hätäisempikin on tarjolla. Mutta siltikin olen Urpon kanssa tapellut _todella_ paljon. Ja jostain perverssistä syystä kokeilen "vielä kerran" :D

Noh, tälle kaudelle kaksi matsia katsottu (ostin 10 matsin sarjakortin) ja vielä olen tyytyväinen :) (kopkopkop)
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Iso kiitos täältäkin Soneralle, paskaa niskaan Urholle kaikkien niiden puolesta, joilla ei mahdollisuutta tähän samaan ole, ihan helvetin epäreilua.

Ihme tyyppejä olette. Nimenomaan iso kasa paskaa niskaan Soneralle, joka on estänyt sen etteivät muut voi saada tällaista palvelua.

Ja ihan tiedoksi Soneran markkinointiosastolle, joka kerran kun mainostatte tätä palveluanne TV:ssä meille jotka eivät voi sitä saada, varmistatte sen etten tulevaisuudessakaan osta teiltä mitään palvelua.

Ensin estätte minua saamasta palvelua, sitten vielä vittuilette siitä TV-mainoksilla.
Miettikääpä sitten onko tuo järkevä peliliike. No, onhan se, sillä suurin osa kuluttajista on niin lampaita että unohtaa tuollaisen viikossa. Minä en unohda, minä olen katkera ja pitkävihainen yksilö.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihme tyyppejä olette. Nimenomaan iso kasa paskaa niskaan Soneralle, joka on estänyt sen etteivät muut voi saada tällaista palvelua.

Ja ihan tiedoksi Soneran markkinointiosastolle, joka kerran kun mainostatte tätä palveluanne TV:ssä meille jotka eivät voi sitä saada, varmistatte sen etten tulevaisuudessakaan osta teiltä mitään palvelua.

Ensin estätte minua saamasta palvelua, sitten vielä vittuilette siitä TV-mainoksilla.
Miettikääpä sitten onko tuo järkevä peliliike. No, onhan se, sillä suurin osa kuluttajista on niin lampaita että unohtaa tuollaisen viikossa. Minä en unohda, minä olen katkera ja pitkävihainen yksilö.


Eiköhän Urho ole päättänyt, mille operaattorille palvelua tarjoaa ja suostuuko yksinoikeuteen. Sonera lyönyt tarvittavan määrän rahaa tiskiin niin tälläiseen soppariin päätyneet. Urho tässä on mokaillut kaikkein eniten (näkynee urpon tuloksessakin). Sonera taas halunnut tarjota parhaat setit omille asiakkailleen.

Onhan se kaikilta pois ja ketuttaa varmasti kun ei Soneraa saa / halua, mutta syyllinen lienee urho. Tai liiga kun oikeudet urholle koskaan myi, tai pelaajat jotka pelaa seuroissa jotka kuuluu sm-liigaan joka päättää kuka televisioi ja mitä.

No ensivuonna paremmin tai sitten joku Nelonen tekee sopparin Elisan kanssa eikä kukaan muista operaattoreista näe mitään.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nimenomaan iso kasa paskaa niskaan Soneralle, joka on estänyt sen etteivät muut voi saada tällaista palvelua.

Olen itse käsittänyt asian niin päin, että Soneran mukanaolo nimen omaan mahdollisti tämän total-palvelun tuotannon ja sitä kautta sen, että URHOtv yleensä televisioi kaikki ottelut - ja mahdollistaa myös netin kautta niiden näyttämisen muiden operaattorien asiakkaille. Soneraa siis nimen omaan saisi kiittää siitä, että palvelu on olemassa - ilman Soneraa ei olisi kuin perus-URHOtv.

Disclaimer: En ole Soneralla tai Soneraan sidoksissa olevissa yrityksissä töissä, en omista Soneran osakkeita enkä muutenkaan millään tavalla sidoksissa Soneraan.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on kyllä valitettavaa ettei kaikilla ole mahdollisuutta samaan palveluun, mutta toivotaan että ensi kaudella sitten. Itsekin katselen vieraspelit pari sipsipussia syöden ja kotipelit hallissa.
 

Kaivanto

Jäsen
Eiköhän Sonera kannalta homman koko juju ole siinä, että UrhoTotal on sille oiva keino kasvattaa markkinaosuuttaan laajakaistamarkkinoilla. Sen kannattaa myydä kuluttajille Totalia todennäköisesti jopa halvemmalla kuin mitä se Urholle tilittää, koska kasvavat tulovirrat laajakaistamarkkinoilla enemmän kuin kompensoivat asian. Moni "unohtuu" laajakaista-asiakkaaksi senkin jälkeen, kun koko UrpåTV on jo kadonnut historian kirjoihin.

Jos Total olisi saatavissa kaikkien operaattorien kautta, hinta olisi arvatenkin eri sfääreissä, koska silloin mikään operaattori ei saisi lisäarvoa em. tavalla. Eli lienee turha toivo, että vastaava palvelu vastaavaan hintaan olisi koskaan kaikkien saatavilla. 99 euroa on järjettömän halpa hinta tämmöisestä tuotteesta.

Mutta täytyy myöntää, että kyllähän se vituttaa, ettei Soneraa saa omaan kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös