URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 538
  • 11 960

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kärsivällisyyttä, täällä sai odotella n.10min ennenkun lähti pyörimään...Se on taas eriasia, et skulaako enää siinä vaiheessa mun matsi alkaa...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Muiden ongelmien lisäksi minulla on kuva välillä pätkinyt ja firefoxin selaimella olen katsellut. Onko kukaan kokeillut onko toimivuudella mitään eroa eri selaimilla esim. firefox vs chrome jne?

Näissä urhon kaltaisissa palveluissa varmin vaihtoehto on aina Explorer. Se on ylivoimaisesti suosituin selain, minkä takia nää palvelut testataan ensisijaisesti sillä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt sitten näytellään taas vitun yllättynyttä kun UrhoTV ei toimi... Ei saatana että pitääkin joka kerta mennä tähän lankaan, pitäisi jo oppia että tuo ei tule ikinä toimimaan!
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Nyt sitten näytellään taas vitun yllättynyttä kun UrhoTV ei toimi... Ei saatana että pitääkin joka kerta mennä tähän lankaan, pitäisi jo oppia että tuo ei tule ikinä toimimaan!

Pakko ihmetellä miten Urhon netti ei toimi täällä. Itse olen parisenkymmentä ottelua tilannut ja ikinä ei ole mitään valittamista. Nyttenkin toimii täysin normaalisti.

Ihan vinkkinä, mikäli sivu ei lataudu, niin netti vaan pois ja uudestaan Urhon sivuille, kyllä se varmasti lähtee siitä toimimaan.
 

katariina

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NCAA
Itse ostin pelin jo kello 12 aikoihin. Äsken rupesin kirjautumaan sisään ja huonolta näytti, mutta nyt alkoi juuri näkymään kuva Hifk-Jyp -lähetyksestä. Sormet ristiin, että toimii näin hyvin koko illan.
 

Aikapommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juu, helvetin helvetti. Päivittelin sivua välillä ja sitten kun lähetys on alkamassa niin eikös kirjautunut ulos ja saatana enää toimi millään.
 

TML

Jäsen
Nappasin Ilves-Jokerit pelin katsottavaksi mutta ruudulla näkyy Luigi Häppölä ja ilmeisesti Espoossa ollaan. Muuttuuko peli Ilves-Jokerit matsiksi puolelta vai? En ole ennen nettipalvelua käyttänyt.

edit. Nevömaind, Tampereelle siirty kuva ny.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kiitos Urho, melkein toimii <3 Vittu mitä paskaa, ei luulisi olevan vaikeaa valmistautua tällaisiin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nappasin Ilves-Jokerit pelin katsottavaksi mutta ruudulla näkyy Luigi Häppölä ja ilmeisesti Espoossa ollaan. Muuttuuko peli Ilves-Jokerit matsiksi puolelta vai? En ole ennen nettipalvelua käyttänyt.

Muuttuu. Nää on alkuhöpinät. Nyt siirtyi mulla Turenkiin lähetys. Hyvin toimii, kuten ennenkin.
 

Tommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nappasin Ilves-Jokerit pelin katsottavaksi mutta ruudulla näkyy Luigi Häppölä ja ilmeisesti Espoossa ollaan. Muuttuuko peli Ilves-Jokerit matsiksi puolelta vai? En ole ennen nettipalvelua käyttänyt.

Vaihtuu juu, alkustudio on vaan aina UrhoTV:n puolelta..
 

Stemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Vancouver Canucks
Miksi arvasin tämän jo etukäteen... streamissa näkyy pelkkää mustaa ja sivut kaatuu kokoajan.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt alkoi toimimaan paitsi, että "selostajana" on Pepe Jurgens... No, hinta on vain 2€, joten so be it!
 

Sepedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Peliitat
Niinpäniin, olikin tosiaan ihan selkeää taktiikkaa nuo toimivat sivut puolisen tuntia sitten. Itsekin lankesin silloin ostamaan matsilipun kun sivut toimivat todella sulavasti. Nyt katsellaan sitten valkoista välilehteä kun pitäisi katsella matsia.
 

Islanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa, eipäs oikein pääse edes Urhon sivuille... No ei yllätä. Mietin jo tarjouksen nähdessäni että mitenhän sivustot kestää, kun normaalihintaisissakin peleissä on haasteita.
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Kiitos Urho, melkein toimii <3 Vittu mitä paskaa, ei luulisi olevan vaikeaa valmistautua tällaisiin.
Juu, olis vaan pitänyt ottaa yhteys aikasemmin Urpoihin ja kysyä, että onko valmistauduttu yleisöryntäykseen? Vastaukset näemme täällä... AMATÖÖRIPUUHASTELU senku jatkuu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös