URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 500
  • 11 960
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Korkealaatuinen kuva, siihen ei riitä edes 24/1 meganen yhteys, bufferoi joka toinen sekuntti. Mikähän yhteys tuohon pitäisi hommata, kun URHOn tiedotteessa oli, että 2 megan yhteydellä pitäisi pystyä tuota katsoa, todella mielenkiintoista...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu ei onnistu. Mainoskampanjasta taitaa tulla jymymenestys.
 
Joo ei välttämättä mikään kuningasidea tunkea useammalla paikkakunnalla jokaiselle hallille ilmestyneelle koodi kouraan ja tarjoa mahdollisuus katsella peliä tänään palvelun kautta. Hyvä idea sitten, kun palvelu toimii moitteitta.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Onko kukaan muu vielä huomannut tuota Urho Play:ssa olevaa "laatu-valikkoa". Miten muilla toimii korkealaatuisella ja millä yhteydellä? Itsellä kahden megan yhteydellä puskuroi aika pahasti korkealaatuisella ja joudun tyytymään tuohon "normaaliin" laatuun.
 

hokihoki

Jäsen
100 megaisella bufferoi myös joka 5s, eli kyllä on taas hienosti hoidettu UPROtv:lla hommat..ei vaan kaista tahdo riittää. Sama ongelma joka hemmetin kerta kun katsojia on hiukankin enemmän.

Kyllä nuo SM-liiga oikeudet pitäis nyt jatkossa saada jollekin puljulle mikä edes yrittää hoitaa hommat hyvin!
 

Juspe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Edellisessä Bluesin ottelussa oli jaossa promokoodeja, joilla näkee ilmaiseksi tämän päivän JYP-Blues ottelun. Onko kukaan osannut käyttää Soneran "selkeää" palvelua? Ei taida onnistua muulta kuin insinööriltä. Käytettävyys on todella syvältä.

Itse pääsin tuolla Soneran sivulla kohtaan jossa sai syötettyä pelin aktivointikoodin ja sitten jäätiikiin tuttuun kohtaan puskuroi... Taitaa jäädä peli näkemättä.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Normaalikuvanlaadulla ei töki, mutta tuolla korkealaatuisella kuvalla oli pelkkää bufferointia, siitä kirjoitinkin jo tuossa yllä...
Näköjään... linjojen pitäisi kyllä riittää tuplasti tuohon kahteen... siksi jäinkin kotiin katselemaan tuon 12pv ikäisen poitsun kanssa sohvalta ja lauantaina vasta hallille...
Normilla tulee kivasti ilman pätkiä =)
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Itse pääsin tuolla Soneran sivulla kohtaan jossa sai syötettyä pelin aktivointikoodin ja sitten jäätiikiin tuttuun kohtaan puskuroi... Taitaa jäädä peli näkemättä.

Missä tuolla Soneran sivuilla edes on kohta johon voi koodin syöttää?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla bufferoi "korkealaatuisella" kuvalla aluksi. Käynnistin Firefoxin uudestaan niin alkoi toimimaan mallikkaasti.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Itse pääsin tuolla Soneran sivulla kohtaan jossa sai syötettyä pelin aktivointikoodin ja sitten jäätiikiin tuttuun kohtaan puskuroi... Taitaa jäädä peli näkemättä.

Sama homma. Ilmeisesti tämä on jokin rasitustesti soneran/urhon puolelta. Vittumainen temppu, varsinkin jos tämä vaikuttaa Urhon maksaviin asiakkaisiin. Hienoa Sonera. KIITOS!
 

Juspe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Missä tuolla Soneran sivuilla edes on kohta johon voi koodin syöttää?

Tuonne piti ensin rekisteröityä ja sen tehtyäni ja matsin ostettuani (matsin hinnaksi tulee kupongissa olevalla koodilla 0€) löysin linkin matsiin omien tietojen alta ostohistoriasta.

Palvelua ei todellakaan voi kehua selkeästä käyttöliittymästä...
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla bufferoi "korkealaatuisella" kuvalla aluksi. Käynnistin Firefoxin uudestaan niin alkoi toimimaan mallikkaasti.
Täällä ei pysty näköjään korkealaatuisella katsomaan, vaikka pitäisi olla tarpeeksi linjaa palveluntarjoajan mukaan ihan reilusti.... no toinenkin kone on kyllä samaa linjaa kuormittamassaa, mutta tuskinpa kuitenkaan niin paljoa...
Pitänee pyytää laskuihin hyvitystä, kun ei ole luvattua linjaa lähelläkään...
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Normaalikuvanlaadulla ei töki, mutta tuolla korkealaatuisella kuvalla oli pelkkää bufferointia, siitä kirjoitinkin jo tuossa yllä...

Öhhm...Tyhmä tyttö kun olen, niin miten/mistä pystyn vaihtamaan normaalikuvanlaatuun? Hirveetä pätkimistä kyllä koko ajan ja Kuhdankin maalin missasin.

EDIT: Löysin! =)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huvittavaa.

Niinhän siinä kävi, että tämä "korkealaatuinen" vastaa tuota UrhoTV:n entistä normaalia laatua ja tämä uusi "normaalilaatuinen" on aivan karmeaa pikselimössöä. Vähemmän yllättäen tuo "normaali" on ainoa toimiva laatu, 40-megaisella liittymällä toi korkealaatuisempi on katselukelvoton.

Hyvää työtä UrhoTV!

edit: oho, en tiedä mitä tapahtui, mutta nyt tuo "korkealaatuinen" kuva alkoi toimimaan normaalisti. Hyvä, toivottavasti toimii loppuun saakka.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Mä luulen että tämän illan sonera kampanja näkyy ikävästi myös UrhoTV:n maksaneilla asiakkailla huomattavasti heikentyneenä tasona. Jos olisin tämän illan pelistä maksanut, valittaisin Urholle.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katson HIFK-Pelicans -ottelun erätauolla koostetta edellisen kierroksen peleistä ja ihmettelen, että miten ihmeessä UrhoTV on palkannut puhevikaisen toimittajan?

Eihän kukaan joo puhevioille mitään voi, mutta kyllä puhetyöläisen täytyy osata ääntää kirjaimet oikein. Tämä kaveri ei osaa L-kirjainta lausua.

Yleisestikin aivan hirveää kuraa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta nämä Urhon "selostajat".
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko kellään muulla ollut ongelmia tänään antenniverkossa. Täällä kaksi kertaa hävinnyt kuva. Ruutuun teksti Conax pääsy evätty. Ei myöskään näy kello. Toivottavasti Nelonen ottaa ensi kaudella homman kokonaan itselleen. Samalla kuukausimaksu halpenisi hiukan kun ei tarvitsisi maksaa Urposta erikseen.
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ei juurikaan lisättävää kommentteihin. VeikkausTV:n kautta testailin Jokerit-TPS lähetystä ja samat kuormantasausarpajaiset on edelleen voimassa.

Jokerit-TPS
93.188.128.58 paskaa
93.188.130.203 toimii
91.202.200.229 paskaa
93.188.128.59 toimii

Olen ehkä keksinyt tavan pakottaa tuo palvelimen vaihto, ettei tarvitse hakata refreshiä koko erää, mutta siitä lisää vasta kun olen varma.
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Eipä tarvi Soneralle rahoja laittaa jatkossakaan. Mustaa ruutua näyttäny uskollisesti loppuun asti... tai no pyörii siinä pari harmaata kiekkoa ympyrää, mutta muistaakseni SM-Liigassa pelataan edes hieman luovempaa kiekkoa... ja pelivälineitäkään ei muistaakseni lätkässä ole kuin se yks...
Säälittävä Sonera.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parempilaatuinen kuva 1. erässä bufferoi 5sek välein. Peruslaatu toimi

2. Erästä eteenpäin parempi kuva näyttää pelkkää mustaa - ääni kuuluu, ei pätki. Paskalaatu toimii.

Ja kyllä. Olen käynnistänyt uudestaan ja kyllä: tehojen ja netin pitäisi


edit: nyt sekä bufferoi että näyttää mustaa. Jes!
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas.... tokassa erässä sitten alkoi pätkiä normilähetyskin ja kuvanlaatu on jo suht heikkoa.
EDIT: samat kaikki mahdolliset kokeiltu jälkeisellä kirjoittajalla. UrpoTV:stä pitää päästä eroon...

EDIT2: Matsin lopussa kyllästyin jatkuvaan pätkimiseen... ja laitoin ihan kokeiluksi korkean laadun päälle ja HUPS... se toimi pätkimättä vikan minsan ja palkintojen jaon!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös