URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 623
  • 11 960

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kysymys

Olisiko joku kaapeli tv:n ja Urhon omistaja ystävällinen, ja kertoisi mitä Urhon ruudussa pitäisi näkyä nyt kun ei tule lähetystä? Edes logo yläkulmassa? Itse tilasin kanavan eilen, matsia ei näkynyt. Koko ajan pelkkää mustaa. Mietin että jokohan se toimii, mutta ei voi tietää kun ei tule lähetystä. Mutta pitäisikö siinä ruudussa kuitenkin olla koko ajan joku Urhon logo tms...
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Olisiko joku kaapeli tv:n ja Urhon omistaja ystävällinen, ja kertoisi mitä Urhon ruudussa pitäisi näkyä nyt kun ei tule lähetystä? Edes logo yläkulmassa? Itse tilasin kanavan eilen, matsia ei näkynyt. Koko ajan pelkkää mustaa. Mietin että jokohan se toimii, mutta ei voi tietää kun ei tule lähetystä. Mutta pitäisikö siinä ruudussa kuitenkin olla koko ajan joku Urhon logo tms...

En ole varma mitä sieltä juuri nyt näkyy, mutta muutaman kerran kääntäessäni kanavalle on näkynyt mm. videoklippejä menneiltä kausilta ja alareunassa on mainostettu tulevia pelejä, ja välillä on näkynyt ihan yksinkertaista testikuvaa. Eli vähän tämäntyyppistä.

EDIT: Jaa, en kyllä ole kaapelitalouden asiakas. Mutta ei kai niillä eroa ole?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En ole varma mitä sieltä juuri nyt näkyy, mutta muutaman kerran kääntäessäni kanavalle on näkynyt mm. videoklippejä menneiltä kausilta ja alareunassa on mainostettu tulevia pelejä, ja välillä on näkynyt ihan yksinkertaista testikuvaa. Eli vähän tämäntyyppistä.

EDIT: Jaa, en kyllä ole kaapelitalouden asiakas. Mutta ei kai niillä eroa ole?

Joku taisi aiemmin sanoa, että kaapelin ja antennitalouden välillä on eroa juurikin tuossa, mitä Urholta tulee matsien välissä. Sitähän tässä juuri pohdin. Ruutu on yötäkin mustempi, enkä usko että tuo tuosta herää edes tiistain peliin mennessä. Taas on joku Elisan osaava asiakaspalvelija sössinyt tämänkin tilauksen.
 

Vapahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku taisi aiemmin sanoa, että kaapelin ja antennitalouden välillä on eroa juurikin tuossa, mitä Urholta tulee matsien välissä. Sitähän tässä juuri pohdin. Ruutu on yötäkin mustempi, enkä usko että tuo tuosta herää edes tiistain peliin mennessä. Taas on joku Elisan osaava asiakaspalvelija sössinyt tämänkin tilauksen.

Welhon kaapelissa pyörii ainakin tällä hetkellä jotain "parhaita paloja" viime kaudelta. Välillä tulee videon päälle teksti "URHOtv näyttää tällä kanavapaikalla pelejä tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin" tai jotain sinne päin ja ylänurkassa on URHOtv logo.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Pitkän tähtäimen visiona, sitten kun URHOtv lisää lähetysaikaa saa, voisi ehdottaa sellaistakin ratkaisua, että joka lauantai yksi matsi siirrettäisiin pelattavaksi muiden otteluiden jälkeen, jolloin telkusta voitaisiin näyttää peräkkäin kaksi suoraa ottelua alkaen esimerkiksi klo 17.00 ja klo 19.30.
 

J.Petke

Jäsen
Pitkän tähtäimen visiona, sitten kun URHOtv lisää lähetysaikaa saa, voisi ehdottaa sellaistakin ratkaisua, että joka lauantai yksi matsi siirrettäisiin pelattavaksi muiden otteluiden jälkeen, jolloin telkusta voitaisiin näyttää peräkkäin kaksi suoraa ottelua alkaen esimerkiksi klo 17.00 ja klo 19.30.

Ihan hauska idea mutta en usko, että kalusto riittää millään. Tuo tuotanto on kuitenkin aika kallista niin jos kaikki (miehistö, laitteet) joudutaan tuplaamaan niin ei siinä riitä enää raha. Toki niinkuin itsekin sanoit, että pitkän tähtäimen visiona tuo voisi onnistua. Silloin tosin puhutaan jo parista vuodesta. Ja nyt kun ihmiset tuntuvat olevan valmiita maksamaan 2,35€ kuukaudessa noista peleistä niin tuskin tulee onnistumaan. Mieluummin mielestäni voisivat kehittää sitten tuota internet-puolta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
En nyt jaksa selata koko ketjua läpi, niin voisiko joku kertoa mikä on pienin hinta jolla saan näkymään SM-Liigan omaan telkkariini? Kaapeliin. Minulla oli viimekaudella Canal+ ja se MTV3:n lisäpaketti josta näki formulat, mutta nyt ei ole mitään. Suuri kiitos sille kuka tämän minulle kertoo!
 

J.Petke

Jäsen
En nyt jaksa selata koko ketjua läpi, niin voisiko joku kertoa mikä on pienin hinta jolla saan näkymään SM-Liigan omaan telkkariini? Kaapeliin. Minulla oli viimekaudella Canal+ ja se MTV3:n lisäpaketti josta näki formulat, mutta nyt ei ole mitään. Suuri kiitos sille kuka tämän minulle kertoo!

Kannattaisiko käydä katsomassa oman kaapelioperaattorin sivuilta? Hirveän vaikea sanoa ilman tuota tietoa operaattorista.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kannattaisiko käydä katsomassa oman kaapelioperaattorin sivuilta? Hirveän vaikea sanoa ilman tuota tietoa operaattorista.

Onkohan tuo nyt sitten Elisa. Ilmeisesti kyllä.

"Elisa ja URHOtv ovat solmineet 10.9.2009 sopimuksen kanavan jakelusta ja myynnistä. Jakelu on sovittu sekä Elisa Kaapeli-tv verkkoon että Elisa Viihteeseen. Myynti Elisa Shopiteista, asiakaspalvelusta ja Oma Elisasta."

Eiköhän tämä tästä lähde etenemään... Ja lähtikin. SM-Liiga ja Veikkausliiga yhteensä 9,95/kk 12 kuukauden määräaikaisella sopimuksella.
 

Heltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, LA Lakers
Onko sillä merkitystä jos ottaa eri yhtiön maksu-tv kortin ja kaapelioperaattori sattuu olemaan toinen firma? Eri selvennyksenä esimerkiksi näin: Itsellä olisi Welhon kaapeli ja ottaisin Elisan maksu-tv kortin?
 

J.Petke

Jäsen
Onko sillä merkitystä jos ottaa eri yhtiön maksu-tv kortin ja kaapelioperaattori sattuu olemaan toinen firma? Eri selvennyksenä esimerkiksi näin: Itsellä olisi Welhon kaapeli ja ottaisin Elisan maksu-tv kortin?

Ei ole kyse varsinaisesti siitä kortista vaan siitä kuka kanavat sinun antennipistokkeeseen toimittaa. Eli jos sinun operaattori on Welho niin et pysty ottamaan Elisan ns. liittymää koska Elisa ei toimita niitä kanavia koska taloyhtiöllä(?) ilmeisesti on sopimus Welhon kanssa.
 

J.Petke

Jäsen
Ja minä hölmö kun luulin että "urpo" lähettäisi lauantain pelit myös suorana. :(

Juu todella sääli että kaikki Lauantaipelit tulevat jälkilähetyksenä.....................

Tuo toteutus oli muuten kyllä ihan hyvää luokkaa ja selostus on myös kunnossa mikä on näissä tv-peleissä todella tärkeää. Jos saisi toiveita esittää niin joku hieman kriittisempi kommentaattori tai studio jäsen olisi piristävä. Valovuosia edellä maikkaria joka tapauksessa mikä tosin ei paljoa vaadi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tami on loistava valinta studioon, vetää rautasella itsevarmuudella ja uskaltaa antaa aika suoraa kommenttiakin. Koivut ja muut jees-jees miehet ovat täysin turisteja Tamiin verrattuna.

Ja Tamin look on kyllä jäätävä, paita auki ja kultaa kaulassa. Jos ei paremmin tietäisi niin voisi luulla että kaveri on italilainen paitakauppias.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu todella sääli että kaikki Lauantaipelit tulevat jälkilähetyksenä.....................

Itse kanssa olin siinä uskossa että lauantaipeli on suora, kun vielä se yksi kierroksen pelikin alkoi 18:30. Oli kyllä pieni pettymys että sieltä tulikin peli jonka tuloksesta olin hyvinkin perillä.

Taitaa vastaisuudessa jäädä katsomatta noi lauantaipelit jos ne kaikki ovat jälkilähetyksiä, sääli sinänsä kun olin siinä uskossa että kolme peliä viikossa katsellaan mikäli töiltä ehditään. Mikäköhän siinä on syynä että eivät näytä tuota lauantain peliä suorana? Eikai sen luulisi olevan sen kummalisempi juttu näyttää lauantainakin peliä suorana.
 

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Soneran sivuilla Urhon hinta edelleen 14,95 kk. Jossain olin näkeväni hinnan 9,95 kk. Voisiko joku kertoa onko oikea hinta jompikumpi näistä vai joku muu.
KIITOS ETUKÄTEEN!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaihtakaa tämän ketjun otsikko, mulle tulee mieleen vain joku Jii Karjalaisen umpipaska Väinö! Urho/Kilpailuvirasto on kenties ketuttanut kesästä asti, ei siihen kaipaa enää viitteitä Karjalaisesta.

MACK
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
^Jos se kerta näin on niin minkäs takia ensi viikon la matsi alkaa Urholla klo 18:20 kun taas kaikki pelit sinä päivänä alkaa klo 17? Ja sama myös seuraavana viikonloppuna ja varmaan myös sitä seuraavana jne.
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
^Jos se kerta näin on niin minkäs takia ensi viikon la matsi alkaa Urholla klo 18:20 kun taas kaikki pelit sinä päivänä alkaa klo 17? Ja sama myös seuraavana viikonloppuna ja varmaan myös sitä seuraavana jne.

Luultavasti otteluohjelmaa tehdessä lätkästy kaikille matseille 17.00 ja sitten jossain välissä sen jälkeen vasta valittiin tv-ottelut. Ei vaan olla jaksettu sen jälkeen vaihtaa kellon aikoja.

Esim ilveksen sivuilta: La 26.9. 18.30 Ilves-Jokerit
 

AnZelmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soneran sivuilla Urhon hinta edelleen 14,95 kk. Jossain olin näkeväni hinnan 9,95 kk. Voisiko joku kertoa onko oikea hinta jompikumpi näistä vai joku muu.
KIITOS ETUKÄTEEN!

Sivuilla näyttää olevan tuo 14,95 /kk, mutta Sonera Kaupasta perjantaina hain kanavan ja maksoi tuon 9,95 /kk, 12 kk sopimuksella.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Luultavasti otteluohjelmaa tehdessä lätkästy kaikille matseille 17.00 ja sitten jossain välissä sen jälkeen vasta valittiin tv-ottelut. Ei vaan olla jaksettu sen jälkeen vaihtaa kellon aikoja.

Mistäs liigassa edes tiedettäisiin, minkä matsien kellonajat pitäisi vaihtaa, sillä URHOtv pidättää oikeuden vaihtaa tv-matseja. Esimerkiksi ensi lauantaiksi URHOtv:n sivuilla tv-otteluksi merkitty HPK-Tappara alkaa ilmeisesti klo 17, mutta Pelicansin sivuilla sanotaankin, että Pelicans-TPS alkaa klo 18.30, koska se on tv-ottelu.
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistäs liigassa edes tiedettäisiin, minkä matsien kellonajat pitäisi vaihtaa, sillä URHOtv pidättää oikeuden vaihtaa tv-matseja. Esimerkiksi ensi lauantaiksi URHOtv:n sivuilla tv-otteluksi merkitty HPK-Tappara alkaa ilmeisesti klo 17, mutta Pelicansin sivuilla sanotaankin, että Pelicans-TPS alkaa klo 18.30, koska se on tv-ottelu.

En faktaksi nyt voi mennä sanomaan, mutta epäilen kyllä vahvasti, ettei yksikään joukkue saa vaihtaa ottelunsa alkamisaikoja ilman liigan lupaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös