URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 909
  • 11 960

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Hyvä kysymys, kiva kun rankkarit jää näkemättä.
 

Porvari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jouduin tänään soittamaan URHOTV:n asiakaspalveluun kaksi kertaa ongelmien vuoksi. Ensimmäisellä kerralla jonotin 25min ja toisella kerralla 40min. Maksoin siis jonotuksesta (joka v*ttu on maksullinen!) noin 11€!!

Pitäisikö tästä kannella kuluttajavirastolle? Lisäyksenä vielä, että ongelmat olivat URHOTV:n järjestelmässä.
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Minä en kertakaikkiaan vieläkään ymmärrä näitä ihmisten ongelmia urhoplayn kanssa. Itse olen tällä kaudella katsonut sen about 6 matsia netistä, viime kaudella varmaan sen ~5 Ei juuri ongelmia maksujen/maksukoodien takia, kerran ei tullut koodia viime keväänä sähköpostiin, joten soitin asiakaspalveluun ja noin 5 minuutin jonottamisella sain uuden koodin ja homma pelitti, muuten on toiminut mainiosti.
Ei ongelmia kuvan laadussa, aina on näkynyt moitteettomasti, ei ole nykinyt, ei ole puskuroinut (pl. yksi puskurointitapaus, joka oli noin 2sec kestoltaan).

Kaikki on pelannut hienosti. Miten helvetti voi olla mahdollista edes, että täällä 90% kirjoittajista valittaa jostain noista edellämainituista asioista?

Itse käytän otteluiden katsomisessa perus kannettavaa tietokonetta, jonka olen kytkenyt 32" taulutelkkariin, selaimena Firefox, flash playerit on ollut aina päivitettyinä ajan tasalla.

Mielestäni hienoa että tällainen palvelu on olemassa, ja pystyn katsomaan kaikki suosikkijoukkueeni pelit.

Ainiin ps. Olen tämän kauden ottelut katsonu netistä sonera viihteen kautta, sitä en tiedä miten urhotv:n kautta olisi lähetykset toiminut.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Voiko muut ongelmitta surffailla eri matsien välillä KotiTV-palvelussa? Itsellä välillä pykii ja ruutu jää pitkäksi aikaa mustaksi, ennenkuin kanava vaihtuu. Joku minuuttikin voi mennä ruutu mustana. Välillä kanava taas vaihtuu normaalisti. Nyt on pari viimeistä kierrosta ollut tämä ongelma.

Aikaisemmin kanavasurffailu onnistui samanlailla kuin muillakin kanavilla.
 

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Minua, isoa miestä, on itkettänyt URHOtv:n toiminta jo vuodesta 1983. Ja tänään koin hermoromahduksen. Voiko olla näin vaikeaa. Imeköön sykkivää, koko Urpo.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voiko muut ongelmitta surffailla eri matsien välillä KotiTV-palvelussa? Itsellä välillä pykii ja ruutu jää pitkäksi aikaa mustaksi, ennenkuin kanava vaihtuu. Joku minuuttikin voi mennä ruutu mustana. Välillä kanava taas vaihtuu normaalisti. Nyt on pari viimeistä kierrosta ollut tämä ongelma.

Aikaisemmin kanavasurffailu onnistui samanlailla kuin muillakin kanavilla.

Viime kierroksella ehdin pelejä katsomaan ja mulla ilmeni tuo sama ongelma. Sangen ärsyttävä juttu, mutta toivotaan että ongelma olisi tiedostettu Urholla ja homma alkaisi taas pian toimia kunnolla. Mutta kun tiedämme kenen kanssa toimimme niin...
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki on pelannut hienosti. Miten helvetti voi olla mahdollista edes, että täällä 90% kirjoittajista valittaa jostain noista edellämainituista asioista?

Samaa ihmettelen itsekin. Itse olen katsonut tällä kaudella 5 ottelua, niistä 4 on käytetty viiden ottelun sarjakortilla ja kaikilla kerroilla lähetys on toiminut suorastaan täydellisesti - ilman minkäänlaista nykimistä.

Ainoa asia mikä vituttaa on tuon ruudun pienuus, ei meinaa kiekkoa aina nähdä. Ja sitten kun laittaa koko ruudun kokoiseksi, niin pikselöityy omaan silmään vähän liiaksi. Ja tietysti se, että URHOtv totalin lähetyksissä ei ole oikein minkäänlaista erätaukotoimintaa, vaikka se taitaa johtua henkilöstön puutteesta.

Minä kiitän URHOtv:tä, mutta samalla toivon, että homma kehittyy entisestään.
 

lightning

Jäsen
Normi-kaapelissa tulee korista ja Urhon sivuillakin lukee: nähtävissä UrhoTotal ja UrhoPlay palvelussa. Mistäs moinen antenniverkon tieto?

Tulikin katottua väärin Urhon sivuilta.. Miksiköhän antennin puolella ei voi näyttä ohjelmaa yli siitä kahdeksasta tunnista kun luvatkin kunnossa? Kolme viikkoa eteenpäin selattuna näyttäisi olevan vain ne kolme peliä viikossa?
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eikö IFK:n peli näy edes Totalilla???
 

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Tää on ihmetouhua, kun antennissa ja kaapelissa maksaa urpo yhtä paljon, mutta pelejä kuitenkin kaapelissa enemmän. Esim. nämä lauantait kun mahdollisuus näyttää kaksi peliä, niin aina kaapeli näyttää kummatkin mutta antenni vain sen jälkimmäisen ja näin on huomennakin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kenties olen tyhmä ja ruma, mutta en vittu taaskaan tiedä tuleeko neljältä Jokerit-Ässät matsi Urhon kaapelissa vai ei. Urhon sivujen mukaan näin saattaa ollakin (vihreä nuoli), mutta boksin EPG ei kerro muusta kuin 18.30 alkavasta Kärpät-Blues-ottelusta. Mitä helvettiä?

Joo, ja en voi odottaa ja katsoa kuinka käy. Iltapäivän menot suunnitellaan jääkiekkomatsien ehdoilla.
 

SjV

Jäsen
Kenties olen tyhmä ja ruma, mutta en vittu taaskaan tiedä tuleeko neljältä Jokerit-Ässät matsi Urhon kaapelissa vai ei. Urhon sivujen mukaan näin saattaa ollakin (vihreä nuoli), mutta boksin EPG ei kerro muusta kuin 18.30 alkavasta Kärpät-Blues-ottelusta. Mitä helvettiä?
Pelin nimeä klikkaamalla selviää seuraavaa.
http://www.urhotv.fi/player.case?id=287453 kirjoitti:
Jokerit - Ässät
20.11.2010 15:45
Hinta: 9 EUR
Suora lähetys
Lähetys esitetään: Kaapelissa ja satelliitissa • URHOtv Total sekä URHO Play palveluissa • Palvelu toimii vain Suomessa.
EPG-Datassa joissakin kaapeliverkoissa mennään antenniverkon datalla ja joissain sateliitti/kaapelidatalla, elisa kuuluu ensimmäiseen vaihtoehtoon. Onko nyt kanavanippu muutosten jälkeen vielä jotain tekemättä ja vaikuttaako Digitan lakot tilanteeseen. Voihan olla että lähetysdatakapasiteetti ostetaan Digitalta etukäteen ja marraskuu mennään vielä tuon vanhan luvan mukaisesti sovitulla data määrällä, mistä näistä oikeesti tietää...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Okei, ja jos matsi ei mulla näy niin mä naulaan sut SjV!!! Ei vaan, kiitos infosta. Mun on vieläkin niin kovin suuria vaikeuksia ymmärtää miksi tuo on minulle niin vaikeaa ymmärtää. Ymmärtää ymmärtää. Ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:

Pikkujofa

Jäsen
Kaikki on pelannut hienosti. Miten helvetti voi olla mahdollista edes, että täällä 90% kirjoittajista valittaa jostain noista edellämainituista asioista?

Itse käytän otteluiden katsomisessa perus kannettavaa tietokonetta, jonka olen kytkenyt 32" taulutelkkariin, selaimena Firefox, flash playerit on ollut aina päivitettyinä ajan tasalla.

No omassa tapauksessani otin netin tarjoajaan yhteyttä, josta selvisi että Urho-tv:n signaali onkin tunnistamaton muoto vielä oman talonyhtiön nettiyhteyden välittämänä. Käyttäjänä olisi viisasta ensin varmistaa asia omalta operaattorilta, koska se vika ei ole välttämättä Urhon päässä. Näitä tekijöitä esim jaettu yhteys taloyhtiöliittymät jne kuristimet mukana.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Mikä hemmetti voi oikeasti olla, että kaapelissa asuvat näkee samalla hinnalla enemmän lätkää, mitä antennissa?

Esimerkkinä vaikka nämä lauantaipelit, ja se, että torstainakin jäi rankkarit näkemättä, kun lähetys pätkäistään mahtavasti kello 21!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eipä näy Oulussa Kärpät - Blues, jotakin stream not skädäm -herjaa vaan vittuilee ja läpsii poskille. Onneksi on kaunis kuvankaappaus, jonka lähetän Urpolle hetimiten.
 
Tätä ketjua kun lukee niin voi vaan kiitellä että on Urho Total, moitteetonta toimintaa koko alkutalven. Mitä nyt Kärppien peli enemmänku vituttaa, kerranki ku näkis kaiken.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitvit? Huomenna olisi mahdollista näyttää Pelicans-Jyp muillekin kuin Totalin asiakkaille, mutta Urho katsoo järkevämmäksi näyttää uusintoja viikolla pelatuista matseista. Sen toki ymmärtää, että jonkun muun lajin suora lähetys ajaa joskus lätkän ohi, mutta että ennemmin uusintoja kuin suora matsi?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Miten se mahdetaan päättää mikä lauantai tulee 2 peliä ja milloin vaan 1? Ja mistäköhän sen tietäisi hienosti etukäteen, ei ainakaan urpon omista kotisivuista saa mitään tolkkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös