Vaatiiko se todella jotain yliluonnollisia kykyjä vaikka lukea näitä viestejä?
Ei mulla mitään yliluonnollisia kykyjä ole ikinä ollut, mutta kiitos nyt kuitenkin selvennyksestä. Oot mun oma supersankari.
Vaatiiko se todella jotain yliluonnollisia kykyjä vaikka lukea näitä viestejä?
Pitäskö noita pelejä pystyä tilaamaan ja katsomaan webin kautta (ulkomaille) tällä hetkellä??
Yritin tilata, mutta ei paljon kostunu....
Sama tilanne taitaa olla esim. nelosen sivuilla maalikoosteissa?
Joku taisi aiemmin sanoa, että kaapelin ja antennitalouden välillä on eroa juurikin tuossa, mitä Urholta tulee matsien välissä. Sitähän tässä juuri pohdin. Ruutu on yötäkin mustempi, enkä usko että tuo tuosta herää edes tiistain peliin mennessä. Taas on joku Elisan osaava asiakaspalvelija sössinyt tämänkin tilauksen.
smliiga.fi kirjoitti:URHOtv:ssä televisioitavat lauantaiottelut käynnistyvät kello 18.30, muuten lauantaiotteluiden virallinen alkamisaika on 17.00.
Jos saatte aspasta jotain vastausta, niin pistäkääpä tänne infoa. Tämä tuntuu laajemmalta ongelmalta Elisassa, kun Urho myös täällä edelleen pimeänä.Mulla on kanava myös mustana vaikka muut kanavat lähtivät toimimaan kortin hankinnan jälkeen. Pitänee soitella aspaan ja kysellä mistä tämä johtuu.
EDIT: Elisan kaapeli myös minulla
En faktaksi nyt voi mennä sanomaan, mutta epäilen kyllä vahvasti, ettei yksikään joukkue saa vaihtaa ottelunsa alkamisaikoja ilman liigan lupaa.
Millä hinnalla DNA:n kaapelitalouden omaavat asiakkaat ovat Urhotv:n saaneet hankittua. Sivuilla kerrotaan hinnaksi 14,95 €, mutta kuulin koulussa että joku oli saanut tilattua 9,95€/kk hintaan. Sopimus siis 12 kk:n mittainen.
Ei tässä siitä ollut kyse, että seurat siirtäisivät mitään. Tarkoitin, että jos URHOtv näyttää lauantain tv-ottelut suorana lähetyksenä siten, että ko. matsit alkavat klo 18.30, SM-liiga joutuu siirtämään lauantain tv-otteluiksi valitut ottelut alkamaan klo 18.30. Ennen kuin oikeiden otteluiden alkamisajat voidaan siirtää, SM-liigan on tiedettävä, mitkä ottelut televisiosta on tarkoitus näyttää. Tämä kysymys kulminoituu siihen, missä vaiheessa ennen kutakin ottelukierrosta URHOtv vahvistaa otteluvalintansa. Nykyinen listahan on vasta alustava, johon voi tulla muutoksia.
Sellainen kysymys että käyttikö joku tuota Urhon mainostamaa netti-tv:tä ensimäisessä lahtyksessä, toimiko koko lähetyksen?
Ei pysty.en tiedä pystyykö sitä maksamaan visa electron-kortilla?
Onkohan mulla mitään toivoa nähdä tämän iltainen Jokerit-KalPa urho-teeveeltä, vaikka en asu pääkaupunkiseudulla enkä ole tilannut urho-teeveetä? Ilmaiseksihan tuo matsi pitäisi tulla welhon kautta. Itse asun uudellamaalla ja kaapelitaloudessa. Telkkarista näin kuitenkin omaksi ihmeekseni avauskierroksen Jyp-KalPa kamppailun. Tosin Blues-Kärpät ei sitten näkynytkään. Tiedä näistä sitten. Toinen vaihtoehto olisi varmaankin netin kautta katsella kyseinen matsi, mutta en tiedä pystyykö sitä maksamaan visa electron-kortilla?
Onkohan mulla mitään toivoa nähdä tämän iltainen Jokerit-KalPa urho-teeveeltä, vaikka en asu pääkaupunkiseudulla enkä ole tilannut urho-teeveetä? Ilmaiseksihan tuo matsi pitäisi tulla welhon kautta. Itse asun uudellamaalla ja kaapelitaloudessa. Telkkarista näin kuitenkin omaksi ihmeekseni avauskierroksen Jyp-KalPa kamppailun. Tosin Blues-Kärpät ei sitten näkynytkään. Tiedä näistä sitten.
Jos saatte aspasta jotain vastausta, niin pistäkääpä tänne infoa. Tämä tuntuu laajemmalta ongelmalta Elisassa, kun Urho myös täällä edelleen pimeänä.
Edit: nyt kun kokeilin, niin kanava oli aktivoitu. Eli täällä kaikki kunnossa. Tosin "parin tunnin" viive kytkeytymisessä olikin pari päivää...
Se lauantai pelihän tuli noin puolitoista tuntia jälkilähetyksenä, että jos olet klo 17 testannut (kun itse peli alkoi), niin mitään ei näkynyt urholla. Eli voi hyvinkin olla, että vielä tämän iltainen peli näkyy, koska welholta luvattiin, että tämän illan peli olisi vielä ilmaiseksi. Tämä siis tietenkin siinä tapauksessa, että welho taloudessa asut.
Toinen vaihtoehto olisi varmaankin netin kautta katsella kyseinen matsi, mutta en tiedä pystyykö sitä maksamaan visa electron-kortilla?
Ei pysty.
Eilen tuli sm-liigan sivustolle tieto, että lauantaina Urholta tuleekin ottelu Pelicans vs. TPS. Syitä kyseiseen asiaan ei kerrottu. Ehkä HPK ei suostunut muuttamaan ottelun alkamis ajankohtaa.
Laite josta halusin katsoa on Sonyn digi-tv, jossa siis itsessään digiviritin. Tässä kaikki muut maksukanavat kyllä näkyvät ok, mutta jostain syystä urho ei. Kokeilin sitten yläkerran vanhempaan tv:oon, jossa taas digiboksi on. Ja johan toimii. Lienee siis kuitenkin syystä tai toisesta laitteiston ongelma... Samoja kokemuksia muilla?