URHOtv, siellä se lätkä on...

• 3 652 788
  • 11 958

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Yksi kysymys Urhon sarjakorteista. Jos kone vetää vaikka bluescreenit kesken pelin ja pelin streami pitää käynnistää uudelleen niin meneekö tässä tapauksessa kaksi koodia vai "muistaako" palvelu, että olen jo kerran siihen peliin koodin syöttänyt?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Yksi kysymys Urhon sarjakorteista. Jos kone vetää vaikka bluescreenit kesken pelin ja pelin streami pitää käynnistää uudelleen niin meneekö tässä tapauksessa kaksi koodia vai "muistaako" palvelu, että olen jo kerran siihen peliin koodin syöttänyt?
Muistaa.

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maanantaina Urhon tuohu vitutti raskaasti, mutta ainakin siellä päässä halutaan korvata aiheutunut haitta. Tuli kahdesta sähköpostiosoitteesta pahoittelut ja yhteensä kolme ilmaiskoodia. Nyt ei tarvitse kuin toivoa, että Tapparan pelit jatkuvat niin pitkään, että tulee kaikille käyttöä. Tietysti myös pelien näkyminen on toivottavaa, mutta jo keskiviikkona homma toimi ilmeisen hyvin.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Siis oikeasti, olenko tajunnut oikein? Tuolla maksukortin sarjanumerolla pystyy kattomaan netin kautta juuri sen matsin minkä haluaa? Noh, jos noin on, niin ei tartte kauaa miettiä, mitä sitä illalla tekee!

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Onneksi tänään ei tarvitse jännittää URHOtv:n weblähetysten toimivuutta. Kärppäpeli tulee nimittäin pääkanavalta!

HemmoP

Jäsen
Maksua illan otteluun suorittaessa:

"
Voit sulkea tämän sivun mikäli se jää auki. Voit seurata pelia käyttämällä aktivointikoodia tai päivittämällä UrhoTV sivun. Pahoittelemme häiriötä maksujärjestelmässä.
"

Koodi tuli kyllä, mutta homma jämähti "puskuroidaan" tilaan. Toivottavasti normaali ennenkuin itse lähetys alkaa ?

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Maksua illan otteluun suorittaessa:

"
Voit sulkea tämän sivun mikäli se jää auki. Voit seurata pelia käyttämällä aktivointikoodia tai päivittämällä UrhoTV sivun. Pahoittelemme häiriötä maksujärjestelmässä.
"

Koodi tuli kyllä, mutta homma jämähti "puskuroidaan" tilaan. Toivottavasti normaali ennenkuin itse lähetys alkaa ?

Mulla kävi sama. Toivotaan että lähetyksen alkaessa puskurointi loppuu :D

Päivällä ostin TPS-pelin Play-tiketin ja katsotaan josko puskurointi loppuu ennen pelin alkua. Onko tää nyt normaalia kuitenkin että tässä vaiheessa vaan propelli pyörii ruudun keskellä?

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Mulla kävi sama. Toivotaan että lähetyksen alkaessa puskurointi loppuu :D
Puskurointi loppuu tasan sekunnilleen, kun lähetys alkaa klo 18.20,

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Äänet ei toimi... wtf???!

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Ensimmäistä kertaa katsoin matsin netissä, toimi loistavasti. Kertaakaan ei jämähtänyt (paitsi kun oma netti kaatui muutamaksi sekunniksi), ääni ja kuva molemmat kunnossa. Voin tilata uudestaankin.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin hyvin toimi lähetys tänään. Ilman yhtään puskurointia meni, ja se on hyvin se. Ehkä tuo kaikkien pelien näyttäminen jakaa kuormitusta ja lienee kehissä enemmän rautaakin kuin aiemmin. Jatkukoon samoin, niin voin katsoa lisääkin. Hyvä!

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin vähän kommentteja, että ilmeisesti nettistriimit on toiminut ainakin kohtalaisesti? Hyvä niin. Itse katsoin tv-lähetystä.

Hyvin on toiminut. Tosin tuolla otteluketjufoorumissa on tuo otteluiden aikainen keskustelu, mutta ei sielläkään paljoa ole kenelläkään asiaa ollut.

En vieläkään ole saanut vastausta Urholta maanantain pelistä ja sen korvaamisesta. Tänään aamupäivällä laitoin toisen viestin. Eiköhän siellä pyhänäkin ole asiakaspalvelu toiminnassa. Täytyy laittaa vähän kovempaa tekstiä, jos ei alkuviikosta mitään vastausta tule.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Toimi ok, nyki muutaman kerran muttei jämähtänyt kertaakaan. Kuvan laatu oli melko rakeinen ja heikko.

Kuinka suurelta näytöltä katsoit matsia, itselläni oli 19":nen ja kuvanlaatu oli vielä ihan ok-tasoista. Samaa laatua se on itseaasiassa ollut aikaisemmillakin kerroilla. Huomenna joutuu jälleen turvautumaan samaan palveluun, tällä kertaa ei tarvitse maksaa, kun URHOtv hyvitteli maanantain tapahtumia.

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Hatunnosto Urholle! Kertaakaan ei striimi pätkinyt ja kuvanlaatuun olen suht tyytyväinen 37" ruudulta.

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eka kerta kun tuli koitettua ja toimi aivan erinomaisesti, pelinä siis Lukko - TPS. Vain kerran tuli pallukat ruutuun ja silloinkin pelikatkon aikana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy