Ruudulla ei tapahdu muuta ennenkuin lähetys alkaa aikanaan..Ostin illan pelin, niin pitäisikö tällä hetkellä ruudulla näkyä jotain?
(lukee vain puskuroidaan)
Ruudulla ei tapahdu muuta ennenkuin lähetys alkaa aikanaan..Ostin illan pelin, niin pitäisikö tällä hetkellä ruudulla näkyä jotain?
Ostin illan pelin, niin pitäisikö tällä hetkellä ruudulla näkyä jotain?
Mitä on 5 euron arvoinen cheerleading?
1. Pitäisi alkaa näkyä jotain vasta 16:40. Uudelleenkirjautuminen auttaa, jos ei vielä silloinkaan näy.
2. Halpaa.
Nyt on sitten maksettuna URPO-matsi HPK-HIFK. Tällä hetkellä näkyy kuvaruudussa pelkkä Urho logo, onko muilla sama? Jos tämä striimi ei toimi, niin palaa hermot ihan totaalisesti. Internetyhteys minulla 100M/100M.
Nyt on sitten maksettuna URPO-matsi HPK-HIFK. Tällä hetkellä näkyy kuvaruudussa pelkkä Urho logo, onko muilla sama? Jos tämä striimi ei toimi, niin palaa hermot ihan totaalisesti. Internetyhteys minulla 100M/100M.
Edit: Nyt lähti rullaamaan.
Kattooko joku harava-antennilla? Eikä nyt pitänyt pelien näkyä ilmaiseksi? Ainakin mulla lukee, että salattu kanava.
Entä onko joku plustv:n Urhokatselija liittynyt tähän? Onko asia kuten tekstikin antaa ymmärtää, että lentopallot ja koripallot näkyvät tämän avulla, mutta ei jääkiekon koko tarjonta?
http://www.plustv.fi/site/etusivu.jsp?id=108564&location1=1&sl2=1
Entä onko joku plustv:n Urhokatselija liittynyt tähän? Onko asia kuten tekstikin antaa ymmärtää, että lentopallot ja koripallot näkyvät tämän avulla, mutta ei jääkiekon koko tarjonta?
http://www.plustv.fi/site/etusivu.jsp?id=108564&location1=1&sl2=1
En vaan telkkarista piti näkyä Urhon ilmaiseksi tän pääsiäisen. Siis antennikodeissa. Eipä näy.
"PlusTV-paketin kanavat vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi
PlusTV tarjoaa suomalaisille mahdollisuuden tutustua antennikotien maksu-tv –tarjontaan avaamalla 13 kanavaa vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi. ”Kanavat Auki Antennikodeissa” toteutetaan torstaina 1.4. klo18.00 – tiistaina 6.4. klo 08.00
”Kanavat Auki” –tempauksen aikana PlusTV:n paketissa olevat kanavat MTV3 MAX –kanavaa lukuun ottamatta ovat avoinna kaikissa antennikodeissa. Erilliskanavista myös SM-liigan suorat pudotuspelit näyttävä URHOtv on mukana vapaassa katselussa. Kanavien katselu ei vaadi erillistä ohjelmakorttia. " Plustvn nettisivu
Ostin illan kärpät-jyp pelin, mutta vieläki pyörii puskuroidaan teksti.
Miten tämän saa toimimaan?
Ainakin minulla näkyy kaikki lätkämatsit, kun rekisteröin katselukortin numeron tuonne urhon sivuille.
Itse itselleen vastataten; toimii Linuxillakin, mutta prossakuorma nousee tappiin ja kuva alkaa katkeilemaan vaaka suunnassa -> linux flash ongelma. Kyllä linuxlla katsoo, mutta winkulla toimii sulavammin.Mitkä mahtaa olla laitevaatimukset tuolla Urhon nettiTVssä. Olenko nyt puusilmä vai missä on kerrottu järjestelmät millä tuo toimii. Kaistaa liittymässä on varmasti tarpeeksi, mutta toimiiko homma Linuxilla (Ubuntu 9.10 + FF3.5.8 + Adoben flash-plugin) vai pitääkö olohuoneen telkkariin jostain etsiä Windows kone?
Miten noin yleisesti ottaen kannattaako satsata huikeat seitsemän (7) egee, että vois kattoo matsin netin kautta? Kiinnostais huominen HIFK-HPK -peli, mut miten teillä, peliä netistä katsoneet, on yhteydet toiminu ja ilmeisesti kuvastakin saanee selvää. Urhotv:n mukaan meganen yhteys riittää ja itsellä on tosin 8/1, joten luulis toimivan. Kiitän kommenteista!
Oliko Ritari jälleen selostamassa Kärpät-JYP -matsia Urholla? Ja jos oli, niin pystyikö pitämään oman jyppiläisyytensä kontrollissa?