Meinasin jo maksaa 5€ tästä pelistä, mutta näköjään hyvä etten laittanut rahojani tuohon paskalafkaan. Uskomatonta paskaa!
Kerrohan jos pääset läpi, että mitä vittua siellä sekoillaan.
roger.. tällä hetkellä jo liki 15min venailtu...
Missään ei mitään hintaa sanottu tolle jonottelulle, joten eiköhän se ole joku perus 0,99€/min.
Kuulostaa kyl taas uskomattomalta nää urhon tyrimiset. Tässä voi kuitenkin olla se hyvä puoli, että taas tulee "korvauksena" muutama peli ilmaiseksi. Ei sillä, että tänään pelin missannu Jokeri tai Tapparafani innostuu kuulessaan, että seuraava ottelu Hifk-Lukko näkyisi mahdollisesti ilmaiseksi.
Puhelun jälkeen tylysti vain sanoin näkemiseni ja suljin puhelimen. Ei kuluttajan kaikkea tarvitse sietää. Tämä alkaa jo olee aivan naurettavaa paskaa! Kaikin puolin!
Peukku tälle! Oman pahan olon kaataminen toisen niskaan on niin upean suomalaista että! Luonnollisesthan se on asiakaspalvelijan, joka ei edes ole Urhon palkkalistoilla, vika, jos ei Urho TV toimi.
Peukku tälle! Oman pahan olon kaataminen toisen niskaan on niin upean suomalaista että! Luonnollisesthan se on asiakaspalvelijan, joka ei edes ole Urhon palkkalistoilla, vika, jos ei Urho TV toimi.
Itsellä UrhoTv kaapelissa jotain olematonta maksua vastaan ja hyvin on näkynyt kaikki pelit ja äänikin on kuulunut.
Eli se on ihan ok jos limua myydään kahen litran pulloissa ja puolen litran pulloissa. Kahen litran pullossa ihan peruslimua ja siinä 0,5l pullossa myydään vettä limuna?
UrhoTV:n puhelinasiakaspalveluhan on ulkoistettu täysin tai ainakin tällaisen näkemyksen minä sain, kun olen taistellut periaateviitosesta.
Nettilähetys pätki 3.12.2009 Ilves - SaiPa -ottelun kohdalla niin, että jäi katsomatta. En suostunut hyvityskoodiin ja toiseen peliin kahdesta syystä: a) olen ostanut tuotteena ottelun Ilves - SaiPa ja sitä en koskaan saanut. En halunnut toista tuotetta tilalle ja b) olen lähes kaikkien UrhoTV:n pelipäivien aikana jäähallilla. Lukemattomien sähköpostien ja puheluiden jälkeen UrhoTV:n asiakaspalvelu ilmoitti 16.2.2010 maksavansa palautuksen "huomenna".
25.2.2010 viisi euroa on vihdoin palautettu tilille, kun edellisenä päivänä olin muutaman sähköpostin verran suoranaisesti vittuillut heille. Piti vaihtaa taktiikkaa, kun kärsivällisyys ja ystävällisyys ei toiminut.
Puhelinpalvelusta paras anti oli se, että asiakaspalvelija kertoi heidän kätensä olevan aika lailla sidotut. Ainoa mitä he voivat tehdä, on lähettää sähköpostia osoitteeseen info@urhotv.fi. Huikeaa.
Lukon kolme edellistä VIERASpeliä ovat tulleet tv:stä. Kaksi Urholta ja yksi Nelonen Sport Prolta.
Lauantaina tulee neljäs(!!!) vieraspeli tähän putkeen, kun Urho lähettää ottelun HIFK-Lukko. Tämän täytyy olla jokin suosimisen ennätys...
Ehkä Raumalaisten kiekkofanien pitäisi maksaa tilauksistaan tai kertamaksuistaan enemmän kuin vaikkapa pääkaupunkiseutulaisten, joilla näkyy lähes poikkeuksetta vain KOTIpelejä.
Vielä kun saisivat nettilähetykset toimimaan niin olisi jotain iloakin tästä. En minä urhotv:tä televisiokanavana tilaa ennenkuin sen saa yksittäisenä kanavana ilman mitään plus, viasat, nönnönnöö paketteja. Kaikki nettilähetykset kyllä ostaisin, mutta kaksi kertaa on jo jäänyt Lukon peli netin kautta näkymättä ja eilisen perusteella jää lauantain pelikin.Lukon kolme edellistä VIERASpeliä ovat tulleet tv:stä. Kaksi Urholta ja yksi Nelonen Sport Prolta.
Lauantaina tulee neljäs(!!!) vieraspeli tähän putkeen, kun Urho lähettää ottelun HIFK-Lukko. Tämän täytyy olla jokin suosimisen ennätys...
Ehkä Raumalaisten kiekkofanien pitäisi maksaa tilauksistaan tai kertamaksuistaan enemmän kuin vaikkapa pääkaupunkiseutulaisten, joilla näkyy lähes poikkeuksetta vain KOTIpelejä.
Ihmettelen kyllä vähän sitäkin, että porukka on valmis maksamaan yksittäisestä netin kautta näkyvästä ottelusta esim. 5 euroa eikä sen näkyminen ole edes näköjään varmaa. Eipä siihen kaiketi paljoa tarvitse laittaa lisää, niin näkee 3 peliä viikossa.