Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Tänne saa lahjoittaa, jos tuntuu siltä!
Oisit saanut mutta lisäsivät sen automaattisesti urhon tilille. Täysin turha korvaus kyllä.
Tänne saa lahjoittaa, jos tuntuu siltä!
Kertokaas iPadilta peliä seuranneet, saako sen pelin näkymään tv:hen jollain johdolla vai täytyykö tihrustaa siitä iPadin omasta näytöstä? Täytyy tosissaan harkita ostoa jos kuvan saa telkkariin, ei pätki ja on vielä hyvä kuva. Ei kestä oma kasetti enään tuota normi netistä katottavien jatkuvaa pätkimistä.
Mikä iPad on ollut käytössä? iPad 1st gen vai uudemmat? Ensimmäisessä ei varmaankaan HDMI toimi..Aikaisemmassa viestissäni jo kehuin kuvan laatua eikä lähetys pätkinyt yhtään. Brent Sapergia jo antoikin vaihtoehtoja miten liittää kone telkkariin, itselläni hdmi-kaapeli. Siinä liikkuu sekä kuva että ääni eikä laatu tosiaan pääse kärsimään. 40 euron panostus kannattaa.
Mä sain sen lauantaina katsottua. Ensin kyllä tarjosi jotain erroria tmv, mutta kirjauduin ulos ja uudelleen sisään ja yritin sitten niin lähti pyörimään.Mulla ei toimi vieläkään perjantaina esitetyn Jokerit - TPS pelin tallenne. Onko muilla sama vika?
Mikä iPad on ollut käytössä? iPad 1st gen vai uudemmat? Ensimmäisessä ei varmaankaan HDMI toimi..
Mikä iPad on ollut käytössä? iPad 1st gen vai uudemmat? Ensimmäisessä ei varmaankaan HDMI toimi..
Jotain hyötyä tuonne urholle valittamisesta sentään joskus on. Ilmaispeliä napsahti korvaukseksi lauantain möhläilyistä, jolloin tuntui kyllä pelit tökkivän vähän kaikilla.
Tuossa nyt vielä keskustelu kelpo rikun kanssa:
22.09
Terve. Olin niin hölmö, että osallistuin tuohon estrella-kampanjaan, ostin pari sipsipussia ja ajattelin että saan kaiken paskan päälle katsoa lätkäpelin.
Mutta ei, kuva lagaa ja pätkii, raudasta ei ole täällä päässä kiinni tai nettiyhteydestä, molemmat huippulaatua. Missään muualla ei ongelmia.
Vaadin, että maksamani palvelu korvataan, koska en saanut sitä mitä ostin.
24.09
Hei.
Valitettavasti palvelussa oli tekninen vika. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuneita haittoja. Tästä hyvityksenä käyttäjätilillesi on laitettu yksi katseluoikeus, jolla voit seurata minkä tahansa URHOplay-palvelussa esitettävän normaalihintaisen ottelun. Hyvityksen voit käyttää valitsemalla haluamasi ottelun ja kohdan ”käytä sarjakorttia”.
Ystävällisin terveisin,
URHOwebtv:n asiakaspalvelu/ Riku
Joo koffin se olikin, juu ei se tainnutkaa olla alkukaudella ollenkaan...
Nyt ei onneksi ole tarvetta kun tuli otettua tuo 99€ Urpototalin.
Sama. Elämä helpottui kummasti kun ei tarvitse juosta kaikenmaailman kamppanjoiden perässä netissä tai kaupoissa. Kaupanpäälle netin nopeus nousi 8 -> 24. Onhan tää huikeeta kun näkee monena päivänä viikosta jääkiekkoa. Esim. huomenna Ilves ei pelaa, mutta on silti 6 peliä mitä katsoa. Vielä keran kiitos Sonera!
Sama. Elämä helpottui kummasti kun ei tarvitse juosta kaikenmaailman kamppanjoiden perässä netissä tai kaupoissa. Kaupanpäälle netin nopeus nousi 8 -> 24. Onhan tää huikeeta kun näkee monena päivänä viikosta jääkiekkoa. Esim. huomenna Ilves ei pelaa, mutta on silti 6 peliä mitä katsoa. Vielä keran kiitos Sonera!
Iso kiitos täältäkin Soneralle, paskaa niskaan Urholle kaikkien niiden puolesta, joilla ei mahdollisuutta tähän samaan ole, ihan helvetin epäreilua.
Iso kiitos täältäkin Soneralle, paskaa niskaan Urholle kaikkien niiden puolesta, joilla ei mahdollisuutta tähän samaan ole, ihan helvetin epäreilua.
Ihme tyyppejä olette. Nimenomaan iso kasa paskaa niskaan Soneralle, joka on estänyt sen etteivät muut voi saada tällaista palvelua.
Ja ihan tiedoksi Soneran markkinointiosastolle, joka kerran kun mainostatte tätä palveluanne TV:ssä meille jotka eivät voi sitä saada, varmistatte sen etten tulevaisuudessakaan osta teiltä mitään palvelua.
Ensin estätte minua saamasta palvelua, sitten vielä vittuilette siitä TV-mainoksilla.
Miettikääpä sitten onko tuo järkevä peliliike. No, onhan se, sillä suurin osa kuluttajista on niin lampaita että unohtaa tuollaisen viikossa. Minä en unohda, minä olen katkera ja pitkävihainen yksilö.
Nimenomaan iso kasa paskaa niskaan Soneralle, joka on estänyt sen etteivät muut voi saada tällaista palvelua.
Eiköhän Urho ole päättänyt, mille operaattorille palvelua tarjoaa ja suostuuko yksinoikeuteen. Sonera lyönyt tarvittavan määrän rahaa tiskiin niin tälläiseen soppariin päätyneet.
Väärin, Soneralla on oma "suora" sopimus suoraan SM-liigan kanssa koskien laajakaistapalveluja. Urholla on vain ns. tv-oikeudet.