URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 635 791
  • 11 960

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
1. Pitäisi alkaa näkyä jotain vasta 16:40. Uudelleenkirjautuminen auttaa, jos ei vielä silloinkaan näy.

2. Halpaa.

Nyt on sitten maksettuna URPO-matsi HPK-HIFK. Tällä hetkellä näkyy kuvaruudussa pelkkä Urho logo, onko muilla sama? Jos tämä striimi ei toimi, niin palaa hermot ihan totaalisesti. Internetyhteys minulla 100M/100M.

Edit: Nyt lähti rullaamaan.
 

karhjoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Nyt on sitten maksettuna URPO-matsi HPK-HIFK. Tällä hetkellä näkyy kuvaruudussa pelkkä Urho logo, onko muilla sama? Jos tämä striimi ei toimi, niin palaa hermot ihan totaalisesti. Internetyhteys minulla 100M/100M.

Minulla alkoi just lähetys/taukovideot pyöriä. Elisan 10/10M käytössä.

EDIT: Jes, Tomek kommentaattorina. Ei ainakaan HMV.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyt on sitten maksettuna URPO-matsi HPK-HIFK. Tällä hetkellä näkyy kuvaruudussa pelkkä Urho logo, onko muilla sama? Jos tämä striimi ei toimi, niin palaa hermot ihan totaalisesti. Internetyhteys minulla 100M/100M.

Edit: Nyt lähti rullaamaan.

Elkäähän huolestuko, eilen oli täysin moitteeton lähetys, ei pätkinyt kuva kertaakaan. Kuvanlaatu nyt ei tietysti ole mitään HD-kamaa, mutta kukaan ei varmaan sitä odotakkaan?!
 

ilu

Jäsen
En pääse aktivointiruutua pidemmälle. Vaikka syöttää oikean koodin ja klikkaa jatka, ei tapahdu mitään. Alustana OS X 10.5 ja selaimina testattu Firefox, Safari ja Chrome. Mikä mättää?
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Kyylä

Jäsen
Entä onko joku plustv:n Urhokatselija liittynyt tähän? Onko asia kuten tekstikin antaa ymmärtää, että lentopallot ja koripallot näkyvät tämän avulla, mutta ei jääkiekon koko tarjonta?

http://www.plustv.fi/site/etusivu.jsp?id=108564&location1=1&sl2=1

En vaan telkkarista piti näkyä Urhon ilmaiseksi tän pääsiäisen. Siis antennikodeissa. Eipä näy.

"PlusTV-paketin kanavat vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi

PlusTV tarjoaa suomalaisille mahdollisuuden tutustua antennikotien maksu-tv –tarjontaan avaamalla 13 kanavaa vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi. ”Kanavat Auki Antennikodeissa” toteutetaan torstaina 1.4. klo18.00 – tiistaina 6.4. klo 08.00

”Kanavat Auki” –tempauksen aikana PlusTV:n paketissa olevat kanavat MTV3 MAX –kanavaa lukuun ottamatta ovat avoinna kaikissa antennikodeissa. Erilliskanavista myös SM-liigan suorat pudotuspelit näyttävä URHOtv on mukana vapaassa katselussa. Kanavien katselu ei vaadi erillistä ohjelmakorttia. "
Plustvn nettisivu
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
En vaan telkkarista piti näkyä Urhon ilmaiseksi tän pääsiäisen. Siis antennikodeissa. Eipä näy.

"PlusTV-paketin kanavat vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi

PlusTV tarjoaa suomalaisille mahdollisuuden tutustua antennikotien maksu-tv –tarjontaan avaamalla 13 kanavaa vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi. ”Kanavat Auki Antennikodeissa” toteutetaan torstaina 1.4. klo18.00 – tiistaina 6.4. klo 08.00

”Kanavat Auki” –tempauksen aikana PlusTV:n paketissa olevat kanavat MTV3 MAX –kanavaa lukuun ottamatta ovat avoinna kaikissa antennikodeissa. Erilliskanavista myös SM-liigan suorat pudotuspelit näyttävä URHOtv on mukana vapaassa katselussa. Kanavien katselu ei vaadi erillistä ohjelmakorttia. "
Plustvn nettisivu

Mulla näkyy aina 3 sekuntia ja sit häviää kuva, ääni jää päälle..

EDIT: otin antennijohdon pois ja pistin takaisin niin sain kuvan pysymään mutta ruudussa vaeltaa iso "salattu signaali" kyltti..
 
Viimeksi muokattu:

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Miten noin yleisesti ottaen kannattaako satsata huikeat seitsemän (7) egee, että vois kattoo matsin netin kautta? Kiinnostais huominen HIFK-HPK -peli, mut miten teillä, peliä netistä katsoneet, on yhteydet toiminu ja ilmeisesti kuvastakin saanee selvää. Urhotv:n mukaan meganen yhteys riittää ja itsellä on tosin 8/1, joten luulis toimivan. Kiitän kommenteista!
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Ainakin minulla näkyy kaikki lätkämatsit, kun rekisteröin katselukortin numeron tuonne urhon sivuille.

Mulla näkyy vain HPK-HIFK ottelun "KATSO OTTELU" napista avautuva Tappara-Kalpa.. Sekä TPS-Lukko.. Muissa otteluissa tulee vain "Puskuroidaan" Eikä lähde eteenpäin.. mitäs helvettiä?

EDIT: Olikin vain omaa kädettömyyttä.. kyllä kaikki pelit toimii.
Mutta nykii HPK-HIFK epämukavasti
 
Viimeksi muokattu:

SjV

Jäsen
Mitkä mahtaa olla laitevaatimukset tuolla Urhon nettiTVssä. Olenko nyt puusilmä vai missä on kerrottu järjestelmät millä tuo toimii. Kaistaa liittymässä on varmasti tarpeeksi, mutta toimiiko homma Linuxilla (Ubuntu 9.10 + FF3.5.8 + Adoben flash-plugin) vai pitääkö olohuoneen telkkariin jostain etsiä Windows kone?
Itse itselleen vastataten; toimii Linuxillakin, mutta prossakuorma nousee tappiin ja kuva alkaa katkeilemaan vaaka suunnassa -> linux flash ongelma. Kyllä linuxlla katsoo, mutta winkulla toimii sulavammin.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Katselin toista kertaa matsia (Kärpät-JYP) Urhon nettistriimistä ja tällä kertaa palvelu toimi moitteetta. Siitä siis kiitokset.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sanottiinko lähetyksessä mikä peli maanantaina TV:n puolelta? Nyt kun näitäkin ehtii katsomaan...HIFK-HPK kelpaisi, kunhan ei tuota JYP-Kärppien 0-0 -pelaamista tulisi.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
HIFK - HPK kuulemma tulee.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Tänään tuli kokeiltua tuota streamia ensimmäisen kerran ja toimi kyllä aivan loistavasti. Ei pätkinyt kertaakaan.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Miten noin yleisesti ottaen kannattaako satsata huikeat seitsemän (7) egee, että vois kattoo matsin netin kautta? Kiinnostais huominen HIFK-HPK -peli, mut miten teillä, peliä netistä katsoneet, on yhteydet toiminu ja ilmeisesti kuvastakin saanee selvää. Urhotv:n mukaan meganen yhteys riittää ja itsellä on tosin 8/1, joten luulis toimivan. Kiitän kommenteista!

Itselläni on Elisan 24/1 ja pari matsia olen nyt kokeillut (ke ja pe). Molemmilla kerroilla selain kaatui, mutta päivitys ja koodin syöttö uudestaan ja ei mitään ongelmia sen jälkeen. Sen verran mitä näistä tajuan, tulee itselle vaatimattomat 1,3 Mt/s eli vaatimattoman hitaasti siihen nähden mitä pitäisi tulla (kaverilla melkein tuplat, yli 2,2 Mt/s). 8/1 yhteydellä päästään lähes samaan (hieman alle 1 Mt/s), eli kuvan pitäisi kyllä näkyä loistavasti. Kaistan pitäisi riittää vallan mainiosti.
 
Itsellä meganen yhteys ja Kärpät-Jyp peli alussa puskuroi pari kertaa ja yhden kerran jumahti kokonaan, mutta uudelleen kirjautumisen jälkeen ei mitään ongelmia vaan lähetys toimi hienosti.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oliko Ritari jälleen selostamassa Kärpät-JYP -matsia Urholla? Ja jos oli, niin pystyikö pitämään oman jyppiläisyytensä kontrollissa?
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oliko Ritari jälleen selostamassa Kärpät-JYP -matsia Urholla? Ja jos oli, niin pystyikö pitämään oman jyppiläisyytensä kontrollissa?

Minä katselin ja mielestäni pystyi, sillä seurasin sitä tarkemmin täällä käydyn keskustelun jälkeen. Ehkä johtui siitä, että tunnetta pelissä oli vähemmän kuin perjantaina.

Sellaisenaan onhan käsittääkseni lähes jokaisella paikkakunnalla "paikallisselostajat". Ja näiden silmälasien sävytys on sitten kaikkien tarkkailussa. Kyllä, itsekin haluan puolueettomuutta...erikseen vielä sanottava, että tuo Kukkonen oli kyllä uskomattoman objektiivinen kommentaattori pelissä, pisteet.

Jupa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös