Mielenkiinnosta kysyn että onko palstaveljissä vielä sellaisia, jotka eivät ole saaneet reklamaatioihinsa vastausta? Itse ole taannoisista ongelmista johtuen laittanut reklamaatiota moneen otteeseen, saamatta minkäänlaista vastausta. Viimeisimpänä oli tuo talviklassikon aikainen ongelma, josta tein reklamaation. Myös viime lauantain kierrokselta jäi ottelun ensimmäinen erä näkemättä lähes kokonaan bufferointien takia.
Välillä näkyi valoa tunnelinpäässä kun muilla näkyi matsi verkossa ongelmitta. Näiden jokseenkin positiivisten ilmoitusten seurauksena tuli sitten käsi tungettua paskaan aina vaan uudestaan ja uudestaan. Väliin toki mahtui pari onnistunuttakin katselua. Viimeksi kun Urhon aspasta jonkun sain kiinni niin antoivat ylläri-ylläri kaksi koodia ja sanoivat että jatkossa näitä ei enää jaeta epäonnistuneiden lähetysten takia. -No mitähän vittua sitten keksivät, rahoja eivät ainakaan palauta, eivätkä yhteydenottoihin vastaa?
Jos kierroksen jokainen streami pätkii asiakkailla niin vika on asiakkaan koneessa. Jos koko Urhon sivuille ei ottelun alkaessa enää pääse, on vika edelleenkin jossain muualla kun Urhon päässä. Urhon mukaan ottelun seuraaminen vaatii vähintään 2Mb yhteyden, mutta mitä jos linjana on "rajaton nopeus", eikä ottelu siltikään näy pätkimättä. Ei välttämättä edes silloin kun valitsee laaduksi "normaalilaatuinen". Itse katselen netissä (6-8Mb/s) full hd-videoita päivittäin, ilman minkäänlaista pätkimistä niin on se nyt saatana jos joku Urhon ~1Mb/s streami ei näy kunnolla tai ollenkaan.
Tässä on nyt tätä paskaa ollut koko kausi, aina ensimmäisestä kiekonpudotuksesta lähtien, eikä ongelmia ole kyetty kokonaan korjaamaan ja itselle riittää jo täysin. Varmasti tulen jatkossakin, ihan vittuunnuksissaankin, ostamaan tikettejä Urpolta Kerhon vierasmatsien streameihin, mutta se on aivan saletti että jokaisen ongelmatilanteen kirjaan ylös, säilytän kuitit ja kauden päätteksi käyn taistoon vaikka yksin tätä lafkaa vastaan, joka pilaa jääkiekon katsomisen nautinnon perseilemällä jatkuvasti lähetystensä kanssa.
Ei siinä mitään, ongelmia tällaisten systeemien toteuksissa voi tulla missä hyvänsä, myös rapakon takana, mutta ne ovat poikkeuksia. Urhon kohdalla näitä poikkeuksia on jatkuvan säännöllisesti ja maksava asiakas tuntee tulleensa petetyksi, varsinkin jos/kun näitä erheitä ei ole halu korvata asiakkaalle. Urho on ajanut itsensä melkoiseen kierteeseen, josta ei helpolla ulospääsyä näy, ts. virheet korjataan uusilla virheillä; asiakas maksaa 9e streamista joka ei toimi, saa kaksi koodia hyvitykseksi jolla näkee taas bufferointia.
Pakkohan tän paskan on loppua -onhan?
Kiitos ja anteeksi!