Voiko muut ongelmitta surffailla eri matsien välillä KotiTV-palvelussa? Itsellä välillä pykii ja ruutu jää pitkäksi aikaa mustaksi, ennenkuin kanava vaihtuu. Joku minuuttikin voi mennä ruutu mustana. Välillä kanava taas vaihtuu normaalisti. Nyt on pari viimeistä kierrosta ollut tämä ongelma.
Aikaisemmin kanavasurffailu onnistui samanlailla kuin muillakin kanavilla.
Kaikki on pelannut hienosti. Miten helvetti voi olla mahdollista edes, että täällä 90% kirjoittajista valittaa jostain noista edellämainituista asioista?
Näkyykö muilla antennitalouksissa JYP-SaiPa? Itelläni ei näy vaikka kyllä pitäs näkyä se peli..
Normi-kaapelissa tulee korista ja Urhon sivuillakin lukee: nähtävissä UrhoTotal ja UrhoPlay palvelussa. Mistäs moinen antenniverkon tieto?Näkyykö muilla antennitalouksissa JYP-SaiPa? Itelläni ei näy vaikka kyllä pitäs näkyä se peli..
Normi-kaapelissa tulee korista ja Urhon sivuillakin lukee: nähtävissä UrhoTotal ja UrhoPlay palvelussa. Mistäs moinen antenniverkon tieto?
4SportPron kuukauden peli, joten Urholla ei oikeuksia tähän peliinEikö IFK:n peli näy edes Totalilla???
4SportPron kuukauden peli, joten Urholla ei oikeuksia tähän peliin
Pelin nimeä klikkaamalla selviää seuraavaa.Kenties olen tyhmä ja ruma, mutta en vittu taaskaan tiedä tuleeko neljältä Jokerit-Ässät matsi Urhon kaapelissa vai ei. Urhon sivujen mukaan näin saattaa ollakin (vihreä nuoli), mutta boksin EPG ei kerro muusta kuin 18.30 alkavasta Kärpät-Blues-ottelusta. Mitä helvettiä?
EPG-Datassa joissakin kaapeliverkoissa mennään antenniverkon datalla ja joissain sateliitti/kaapelidatalla, elisa kuuluu ensimmäiseen vaihtoehtoon. Onko nyt kanavanippu muutosten jälkeen vielä jotain tekemättä ja vaikuttaako Digitan lakot tilanteeseen. Voihan olla että lähetysdatakapasiteetti ostetaan Digitalta etukäteen ja marraskuu mennään vielä tuon vanhan luvan mukaisesti sovitulla data määrällä, mistä näistä oikeesti tietää...http://www.urhotv.fi/player.case?id=287453 kirjoitti:Jokerit - Ässät
20.11.2010 15:45
Hinta: 9 EUR
Suora lähetys
Lähetys esitetään: Kaapelissa ja satelliitissa • URHOtv Total sekä URHO Play palveluissa • Palvelu toimii vain Suomessa.
Okei, ja jos matsi ei mulla näy niin mä naulaan sut SjV!!! Ei vaan, kiitos infosta. Mun on vieläkin niin kovin suuria vaikeuksia ymmärtää miksi tuo on minulle niin vaikeaa ymmärtää. Ymmärtää ymmärtää. Ymmärtää.......
Kaikki on pelannut hienosti. Miten helvetti voi olla mahdollista edes, että täällä 90% kirjoittajista valittaa jostain noista edellämainituista asioista?
Itse käytän otteluiden katsomisessa perus kannettavaa tietokonetta, jonka olen kytkenyt 32" taulutelkkariin, selaimena Firefox, flash playerit on ollut aina päivitettyinä ajan tasalla.