Topnaattori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho ja Kulman Pojat
Kokeilitko sallia selaimesta ponnahdusikkunat osoitteesta urhotv.fi? Tuo on ainakin minulla auttanut.2 kertaa on mulla näkynyt pelkkä virheilmotus.
Kokeilitko sallia selaimesta ponnahdusikkunat osoitteesta urhotv.fi? Tuo on ainakin minulla auttanut.2 kertaa on mulla näkynyt pelkkä virheilmotus.
Tämä kahden euron hinta on kampanja, joka käsittää ilmeisesti vain viikonlopun ajan. Hesarin kannessa on mainos. Ja nyt on myös urpon nettisivuilla.
Ei ole tuo 2 euroa yhtään paha jostakin nettistriimistä, piti ihan itsekin sortua. Katsotaan miten toimii.
Miltä näyttää lätkä tv:stä katottuna 3D:nä? Kuulostaa mielenkiintoiselle!
Kokeilitko sallia selaimesta ponnahdusikkunat osoitteesta urhotv.fi? Tuo on ainakin minulla auttanut.
2 kertaa on mulla näkynyt pelkkä virheilmotus. Rahat on kyllä aina saanut takasin lähettämällä sinne sähköpostia. Eli kyllä uskaltaa maksaa peli.
Toimiiko tuo kännykällä maksaminen jollain tavalla? "Omat tiedot -> Ota SMS-maksaminen käyttöön" -> ja sinne laitettu oikea numero.
Kumma ettei tuota kahden euron tarjousta voinut nyt viikolla antaa. Useimmat ei saa tuota Soneran pakettia vaikka kuinka haluaisi, ellei sitten suostu muuttamaan toiselle paikkakunnalle. 9 euroa pelistä on ...se on mitä se on.
Pystyykö matseja katsomaan jälkikäteen netistä, kun UrhoPlaystä ostaa matsin? Kausikortilla tuo taitaa ainakin onnistua, mutta onko sama juttu yksittäisissä peleissä?
Pystyykö matseja katsomaan jälkikäteen netistä, kun UrhoPlaystä ostaa matsin? Kausikortilla tuo taitaa ainakin onnistua, mutta onko sama juttu yksittäisissä peleissä?
Eli sivut menevät nurin viikonloppuna, kun ostajia onkin hitusen enemmän kuin Urhon serverit kestävät...
Peliä ostaessa valitse maksutapojen ikonisekamelskasta SMS. Luuriin kilahtaa varmistusviesti ja se on siinä. Kivuttomasti meni viikonloppuna kännykällä maksaminen.
Siinäpä se. Luulis siellä päässä oltavan kartalla asian suhteen ja nyt olis näytön paikka.
Muutin asetuksia, mutta omaan silmään ei SMS-vaihtoehto osu millään.
Ainahan voi koettaa lähestyä herra Urhon johtoa positiivisesti vaikkapa kirjeellä tai sähköpostilla. Siinä voisit kertoa, että Urho vaikuttaa sinusta todella mielenkiintoiselta tuotteelta ja olisit kiinnostunut sen hankkimaan. Sitten on hyvä mainita, että haluaisit Urhon sellaisessa muodossa, että häntä voi heti katsella. Kunhan siis on kortin digiboksiin survonut. Tässä kannattaa vielä tähdentää, että koska olet Urhosta kovin kiinnostunut niin lähinnä vain tällainen hetivalmis malli kiinnostaa, etkä oikeastaan ole valmis ainakaan kovin montaa vuotta odottamaan.Ei tietoa, että mitä tekis tahi sanois...
Siinäpä se. Luulis siellä päässä oltavan kartalla asian suhteen ja nyt olis näytön paikka.
Noniin, jälleen kerran on Urpon kanssa ongelmia. Nyt ei Kärpät-Blues-matsi näy ollenkaan, on tää niin uskomatonta skeidaa vuodesta toiseen, että aina vaan ihmettelee miksi siitä maksaa uudelleen ja uudelleen.