Muiden ongelmien lisäksi minulla on kuva välillä pätkinyt ja firefoxin selaimella olen katsellut. Onko kukaan kokeillut onko toimivuudella mitään eroa eri selaimilla esim. firefox vs chrome jne?
Mistä vois johtua kun yrittää lähettää sms-maksua niin puhelimelal tulee et voi lähettää viestiä?
Nyt sitten näytellään taas vitun yllättynyttä kun UrhoTV ei toimi... Ei saatana että pitääkin joka kerta mennä tähän lankaan, pitäisi jo oppia että tuo ei tule ikinä toimimaan!
Kärsivällisyyttä, täällä sai odotella n.10min ennenkun lähti pyörimään...Se on taas eriasia, et skulaako enää siinä vaiheessa mun matsi alkaa...
Näin, eli lähetykset alkoivat nyt 20 yli ja samalla Urhon sivut kaatuivat uudestaan.
Nappasin Ilves-Jokerit pelin katsottavaksi mutta ruudulla näkyy Luigi Häppölä ja ilmeisesti Espoossa ollaan. Muuttuuko peli Ilves-Jokerit matsiksi puolelta vai? En ole ennen nettipalvelua käyttänyt.
Nappasin Ilves-Jokerit pelin katsottavaksi mutta ruudulla näkyy Luigi Häppölä ja ilmeisesti Espoossa ollaan. Muuttuuko peli Ilves-Jokerit matsiksi puolelta vai? En ole ennen nettipalvelua käyttänyt.
Juu, olis vaan pitänyt ottaa yhteys aikasemmin Urpoihin ja kysyä, että onko valmistauduttu yleisöryntäykseen? Vastaukset näemme täällä... AMATÖÖRIPUUHASTELU senku jatkuu...Kiitos Urho, melkein toimii <3 Vittu mitä paskaa, ei luulisi olevan vaikeaa valmistautua tällaisiin.