Kävin juuri Elisashopissa tilaamassa kaapeliin Urhon. Vuoden soppari.
Ainalta (HML) tuli juuri minuutti sitten tieto: Kaapelissa 9,95e/kk, yksittäisenä kanavana, 12kk sitova sopimus (vaikka ei kesällä tulisi mitään ohjelmaa). Itse pistin silti saman puhelun aikana tilaukseen.
TTV:n verkkokaupassa Urho-TV:n hinnaksi on laitettu 9,95€/kk. Sivuilla ei vieläkään mitään mainintaa mihinkä paketteihin Urhon voi liittää tai että onko tuo pelkän Urhon kk-hinta. Mainintaa määräaikaisuudesta tai kestosta ei myöskään löydy.
Näkyyköhän la sitten Blues-Kärpät vai Ilves-Ässät.
UrhoTV:n sivut väitää ensimmäistä vaihtoehtoa ja alkamisajankohdaksi 18.00 mutta liigan sivuilla peli alkaa 17.00. Ilves-Ässät taas alkaa 18.30.
Voisivat ensin kertoa mitä kesällä sitten tulee, jos siihen kerran pitäisi sitoutua?
Ei tiedä uskaltaako vielä avata Elisan kaapeliin tota Urho-tv:tä, kun ei tiedä saisiko Viasat Kulta paketin ohella halvemmalla!?!
Asiakaspalvelijan mukaan tuota ei ole ainakaan lähiaikoina tulossa mihinkään pakettiin mukaan, pelkästään omana kanavanaan.
Heh, ja jos en ihan väärin arvaa, niin nämä nyt odottelemaan jäävät kiroavat myöhemmin, kun joutuvat maksamaan 15e/kk (jonka siis esim. Aina jo ilmoitti)No, näitä saattaa mennä sen verran vähän kaupaksi näillä ehdoilla, että seuraavassa aallossa on paremmat tarjoukset.
Ja se hinta on koko vuoden 9,95e/kk?
Jos sieltä tulee Blues-Kärpät klo 18 alkaen jälkilähetyksenä, lupaan nauraa paskaista naurua. Huikeaa olisi, jos jo toka peli olisi jälkilähetys oikeuksien ja kaistan takia.
Taisi olla nurmipallon hankinta vähän paniikillinen pakkoveto, että saavat kesäksi ohjelmistoa ja sopimukset jäljelläolevien operaattoreiden kanssa. Tuohan taisi ainakin Welhoa kiristää, kun ohjelmaa oli tulossa vain puoleksi vuodeksi ja Urho vaati vuoden sopimusta.Veikkausliigaa sieltä tulee by TJ Leväperä @ Yle Aamutv. Viisivuotinen sopimus tarkoitus julkistaa tänään, lähetykset alkavat ensi keväänä ja 2-4 peliä viikossa tarkoitus näyttää.
Minulle ainakin sanottiin Elisan asiakaspalvelusta, että hinta nousee joulukuussa 14,95:een euroon. Pidän hintaa kovana, kun ottaa huomioon sen, että kesän ohjelmasta ei ole tietoa. Veikkausliiga ei minua kiinnosta pätkääkään. Tosin siitäkään sopimuksesta ei ole vielä varmuutta.
Minulle ainakin sanottiin Elisan asiakaspalvelusta, että hinta nousee joulukuussa 14,95:een euroon. Pidän hintaa kovana, kun ottaa huomioon sen, että kesän ohjelmasta ei ole tietoa. Veikkausliiga ei minua kiinnosta pätkääkään. Tosin siitäkään sopimuksesta ei ole vielä varmuutta.
Miks Elisan sivuilla ei luesta tosta hinnan korotuksesta? Onpahan ihme touhua..