Yksi kysymys Urhon sarjakorteista. Jos kone vetää vaikka bluescreenit kesken pelin ja pelin streami pitää käynnistää uudelleen niin meneekö tässä tapauksessa kaksi koodia vai "muistaako" palvelu, että olen jo kerran siihen peliin koodin syöttänyt?
Muistaa.Yksi kysymys Urhon sarjakorteista. Jos kone vetää vaikka bluescreenit kesken pelin ja pelin streami pitää käynnistää uudelleen niin meneekö tässä tapauksessa kaksi koodia vai "muistaako" palvelu, että olen jo kerran siihen peliin koodin syöttänyt?
Maksua illan otteluun suorittaessa:
"
Voit sulkea tämän sivun mikäli se jää auki. Voit seurata pelia käyttämällä aktivointikoodia tai päivittämällä UrhoTV sivun. Pahoittelemme häiriötä maksujärjestelmässä.
"
Koodi tuli kyllä, mutta homma jämähti "puskuroidaan" tilaan. Toivottavasti normaali ennenkuin itse lähetys alkaa ?
Puskurointi loppuu tasan sekunnilleen, kun lähetys alkaa klo 18.20,Mulla kävi sama. Toivotaan että lähetyksen alkaessa puskurointi loppuu :D
Äänet ei toimi... wtf???!
Non ni. täällä tökkii ihan huolella.nonnih, jotenkuten pyörii, mutta suttuista kuin saksalainen vhs-erotiikka.
Non ni. täällä tökkii ihan huolella.
Niin vähän kommentteja, että ilmeisesti nettistriimit on toiminut ainakin kohtalaisesti? Hyvä niin. Itse katsoin tv-lähetystä.
Toimi ok, nyki muutaman kerran muttei jämähtänyt kertaakaan. Kuvan laatu oli melko rakeinen ja heikko.