Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Hyvityskoodilla lauantain pätkimisestä täällä katsellaan jälleen pätkimistä.
Palaute Urholle lähti jo.
Palaute Urholle lähti jo.
Sama diashow sielläkin on menossa. Mulla ei pitäis ainakaan yhteydestä olla kiinni...Mulla pätkii myös Veikkaus-Tv:n lähetys. En tiedä onko vika Veikkauksen sivuissa, Urhossa, vai mun koneessa /netissä. Laajakaistan nopeus riittää kyllä, mutta viime aikoina ollut pientä häikkää yhteyksissä että tiedä sitten johtuuko kuitenkin vaan siitä.
Tappara-JYP pätkii myös täällä. Ääni ei onneksi pätki, niin sentään selostusta pystyy kuuntelemaan, mutta ei tämä nyt hinta/laatusuhteeltaan ihan oikein mene.
Edit: Heh, juuri kun pääsin sanomasta niin systeemi meni niin jumiin, että äänikin katkesi.
Itsellä ainakin toimii Tappara-JYP ilman ongelmia. Taitaa vähän tuurista olla kiini.. Läppäri ei edes kovin tehokas ole, tosin netti on 100 megainen..
Onko tuo sitten urholta kiini ihan kokonaan vai onko eroja eri laitteilla ja alustoilla?
Ongelma näyttää olevan selaimesta riippuvainen. FireFoxilla täälläkin pätki, mutta IE9:llä toimii. Hyvin on taas testattu Urhon puolella asioita.
Nyt ku toinen erä alko, nii alko nykiminenki ja vielä entistä tiheämmin. sekunti liikkuvaa kuvaa kaksi seisovaa kuvaa. Vittu.
Mozilla Firefox -selaimella on havaittu pätkimistä URHO Play -lähetyksissä. URHOtv suosittelee käyttämään vaihtoehtoista internetselainta.
Explorer ja Chrome pätkii kans.Urhotv:n fb-päivitys: