Mainos

URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 657 533
  • 11 956

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Minäpä vastaan tuolle Pekko Pelikaanille.

Tuo Karhut-Pyrintö näyttäisi tulevan kaapelissa ja satelliittilähetyksenä, sekä nettilähetyksenä.
Pienenä vinkkinä: Kun avaat Urhon etusivun, näkyy tulevia pelejä, klikkaa sitä sinisellä näkyvää pelaavien joukkueiden nimikohtaa, niin esiin tulee ruutu jossa näkyy mistä tuo nimenomainen peli on nähtävissä.

Toivottavasti osasin kirjoittaa ymmärrettävästi?
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ostin tuolta netistä JYP-HIFK pelin, niin eikö tuonne pitäisi ilmestyä "Katso" -täppi? Eipä tuota tullut ja ostohistoriassakin näkyy, ettei tuota peliä olisi muka ostettuna. Tililtä kyllä lähti tuo mukava 9 euroa ja tässäkö tulos.

Onko muilla käynyt samoin? Pitääkö soittaa asiakaspalveluun?

Sama juttu kävi meikäläiselle. Matsina vaan tuo Jokerit-Saipa. Sorruin soittamaan asiakaspalveluun.. vartin verran jonottanut. Vartti vielä ja sit sähköpostilla kimppuun. On tää kyllä aika kuraa tää Urhon touhu. Jäi meikäläisellä tasan viimeiseksi matsiksi Webin kautta. Tai siis yritykseksi. Ja mitään matsikoodeja en aio ottaa vastaan, palauttakoot rahat tilille.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Sama homma täällä Kärpät-Tappara pelissä. Että pitikin olla hyväuskoinen hölmö ja joutua toistamiseen tämän kusetusfirman uhriksi. Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joop, 25 minuuttia venasin asiakaspalveluun ja koodin sain. Kyllähän tuosta sähköpostilla joutaa vielä hyvityskoodia vaatia, vituttaa tuo touhu niin helvetisti.

Milläs Flashilla nuo Urhon lähetykset toimivat parhaiten? Olikos se ihan vain uusimmalla?
 

Käpälä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Filip Riska
miten voi olla mahdollista että tuo asiakaspalvelujonotus maksaa?! hyvät rahat urholle kun sadoilla ihmisillä kusee tilaukset yhtä aikaa ja sit jonotellaan kun siellä on yks työntekijä vastailemassa puheluihin. Ei tää oo todellista. Miksi mä maksoin tosta.

Tilanne siis sama täälläkin, maksoin pelin, rahat lähti tililtä mutta Urhon sivuilta ei löydy mitään tietoja siitä että olisin rahaa heille laittanut.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Näkyykö antennissa muilla kuvaa Raumalta? Itselläni ainakin ihan pimeänä, olen hakenut kanavat ja kaikki uusiksi mutta Urhon kohdalla pysyi "Kanavalla ei ohjelmaa tai se on salattu".

Voi helvetti.
 

Potvin#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, KalPa, Hurtat
Näkyykö antennissa muilla kuvaa Raumalta? Itselläni ainakin ihan pimeänä, olen hakenut kanavat ja kaikki uusiksi mutta Urhon kohdalla pysyi "Kanavalla ei ohjelmaa tai se on salattu".

Voi helvetti.

Mulla on sama juttu, pimeenä on Urho-TV. Minäkin olen hakenut kanavat uudelleen.
 
Jees. 22 minuuttia jonotin, sitten puhelu katkesi mystisesti. Soitin uudestaan, luovutin 19 minuutin jälkeen. Päivällä lähetin sähköpostia joskus klo 13, nyt uudestaan klo 17 eikä kumpaankaan vastausta. Hienosti toimii tämä kanava ja liiga.

edit: Kello 22:09, asiakaspalvelu mennyt kiinni reilu tunti sitten. Ehkä ne vastaavat huomenna. Tai sitten eivät.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mitään matsikoodeja en aio ottaa vastaan, palauttakoot rahat tilille.

Periaatteessa Urholla ei ole mitään velvollisuutta palauttaa rahoja. Kuluttajansuoja toki on kuluttajan puolella ja se turvaa kuluttajan oikeuden saada hyvitystä mikäli ostettu tuote/palvelu ei ole luvatun mukainen, mutta tuotteen/palvelun tarjonneella yrityksellä on kuitenkin oikeus päättää korvaustavasta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olen kolme matsia katsonut webin kautta ja ensimmäistä lukuunottamatta on toiminut varsin hyvin. Jyp-HIFK pimeni pariksi sekunniksi toisen erän alussa, mutta koska kello jäi kuitenkin kulkemaan yläkulmaan, vika oli varmaan koko lähetyksessä eikä pelkästään verkkopuolella.

Jos näin jatkuu, luulen ensi kaudeksi luopuvani TV-puolen tilauksesta siihen asti, kunnes Total näkyy muillekin kuin Soneran asiakkaille. Sen verran huonosti osuneet nuo HIFK:n matsit kohdilleen pääkanavilla, kun melkein kaikki on ollut kotiotteluita ja vieraspelitkin Lukkoa lukuunottamattta PK-seudun joukkueita vastaan. Elikkäs käytännössä tuo Lukko-HIFK on ollut ainoa matsi, josta minulle on oikeasti ollut hyötyä, vaikka kyllä niitä lähetyksiä on tullut muutenkin katsottua sellaisina päivinä, kun ei ole HIFK:n peliä.
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
JYP-HIFK

Alkuhankaluuksien (Urpoilun) jälkeen pääsin näkemään matsin, jatkoajalla pätki ihmeellisesti. Mutta, kehuin jo toisella palstalla selostajaa, kehutaan myös täällä. Selostus oli paras, mitä on pitkään aikaan kuultu. Kaveri oli koko ajan kartalla mitä matsissa tapahtuu, kenellä kiekko milloinkin on (oikeilla nimillä), mikä oli jäähyn syy, vai oliko se "kevyesti" annettu, molemmin puolin. Mukavia taustatietoja monista pelaajista. En keksinyt kuin yhden pienen mokan; kerran Ramstedt muuttui Granlundiksi. Hienoa, joku valmistautuu ja keskittyy duuniinsa näin huolella. Ammattimies.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Periaatteessa Urholla ei ole mitään velvollisuutta palauttaa rahoja. Kuluttajansuoja toki on kuluttajan puolella ja se turvaa kuluttajan oikeuden saada hyvitystä mikäli ostettu tuote/palvelu ei ole luvatun mukainen, mutta tuotteen/palvelun tarjonneella yrityksellä on kuitenkin oikeus päättää korvaustavasta.

Jos asia on noin, niin sitten on. Tämänkaltaisten palveluiden tapauksessa tulisi ehdottomasti olla pykälä joka määrää palveluntarjoajan palauttamaan rahat. Ostamaani palveluahan Urho ei mitenkään kykene enää toimittamaan.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Periaatteessa Urholla ei ole mitään velvollisuutta palauttaa rahoja. Kuluttajansuoja toki on kuluttajan puolella ja se turvaa kuluttajan oikeuden saada hyvitystä mikäli ostettu tuote/palvelu ei ole luvatun mukainen, mutta tuotteen/palvelun tarjonneella yrityksellä on kuitenkin oikeus päättää korvaustavasta.

No jos sitä tuotetta (tässä tapauksessa tietty lätkämatsi) ei saa ollenkaan, vaikka olisi maksanut, niin yrityksellä on aivan takuulla velvollisuus palauttaa rahat.

Lisättäköön tähän väliin, että Urho totalissa ei mitään ongelmia...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos sitä tuotetta (tässä tapauksessa tietty lätkämatsi) ei saa ollenkaan, vaikka olisi maksanut, niin yrityksellä on aivan takuulla velvollisuus palauttaa rahat.

Niin. Mutta kyse onkin korvaavasta tuotteesta. Hieman kinkkisempi kysymys onkin sitten että missä menisi samanlaisen korvaavan tuotteen raja Urhon tapauksessa? Jos tästä lähdettäisiin eri oikeusasteisiin vääntämään niin veikkaisin että niiden mukaan runkosarjaottelu olisi korvattavissa toisella, vapaavalintaisella, runkosarjaottelulla.

Mutta jos korvaavan matsin lähetyksen laatu on yhtä paska kuin alkuperäisen, niin silloin Urho ei ole täyttänyt velvollisuuksiaan. Ja jos asiaa lähdettäisiin vielä vetämään eteenpäin, niin uuden tuotteen antamisen ja kaupan purun (rahojen 100% palauttamisen) välissä on vielä periaatteessa mahdollisuus tarjota "kohtuullinen hinnanalennus" - mitä ikinä se sitten tarkoittaisikin.

Kaiken kaikkiaan olisi kuitenkin huomattavasti helpompaa jos Urpo viitsisi hieman korjata lähetystehoa, asiakaspalvelua sekä hinnoittelua, niin tällöin asiakkaatkin olisivat tyytyväisiä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on URHOn nettilähetyksissä maksun tai koodin syöttämisen jälkeen tullut eteen pelkkä musta ruutu, jonka yläkulmassa on pieni vilkkuva alaviiva. "Play" -nappulan saa näkyviin vasta klikkaamalla sitä mustaa ruutua.
 

Pikkujofa

Jäsen
Muokkaus: Lähetyksissä ollut häiriötä ja homma korjaantui uudella katselukoodilla.

10-versio flashplayeristä kuulemma aiheuttaa nykimistä kuvassa, joten kokeilinkin 9-version palautusta ja auttoihan se. Omalla kohdalla siirryin vaan kattomaan sitä latausympyrää kylläkin, mut noin vinkiksi muille.
 
Viimeksi muokattu:

Timppa73

Jäsen
Huoh taas tätä urhon puskuroinnin puskuroinnin puskurointia... reklamaatio taas lähti sähköpostilla, 28.9 lähetin ensimmäisen johon ei vieläkään ole vastattu.

Vittuillessaankaan ei tuohon asiakaspalvelun "jonotuskin on maksullista" puhelimeen soita. Laitetaan kuluttaja-asiamiehelle tuokin taas.
 

Sméagol

Jäsen
Onko muilla ongelmia Urhon kanssa antenni talouksis. Valittaa että kanavalla ei ohjelmaa tai se on salattu... kaikki muut maksukanavat toimii ihan normaalisti eli laskutkin pitäis olla maksettu :)
 

Timppa73

Jäsen
Onko muilla ongelmia Urhon kanssa antenni talouksis. Valittaa että kanavalla ei ohjelmaa tai se on salattu... kaikki muut maksukanavat toimii ihan normaalisti eli laskutkin pitäis olla maksettu :)
"Digi-tv-vastaanottimissa tehtävä kanavahaku uudelleen.
URHOtv on siirtynyt B-kanavanippuun antenni-tv-verkossa maanantaina 8. marraskuuta 2010. "
Tuo lainattu urhon sivulta, auttoi kaverilla myös tänään kuten tiistainakin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Millai voi jumalauta ottelun lähetys päättyä edelleen antenniverkossa 21.00 vaikka mitään aikarajoituksia urholla ei enää ole!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös