URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 635 752
  • 11 960

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minusta on hyvin erikoista, että vuodesta toiseen osalla porukasta sama peli toimii, ja osalla ei. Minulla tuo peli näkyi ilman ongelmia alusta loppuun.

Mäkin hätäilin vähän turhaan, sillä selaimen vaihto Exploderiin auttoi. Eli kaiketi "oma moka" - mikä on sinänsä jännää, että aina ennen Opera on toiminut moitteetta Urhon kanssa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mäkin hätäilin vähän turhaan, sillä selaimen vaihto Exploderiin auttoi. Eli kaiketi "oma moka" - mikä on sinänsä jännää, että aina ennen Opera on toiminut moitteetta Urhon kanssa.

Itsellä ei ole ollut tämän vuoden puolella URHOn netti-tv:n kanssa ongelmia, matsit näkyy ihan ok kuvanlaadulla nykimättä ja selain mulla on aina ollut CHROME. Tästä oli puhetta jo viime vuonna että Chromella toimii paremmin.



_
 

Patapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori
Täytyy kyllä sanoa eilisen JYP-Ässät pelin jälkeen, että toivottavasti Anssi Ritari ei enää koskaan selosta yhtään Ässien matsia, ei kestä kuunnella ko. jannua. En tiedä onko JYPin miehiä, vai vihaako Ässiä, mutta voi jeesus sentään - eikös UrhoTV:n pitäisi olla puolueeton kanava? Kyllä eilen paistoi ainakin läpi, kumman joukkueen voittoa Ritari toivoi. Muutenkin sen ääni on jotenkin todella epämiellyttävä tuohon hommaan, ei voi tykätä...
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistaakseni kyllä yleensä noiden pelien maksut ovat rekisteröityneet samantien ja se "katso"-linkki on ilmaantunut samantien vaikkei peli vielä tuntikausiin alkaisikaan. Nyt tuossa pelin vieressä näkyy edelleen se "osta"-linkki, aivan kuin en mitään olisi maksanutkaan. Laitoin jo Urholle sähköpostia asiasta. Eipä tuo 2e maksu mikään paha ole ja voin toista kautta sen vaikka uudestaankin maksaa, ties vaikka saisin ilmaiskoodinkin tästä myöhemmin. Mutta siis, SMS-maksua käyttäneet, onko tämä normaalia vai ei?

Niin, ja tuolla oman sivun tilaushistoriassa ei myöskään näy mitään merkintää koko pelistä...
Itsellekään ei tullut mitään koodia puhelimeen eikä tilaushistoriassa näy mitään, mutta ostamani pelin tiedoissa on "Katso" -nappi nyt aktiivinen. Tiedä sitten toimiiko tuo 18:30.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Täytyy kyllä sanoa eilisen JYP-Ässät pelin jälkeen, että toivottavasti Anssi Ritari ei enää koskaan selosta yhtään Ässien matsia, ei kestä kuunnella ko. jannua. En tiedä onko JYPin miehiä, vai vihaako Ässiä, mutta voi jeesus sentään - eikös UrhoTV:n pitäisi olla puolueeton kanava? Kyllä eilen paistoi ainakin läpi, kumman joukkueen voittoa Ritari toivoi. Muutenkin sen ääni on jotenkin todella epämiellyttävä tuohon hommaan, ei voi tykätä...

Tähän niin vahva sama kun vain voi. Jokainen peli, jossa on yhdistelmä Ritari+JYP on yhtä tuskaa ja toivon, että en enää koskaan joudu tätä kaksikkoa katsomaan ja kuulemaan samaan aikaan. Yksinään molemmat menee, mutta samaan aikaan muodostavat semmoisen tutkan, että äänet siinä on pakko pistää pois. Itselleni Ritari oli aivan järkyttävän kova pettymys siinä JYP-Blues pelissä, kun olin vielä ennen peliä lukenut niitä kommentteja, joiden mukaan Ritari selostaa niin paljon JYP-vastaisesti kuin vain voi, mutta semmoista ei kyllä ollut havaittavissa.

Täytyy vielä todeta siitä Kärpät-Blues pelin selostajasta, että vaikka sekoili ja oli melko tylsä, niin silti kyseistä henkilöä pystyi kuuntelemaan ilman tuskia ja tämä on riittävän hyvää laatua minulle ja tästä huolimatta tuntuu, että Urho ei kovin usein tällekään tasolle pääse.

E: Tänään saa sitten jännittää toimiiku Urhon nettisivut. Onko tästä kertoimia jossain?
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
E: Tänään saa sitten jännittää toimiiku Urhon nettisivut. Onko tästä kertoimia jossain?

Tässähän olisi muuten oikeasti hyvä tapa saada näitä UrhoTV:n ongelmia lehdistön kautta massojen tietoisuuteen, sekä samalla loistavaa pientä nälvää heidän päättäjiensä kustannuksella. Eli jos joku vedonlyöntifirma oikeasti laittaisi tällaisia Urhoaiheisia vetoja, joissa juuri veikattaisiin pelejen toimivuutta tai muuta vastaavaa.
 
Mukavasti URHOtv:n sivut jumissa. Etusivulle pääsee ja sopivasti mainostetaan, että "Testaa viikonloppu SM-liigaa". Tuskin tulee hirveästi uusia vakioasiakkaita, jos sivut jumii tuttuun tyyliin.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Urpon sivut on aivan jumissa. Yllätys sinäänsä. Sitä kun ajatteli, että kerrankin näkis halvalla, jokseenkin urpon tasoiselle firmalle normaalin hintaisen pelin. Taitaa kyllä haaveeksi jäädä. Voi vittu. Vitun amatöörit, saatana. Miten olen joskus tuhlannut ~50e kyseiseen paskafirmaan. *angst*

Edit: Nyt 30min säätäneenä, pääsin vihdoin "tilaa ottelu" kohtaan. Iskin tekstiviestin ja sain paluuna takaisin "Ilves - Jokerit 30.9.2011 18:20, 2€ laskutetaan seuraavassa matkapuhelinlaskussa". Kiitos infosta, mitäs nyt? Urpokin huutaa vaan erroria ja sivu sanoo "connecting...". Tekis mieli vetästä jotain turpaan. Perkele.

Edit 2: Ei tullu koodia mihinkään. Ei näy tilausta missään tilaus historiassa, nothing. Millä helvetillä mä nyt katson kyseisen pelin? Aspaan lähti jo vihainen maili. Miten voi olla näin paskaa toteutusta vuodesta toiseen, en ymmärrä.
 
Viimeksi muokattu:

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Eikös Ritari ole selostanut Jypin pelejä radiossa aikoinaan, että ei tuo yllätä.

Jyväskylästähän Ritari on lähtöisin ja taitaa edelleenkin asua täällä eli varmastikin on ainakin jossain määrin JYPin mies. On kyllä selostanut JYPin pelien ohella myös KalPan pelejä ja ainakin tuolloin onnistui minusta erinomaisesti sopivassa määrin hehkuttamaan paikallisradion tyyliin - myös peleissä JYPiä vastaan. Todella vähän olen Ritarin selostuksia Urholta kuullut, mutta ainakin paikallisradiossa ja valtakunnallisesti television puolella Urheilukanavalla oli oikein mainio selostaja.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ohan tässä vielä par tuntia H-hetkeen että sikäli. Muussa tapauksessa alustan puheeni "kiitos Urho-tv, kiitos Iltasanomat, kiitos SM-liiga".

Harkitsin pelin ostamista täksi illaksi, mutta ei tällä menolla näytä lupaavalta huomisiltakaan.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On se nyt perkele. Lukon peleihin kausikortin Urpolta ostin ja nyt jo saa pelätä ettei peliä näy kun Graanlund on kokoonpanossa toisessa ottelussa. Kaista tuskin riittää noilla hinnoilla.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Meinasin juuri mennä ostamaan 2 eur nettilipun, kun sen verran Urhotv:n palvelusta viitsii maksimissaan maksaa, mutta sivut on jumissa, ylläripylläri. Veikkaan, että volyymi muutenkin sen verran suuri tänään ja huomenna, että vituiks menee koko kampanja.

SM-Liiga olisiko seuraavan tv-oikeuksien omistajat edes lähellä ammattilaisia eikä näitä saatanaan amatöörejä?
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Paskasta ei konvehtia saa. Ei hyvältä näytä taas tämä touhu. Miksi vaivutua moisiin alennuksiin jos ei selvästi kaistatila riitä. Parit matsit tällä kaudella UrhoPlaylla seuranneena olin huomaavani jotain edistystä sillä saralla.

Nyt siis ei pääse sivuille, tai pääsin 15min päivitysrumban jälkeen, seuraavassa vuorossa kirjautumisongelma ja sitten pitäisi päästä maksamaan matsi. Menee iltasuunnitelmat ihan uusiks, jos tää ei ny rupee skulaa. Perkele.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kerta kaikkiaan tule kyllä URHON touhusta mitään. Ei pääse sivuille ostamaan Ilves- Jokerit peliin lippua.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jotenkin ei tämä urpoilu ei yllätä. Taitaa tämän kampanian tulos käydä miinusmerkkikseksi, kun tuskin tällä spedeilyllä lisää asiakkaita haalitaan. Taitaa vain ne vakituiset tippua pois...
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Paskasta ei konvehtia saa. Ei hyvältä näytä taas tämä touhu. Miksi vaivutua moisiin alennuksiin jos ei selvästi kaistatila riitä. Parit matsit tällä kaudella UrhoPlaylla seuranneena olin huomaavani jotain edistystä sillä saralla.

Nyt siis ei pääse sivuille, tai pääsin 15min päivitysrumban jälkeen, seuraavassa vuorossa kirjautumisongelma ja sitten pitäisi päästä maksamaan matsi. Menee iltasuunnitelmat ihan uusiks, jos tää ei ny rupee skulaa. Perkele.

Mä katon matsin totalilta, mutta pääsin HIFK:n sivujen UrhoTV:n linkistä varsin rivakasti maksu kohtaan asti, eli luulempa, että noilta muilta Urhon välittäjiltä pääsee paremmin maksamaan kuin itse Urhon sivuilta.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä katon matsin totalilta, mutta pääsin HIFK:n sivujen UrhoTV:n linkistä varsin rivakasti maksu kohtaan asti, eli luulempa, että noilta muilta Urhon välittäjiltä pääsee paremmin maksamaan kuin itse Urhon sivuilta.

Sitten pitäisi vielä jotenkin päästä siihen kohtaan, jossa peliä pääsee katsomaan.
 

Dängleri

Jäsen
Meinasin juuri mennä ostamaan 2 eur nettilipun, kun sen verran Urhotv:n palvelusta viitsii maksimissaan maksaa, mutta sivut on jumissa, ylläripylläri. Veikkaan, että volyymi muutenkin sen verran suuri tänään ja huomenna, että vituiks menee koko kampanja.

Itsehän ostin kaukaa viisaana alennuslipun jo eilen, mutta hirveästipä lohduttaa jos sivuille ei pääse kirjautumaan sisälle. Harmi että sattui vieraspelipäivälle tuo tarjous, kun olisin maksanut mielelläni vaikka normihinnan nähdäkseni pelin.
 

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No onneks en ole ainoa. Luulin jo, että prossussa ei riitä tehot, mutta se onkin TurhaTv:n kaista, mikä ei riitä vuodesta toiseen.

Sitä minä en ymmärrä, että jos käyttäjien määrä nettilähetyksissä kasvaa vuosi vuodelta niin miksi ei voi päivittää kapasiteettia kaistassa vuosi vuodelta...siis nämä "palvelujen tarjoajat"?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tunnissa olen päässyt sivuille ja kirjautumaan sisään. Vielä kun saisi HPK-Lukko linkin auki niin sitten ei ole enää hätää, siellä tuskin ruuhkaa on.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vuodet vaihtuu, mutta tämä paska ei sitten ikinä muutu. Tekstiviestillä tilasin tuon Blues-SaiPa matsin, ja se onnistui, mutta urpon sivut ne vaan lagaa. No onhan tässä vielä tunti aikaa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnissa olen päässyt sivuille ja kirjautumaan sisään. Vielä kun saisi HPK-Lukko linkin auki niin sitten ei ole enää hätää, siellä tuskin ruuhkaa on.

Elä luule, että olet enää kirjautuneena sisään, jos olet sivuilla refreshiä painanut, sillä tuo kirjautuneena pysyminenhän ei ole toiminut vielä missään vaiheessa tämän kahden vuoden aikana. Välillä uloskirjautumiseen riittää pelkkä, että avaat jonkun sivun linkeistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös