URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 852
  • 11 960

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tästä laitoin palautetta Urhon suuntaan. Eipä ole mitään kuittausta palautteesta kuulunut ainakaan palauteboksin kautta jätettynä.

Itse laitoin Urholle viime viikolla s-postitse kysymyksen, voiko netti-tv -otteluita ostaa matsi kerrallaan, koska en sivuilta tietoa jostain syystä ainakaan silloin löytänyt, mutta eipä ole kuulunut mitään ja tuosta on pian se viikko aikaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nordean Visa Electronilla tilattu matsi netin kautta. Maksu onnistui hyvin, kaipa se peli sieltä näkyy sitten, kun alkaa.

Jos maksu ei onnistu Visa Electronilla, niin nettipankista täytyy muuttaa asetuksia. Tapahtuu Nordealla seuraavasti.

Kirjaudu nettipankkiin ja muuta selaimen asetuksia niin, että pop-up-ikkunat sallitaan selaimessa (jos ei jo valmiiksi sallita). Nettipankissa valitse vasemmalta valikosta Kortit -> Verkkokäyttö. Klikkaa korttia, laita pari rastia ruutuihin ja klikkaa Hyväksy. Pop-up-ikkuna avautuu ja sen voi sulkea. Ei toimi ilman, että pop-up-ikkunat sallitaan ja että se avautuu hyväksymisen merkiksi. Ja sitten maksamaan urhon nettisivujen kautta syöttämällä kortin tiedot.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaha, kyllä ainakin itellä onnistu maksamaan Visa Electronilla.
Ok, hienoa! Itse kyselin Urholta (ennen kuin varmistui, että saan kanavan kaapelissa näkymään) onnistuuko Electronilla nettipelien tilaaminen. Silloin vastattiin, että ei onnistu. Mutta hyvä näin!
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
IFK:lta peräti yksi vierasottelu syyskaudella ja sekin päivänä kun tutulla on häät. Eli ei tarvinnut miettiä hankinko eli en.

Pitäkää tunkkinne.

Olisit onnellinen tuostakin vähästä. Meitä porilaisia hemmotellaan oikein 1 ottelun verran ja tämäkin on kotiottelu minkä menen mielummin katsomaan paikan päälle. Ei tarvitse edes harkita kanavan hankintaa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Olisit onnellinen tuostakin vähästä. Meitä porilaisia hemmotellaan oikein 1 ottelun verran ja tämäkin on kotiottelu minkä menen mielummin katsomaan paikan päälle. Ei tarvitse edes harkita kanavan hankintaa.

Onko näin? No, tyhmästä päästä kärsii ja niinpoispäin... Huolimattomuuttani jäi tarkastamatta Padan pelit etukäteen, mutta en odottanutkaan, että niitä kovin montaa tulisi. Mutta kokonaista yksi...

No, petsausmielessä tuo silti kannattaa. On sitten jotain jännitettävää noissa peleissä.
 

Turma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Siis Urho haluaa siirtää la näytettävien matsien alkamisaikaa ja SM-liiga tekee työtä käskettyä?

No joo, mutta oisko kellään tietoa, miksi näytettävän matsin pitää alkaa 18.30, eikä 17.00? Onko tv kaistaa enempi tuolloin myöhemmin käytössä kenties vai onko ulkotuotantoauto halvempi illalla vai onko Tammisella saunavuoro kello 17.00?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
No joo, mutta oisko kellään tietoa, miksi näytettävän matsin pitää alkaa 18.30, eikä 17.00?

Olisko syynä, että saa mahdollisesti enemmän tilaajia hallilla notkujista, kun matsia ehtii katsomaan oman joukkueen kotipelin jälkeen?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siis Urho haluaa siirtää la näytettävien matsien alkamisaikaa ja SM-liiga tekee työtä käskettyä?
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Maikkarin aikana tv-pelit pelattiin sunnuntaina. SM-liigalle tuokin kävi ihan hyvin.
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Ok, hienoa! Itse kyselin Urholta (ennen kuin varmistui, että saan kanavan kaapelissa näkymään) onnistuuko Electronilla nettipelien tilaaminen. Silloin vastattiin, että ei onnistu. Mutta hyvä näin!
Lätkäottelujen tilaaminen Visa Electronilla onnistuu samalla tavalla, kuin sillä muukin maksaminen verkossa. Visa Electronin verkkomaksu-ominaisuus täytyy vaan olla aktivoitu ja sen pystyy aktivoimaan netissä omassa verkkopankissa. Ohjeet löytyy varmasti jokaisen pankin nettisivuilta.

Poikkeuksena tähän on jotkut pienemmät pankit (esim. paikallis-Osuus- ja Säästöpankit), niiltä ei muistaakseni kaikilta löydy tätä verkkomaksu-ominaisuutta.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Onko näin?

Kyllä on, ilmeisesti oli 2 peliä mutta 31.10. pelattava TPS-Ässät oli vaihdettu johonki kalpa peliin. Syynä ilmeisesti tämä la tv-pelien alkamisajankohta (18.30) ja Ässien faniristeilyn yhteensopimattomuus, eli jokin piti vaihtaa: Näytettävä ottelu, laivan aikataulut tai faniristeilyn ajankohta.

No, petsausmielessä tuo silti kannattaa. On sitten jotain jännitettävää noissa peleissä.

Näinhän se on.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Kovasti tekisi mieli tuo Urho hankkia, mutta olenko oikealla jäljillä, kun luulen, ettei kanava näy vielä missään päin Lohjaa?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onko kukaan saanut viela selville nakyyko Urhon nettilahetykset ulkomailla (P-Amerikassa)? En viitsi kahlata 80 sivua lapi, jos joku voisi kertoa.

Eras ulkomaalainen liigapelaaja kyseli tata enka osannut viela vastata.
 

benzin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Arsenal, Oranje
Kovasti tekisi mieli tuo Urho hankkia, mutta olenko oikealla jäljillä, kun luulen, ettei kanava näy vielä missään päin Lohjaa?

Kyllä minulla torstain peli näkyi Urholta Lohjalla (DNA:n kaapelitalous). Sitä vastoin tänään on pimeänä kaikki torstaina hankitut kanavat (mtv:n kanavapaketti + Urho). Kävin DNA:n liikkeessä ihmettelemässä asiaa, enkä kuulemma ole ainut, itse asiassa koko tietokonesysteemi oli jumissa asian vuoksi...

Nyt lävähti Urho taas näkyviin, mutta mtv3 max ynnä muut on yhä pimeänä... No, pääasia että lätkä näkyy, mutta aikasen omituinen kuvio...
 

Turma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Mahdollisesti sen takia, että kun kerran Canal+ joutuu luovuttamaan antenniverkon lähetyskapasiteettia tiistaisin ja torstaisin klo 18-21, niin lauantaisin halutaan pitää kiinni samoista ajoista.

Kiitos, kuulostaa uskottavalta. Jotain tuollaista arvelinkin.

Sinänsä otteluiden toteutus on näyttänyt ihan kelvolliselta. ja komppaan Tammisen kehujia; etenkin pidin, kun herra näytti kuinka Kärppien kentällinen hyökkäsi yhdeltä laidalta.
 

Mulzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko kukaan saanut viela selville nakyyko Urhon nettilahetykset ulkomailla (P-Amerikassa)? En viitsi kahlata 80 sivua lapi, jos joku voisi kertoa.

Eras ulkomaalainen liigapelaaja kyseli tata enka osannut viela vastata.

Kaksi (minä mukaanlukien) testattiin ettei suoraan toimi ulkomaille. Mitään ei näy sivuilla eikä syitä tähän selitetä.

Proxyn, VPN:n, jne Suomen kautta menevän koukun kautta saa toimimaan. Tarkempia ohjeita tähän en valitettavasti pysty antamaan.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kaksi (minä mukaanlukien) testattiin ettei suoraan toimi ulkomaille. Mitään ei näy sivuilla eikä syitä tähän selitetä.

Proxyn, VPN:n, jne Suomen kautta menevän koukun kautta saa toimimaan. Tarkempia ohjeita tähän en valitettavasti pysty antamaan.

Jos sulla on joku toimiva proxy, voitko heittaa yksityisviestilla?
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Vakuuttavan tuntuista on. Studio-osuus on ollut suorastaan häikäisevä, nähdäänkö avauskiekon tippuminen? Sitä jännittäessä...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysymys: Miksi helvetissä meikäläisen televisiossa näkyy edelleen URHO-tv, vaikken ole ko. kanavaa tilannut saatikka siitä maksanut mitään? Luulin että kaksi ensimmäistä kierrosta tarjotaan ilmaiseksi mutta sen jälkeen pimenee.

En valita, kunhan ihmettelen.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Ainakin Jokerit-KalPa pelin studio osuus näkyy myös DNA:lla ilmaseks... näkyskö sitten itse pelikin?? Jos näin on niin KIITOS DNA! ainakaan mitään ennakko ilmoitusta ilmaiseksi näkymisestä en missään huomannut, tai sitten olen vain puusilmä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös