URHOtv, siellä se lätkä on...

• 3 651 820
  • 11 958

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Meinasin jo maksaa 5€ tästä pelistä, mutta näköjään hyvä etten laittanut rahojani tuohon paskalafkaan. Uskomatonta paskaa!

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Meinasin jo maksaa 5€ tästä pelistä, mutta näköjään hyvä etten laittanut rahojani tuohon paskalafkaan. Uskomatonta paskaa!

Joo en suosittele... Miten voi näin huonosti olla tehtynä tää koko lafka? Mikään ei toimi! Oon jo venannu (toistamiseen) yli 10min päästääkseeni asiakaspalveluunki.. Hurraa!!

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
roger.. tällä hetkellä jo liki 15min venailtu...

Missään ei mitään hintaa sanottu tolle jonottelulle, joten eiköhän se ole joku perus 0,99€/min.

Alkaa kyl jo pikkuhiljaa pistää vihaks tää Urhon pelleily, kun jatkuvasti kustaan kuluttajia silmään. Sopii Urholle tää monopoli-asema yhtä hyvin kuin Elisalle.

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Missään ei mitään hintaa sanottu tolle jonottelulle, joten eiköhän se ole joku perus 0,99€/min.

Juu, olkoot... Kyllä voi sanoa että tämän urpon tulon myötä vitutus on kasvanut huomattavasti joka kerta kun ottelua alkaa katselemaan..

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kuulostaa kyl taas uskomattomalta nää urhon tyrimiset. Tässä voi kuitenkin olla se hyvä puoli, että taas tulee "korvauksena" muutama peli ilmaiseksi. Ei sillä, että tänään pelin missannu Jokeri tai Tapparafani innostuu kuulessaan, että seuraava ottelu Hifk-Lukko näkyisi mahdollisesti ilmaiseksi.

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Kuulostaa kyl taas uskomattomalta nää urhon tyrimiset. Tässä voi kuitenkin olla se hyvä puoli, että taas tulee "korvauksena" muutama peli ilmaiseksi. Ei sillä, että tänään pelin missannu Jokeri tai Tapparafani innostuu kuulessaan, että seuraava ottelu Hifk-Lukko näkyisi mahdollisesti ilmaiseksi.

Joo, itse säästin tuota arvokoodia juuri seuraavaa jokerimatsia varten ja sitten tuleekin ilmi ettei se toimikkaan!

No, ostan sitten vielä tämänkin pelin kun lupasivat minulle sieltä hyvityksenä uusia sen arvokoodin mikä minulla oli jo. (onhan tulossa jokerit - jyp)

No, eihän tämäkään toimi.. Huhu, ja nyt kohta ½h jonotellut asiakaspalveluun. Haha, alkaa menee jo naurettavaksi tämä! :D

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Noniin, 31.38min jonottelin ja pääsin sitten läpi vihdoinkin.
Tuloksena yksi menetetty erä, matsi näkyviin jonkun TOISEN arvokoodin ansioista ja KUULEMA arvokoodi olisi pitänyt tulla sähköpostiin maksun jälkeen..

Puhelun jälkeen tylysti vain sanoin näkemiseni ja suljin puhelimen. Ei kuluttajan kaikkea tarvitse sietää. Tämä alkaa jo olee aivan naurettavaa paskaa! Kaikin puolin!

EDIT: Mainitsin puhelun yhteydessä, että "No siinähän meni taas yksi erä ja kaksi maalia", mihin asiakaspalvelija tylysti sanoi vain: "No, niinhän siinä meni.."
Ei terve...

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhelun jälkeen tylysti vain sanoin näkemiseni ja suljin puhelimen. Ei kuluttajan kaikkea tarvitse sietää. Tämä alkaa jo olee aivan naurettavaa paskaa! Kaikin puolin!

Peukku tälle! Oman pahan olon kaataminen toisen niskaan on niin upean suomalaista että! Luonnollisesthan se on asiakaspalvelijan, joka ei edes ole Urhon palkkalistoilla, vika, jos ei Urho TV toimi.

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peukku tälle! Oman pahan olon kaataminen toisen niskaan on niin upean suomalaista että! Luonnollisesthan se on asiakaspalvelijan, joka ei edes ole Urhon palkkalistoilla, vika, jos ei Urho TV toimi.

Eli jos ravintolassa vaikka tarjoilijalle huomauttaa homeisesta kirsikkatomaatista salaatissa, niin tarjoilija voi sanoa "Älä sä siinä mäkätä, mee tonne keittiöön valittaa."

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itsellä UrhoTv kaapelissa jotain olematonta maksua vastaan ja hyvin on näkynyt kaikki pelit ja äänikin on kuulunut.

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks

Joo, johonkin se viha kallistuu ja tällä kertaa siihen johon sen vain voi..
Ensimmäisellä soittokerralla vielä ihan asiallisesti asioin, muttakun kerralla ei toimi niin onhan se nyt kumma..

Turhautumiseni pohjustuu tietenkin edellisiinkin matseihin..

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsellä UrhoTv kaapelissa jotain olematonta maksua vastaan ja hyvin on näkynyt kaikki pelit ja äänikin on kuulunut.

Eli se on ihan ok jos limua myydään kahen litran pulloissa ja puolen litran pulloissa. Kahen litran pullossa ihan peruslimua ja siinä 0,5l pullossa myydään vettä limuna?

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Timo "he-he-hevosnaama" Peltomaa

Heh-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-heh-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-heh-heh-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-heh.

Voisiko tuon Timo Peltomaan korvata kommentaattorina naurukoneella jos Aira Samulin tai Arja Koriseva ei ole vapaa?

Vittu kun ärsyttää tuo hekottelu. Taidan panostaa loppuillan Will&Gracen sekä Frendien uusintoihin. Ne ovat vähemmän valmiiksinaurettu kuin Urhon lähetys.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eikö jengillä ole käytössään antennia tai kaapelia, kun täällä joka ottelun yhteydessä on valtava meteli tuon nettilähetyksen toimimattomuudesta? En todellakaan tajua, että joku vielä viitsii moisesta maksaa, kun suurin osa peleistä on tainnut näkyä sitä kautta maksutta. Antennikortilla tuo Urho on ainakin tähän mennessä toiminut aina erittäin hyvin ja kuukausihinta on käsittääkseni sama kuin yhden ottelun nettilähetyksessäkin. Edellä jo kerrottiin toiminnan olevan moitteetonta myös kaapelissa. Käsittääkseni myös satelliitin kautta homma on hyvin hanskassa. On tämä tietoliikenteen aika toki mukavaa, mutta vanhat konstit ovat usein niitä toimivimpia.

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
KAit siihen pitää kylkeen ostaa kaikenmaailman kanavapakettia yms.?

Ja edelleen, turha puolustella "Ostakaa se kanava telkkariin" tyyliin.
Urho myy webTV:seen yksittäisiä pelejä tuotteena. Rahan vastineeksi pitää pystyä katsomaan maksettu live-ottelu, mikäli nettiyhteys on vaaditty meganen. Jos se ei siitä huolimatta toimi, on vika Urhossa eikä todellakaan kuluttajassa joka on tuotteen ostanut.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli se on ihan ok jos limua myydään kahen litran pulloissa ja puolen litran pulloissa. Kahen litran pullossa ihan peruslimua ja siinä 0,5l pullossa myydään vettä limuna?

En tiedä mistään limuista mitään, mutta telkun kautta on pelit näkyneet. Joskin huonohkolla kuvalla.

Ihmettelen kyllä vähän sitäkin, että porukka on valmis maksamaan yksittäisestä netin kautta näkyvästä ottelusta esim. 5 euroa eikä sen näkyminen ole edes näköjään varmaa. Eipä siihen kaiketi paljoa tarvitse laittaa lisää, niin näkee 3 peliä viikossa.

Eri asia tietenkin on ne kuluttajat, joilla ei ole mahdollista hankkia Urhoa televisioonsa. Heidän kannattaa sitten varmaan jatkossakin metsästää "ilmaisia" bonuskoodeja nettilähetyksiä varten ettei harmita niin paljoa, jos peli ei näykään.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
UrhoTV:n puhelinasiakaspalveluhan on ulkoistettu täysin tai ainakin tällaisen näkemyksen minä sain, kun olen taistellut periaateviitosesta.

Nettilähetys pätki 3.12.2009 Ilves - SaiPa -ottelun kohdalla niin, että jäi katsomatta. En suostunut hyvityskoodiin ja toiseen peliin kahdesta syystä: a) olen ostanut tuotteena ottelun Ilves - SaiPa ja sitä en koskaan saanut. En halunnut toista tuotetta tilalle ja b) olen lähes kaikkien UrhoTV:n pelipäivien aikana jäähallilla. Lukemattomien sähköpostien ja puheluiden jälkeen UrhoTV:n asiakaspalvelu ilmoitti 16.2.2010 maksavansa palautuksen "huomenna".

25.2.2010 viisi euroa on vihdoin palautettu tilille, kun edellisenä päivänä olin muutaman sähköpostin verran suoranaisesti vittuillut heille. Piti vaihtaa taktiikkaa, kun kärsivällisyys ja ystävällisyys ei toiminut.

Puhelinpalvelusta paras anti oli se, että asiakaspalvelija kertoi heidän kätensä olevan aika lailla sidotut. Ainoa mitä he voivat tehdä, on lähettää sähköpostia osoitteeseen info@urhotv.fi. Huikeaa.

I

Ice-Cold

UrhoTV:n puhelinasiakaspalveluhan on ulkoistettu täysin tai ainakin tällaisen näkemyksen minä sain, kun olen taistellut periaateviitosesta.

Nettilähetys pätki 3.12.2009 Ilves - SaiPa -ottelun kohdalla niin, että jäi katsomatta. En suostunut hyvityskoodiin ja toiseen peliin kahdesta syystä: a) olen ostanut tuotteena ottelun Ilves - SaiPa ja sitä en koskaan saanut. En halunnut toista tuotetta tilalle ja b) olen lähes kaikkien UrhoTV:n pelipäivien aikana jäähallilla. Lukemattomien sähköpostien ja puheluiden jälkeen UrhoTV:n asiakaspalvelu ilmoitti 16.2.2010 maksavansa palautuksen "huomenna".

25.2.2010 viisi euroa on vihdoin palautettu tilille, kun edellisenä päivänä olin muutaman sähköpostin verran suoranaisesti vittuillut heille. Piti vaihtaa taktiikkaa, kun kärsivällisyys ja ystävällisyys ei toiminut.

Puhelinpalvelusta paras anti oli se, että asiakaspalvelija kertoi heidän kätensä olevan aika lailla sidotut. Ainoa mitä he voivat tehdä, on lähettää sähköpostia osoitteeseen info@urhotv.fi. Huikeaa.

Ensimmäinen ja viimeinen rivi on 100% totta

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Sähköpostiasioinnissa on myös se hyvä puoli, että vastauksesta jää aina dokumentti. Sitä voi käyttää niitä vastaan tai tarvittaessa näyttää kolmannelle osapuolelle. Itse pyrin aina asioimaan tällaisissa asioissa sähköpostilla. Odottelen tässä uutta arvokoodia, vanha kun ei suostunut toimimaan. Tosin Jokereiden pelejä ei liene töllössä enää montaa, joten se femman palautuskin voisi tulla kysymykseen.

jeani

Jäsen
Lukon kolme edellistä VIERASpeliä ovat tulleet tv:stä. Kaksi Urholta ja yksi Nelonen Sport Prolta.

Lauantaina tulee neljäs(!!!) vieraspeli tähän putkeen, kun Urho lähettää ottelun HIFK-Lukko. Tämän täytyy olla jokin suosimisen ennätys...

Ehkä Raumalaisten kiekkofanien pitäisi maksaa tilauksistaan tai kertamaksuistaan enemmän kuin vaikkapa pääkaupunkiseutulaisten, joilla näkyy lähes poikkeuksetta vain KOTIpelejä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon kolme edellistä VIERASpeliä ovat tulleet tv:stä. Kaksi Urholta ja yksi Nelonen Sport Prolta.

Lauantaina tulee neljäs(!!!) vieraspeli tähän putkeen, kun Urho lähettää ottelun HIFK-Lukko. Tämän täytyy olla jokin suosimisen ennätys...

Ehkä Raumalaisten kiekkofanien pitäisi maksaa tilauksistaan tai kertamaksuistaan enemmän kuin vaikkapa pääkaupunkiseutulaisten, joilla näkyy lähes poikkeuksetta vain KOTIpelejä.

Samaan olen kiinnittänyt huomiota. Meitä Lukko-henkisiä on kyllä Urhon ja Nelosen toimesta suosittu kiitettävästi tällä kaudella. Lukon televisoidut kotiottelut ovat olleet näitä "yleisöpelejä" kuten TPS x 2, HIFK x 1 ja Ässät x 1mikä on vähentänyt yleisömäärää ainakin TPS ja HIFK peleissä. Saattaa tietenkin olla ,että Lukon pelejä ei tuon Lauantain HIFK-pelin jälkeen enää näytetä runkosarjassa.

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla

Vielä kun saisivat nettilähetykset toimimaan niin olisi jotain iloakin tästä. En minä urhotv:tä televisiokanavana tilaa ennenkuin sen saa yksittäisenä kanavana ilman mitään plus, viasat, nönnönnöö paketteja. Kaikki nettilähetykset kyllä ostaisin, mutta kaksi kertaa on jo jäänyt Lukon peli netin kautta näkymättä ja eilisen perusteella jää lauantain pelikin.

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmettelen kyllä vähän sitäkin, että porukka on valmis maksamaan yksittäisestä netin kautta näkyvästä ottelusta esim. 5 euroa eikä sen näkyminen ole edes näköjään varmaa. Eipä siihen kaiketi paljoa tarvitse laittaa lisää, niin näkee 3 peliä viikossa.

Itsehän kuulun tällä hetkellä niihin joilla ei ole edes mahdollisuutta ostaa muuta kuin näitä nettilähetyksiä. Mutta vaikka ensi kaudella on toisin, niin tuskinpa tuota tulee telkkariin hommattua. Ei minua kiinnosta katsoa kolmea peliä viikossa, jos eivät ole niitä suosikkijoukkueen pelejä. Näissähän on sekin huono puoli, että useimmiten tulevat samaan aikaan kun itse on jäähallilla. Ja muutenhan ei telkkaria tule katsottua sitäkään vähää, joten tuntuisi aivan älyttömältä ostaa joku ihmeen kanavapaketti. Toki jos lähetyksiä lisätään niin paljon että sieltä todella tulee säännöllisesti tyyliin kolme Tapparan vieraspeliä kuussa niin sittenhän moista sietää jo harkita. Tosin edelleen nettilähetys on sikäli lyömätön että kotiin ostettu kanava näkyy (käytännössä) vain kotona.

Viime aikoina on itselläni toiminut tuo nettilähetys hyvin ja mielestäni hinta-laatusuhde on kohdallaan. Voisin maksaa vähän enemmänkin jos saisi laadukkaamman kuvan. Jos aikoo joka tapauksessa seurata pelin esim. radiosta niin vitonen on aika pieni hinta siitä että pääsee sen ihan näkemäänkin. Tämä tietysti edellyttäen että jatkossakin toimii, maksullisen nettilähetyksen pitää olla varmatoiminen, muuten menee hermot.

Siitä olen kaikkien kanssa täysin samaa mieltä että Urpon asiakaspalvelu on todella syvältä ahterista. Viikko- tai jopa kuukausikaupalla kestää saada mitään vastausta, ja kun siihen sitten jotain vastaa niin taaskaan ei kuulu mitään. Itsellänikin on tuollainen vanha toimimaton arvokoodi ja odottelen joko uutta tai rahoja takaisin. Todennäköisesti siellä luotetaan siihen etteivät ihmiset viitsi vitosen takia loputtomiin rähjätä. Tällä saadaan kuitenkin aikaan paljon pettyneitä ihmisiä ja katkeraa vuodatusta mm. tänne, mikä ei tosiaankaan ole hyvää mainosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy