URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 632 046
  • 11 960

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Elisa on juuri tehnyt sopimuksen. Soitin asiakaspalveluun. Hinnat ovat niin suolaiset, että en tehnyt sopimusta. Urho saatavana vain omana 12 kk pakettinaan. Hinta 9,95 / kk joulukuun alkuun asti ja sen jälkeen 14,95 kuukaudessa. Ongelma on vain siinä, että lätkäkausi päättyy huhtikuussa. Pitäkää tunkkinne. Asiakaspalvelija ei tiennyt, saisiko kanavaa jotenkin edullisemmin muun kanavapaketin yhteydessä. Tämä oli tieto kaksi minuuttia sitten.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Soitin vajaa puoli tuntia sitten Welholle, josta kerrottiin että neuvotteluita käydään edelleen. No ei mitään hätää, onhan tässä kauden alkuun vielä monta tuntia aikaa:) Tämä siis tilanne Stadissa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ainalta (HML) tuli juuri minuutti sitten tieto: Kaapelissa 9,95e/kk, yksittäisenä kanavana, 12kk sitova sopimus (vaikka ei kesällä tulisi mitään ohjelmaa). Itse pistin silti saman puhelun aikana tilaukseen.
 

krobbe

Jäsen
Ainalta (HML) tuli juuri minuutti sitten tieto: Kaapelissa 9,95e/kk, yksittäisenä kanavana, 12kk sitova sopimus (vaikka ei kesällä tulisi mitään ohjelmaa). Itse pistin silti saman puhelun aikana tilaukseen.

Jep, näin toimin minäkin.

Tässä Ainan tiedoite asiasta:

URHOtv AinaComin ohjelmatarjontaan

Ainan kaapeli-tv -verkon ohjelmatarjonta vahvistuu 10.9.09 alkaen URHOtv:llä.

Kanavalla esitetään 8 tuntia viikossa urheiluohjelmaa, mm. SM-liigaa.
Kanavan minimitilausaika on 12 kuukautta ja kampanjahinta 9,95 €/kk (norm. 14,95 €/kk),
kun tilaus tehdään 30.11.2009 mennessä.

Kanavalla ei esitetä SM-liigan loppuotteluita.
 
Näkyyköhän la sitten Blues-Kärpät vai Ilves-Ässät.
UrhoTV:n sivut väitää ensimmäistä vaihtoehtoa ja alkamisajankohdaksi 18.00 mutta liigan sivuilla peli alkaa 17.00. Ilves-Ässät taas alkaa 18.30.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kovastippa on hinta noussut, tämähän piti lähteä vitosella ja myöhemmin kympillä, nyt se on kaapelissa saman tien 10€. Jää tilaamatta toistaiseksi, liian vähän liian myöhään. Katellaan nyt sitten formuloita ja 6 muuta kanavaa samaan hintaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
TTV:n verkkokaupassa Urho-TV:n hinnaksi on laitettu 9,95€/kk. Sivuilla ei vieläkään mitään mainintaa mihinkä paketteihin Urhon voi liittää tai että onko tuo pelkän Urhon kk-hinta. Mainintaa määräaikaisuudesta tai kestosta ei myöskään löydy.

Nyt on mainittu että 12kk kestotilaus. Ts. et voi purkaa sopimusta kesken kauden. Just. Ja 9.95 eur / kk. Mihinköhän se vitonen jäi?
Joo, voivat pitää tunkkinsa. En ole tilaamassa, vaikka mun kukkaroa 17 eur+ rapiat per kuukausi ei rasita.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Näkyyköhän la sitten Blues-Kärpät vai Ilves-Ässät.
UrhoTV:n sivut väitää ensimmäistä vaihtoehtoa ja alkamisajankohdaksi 18.00 mutta liigan sivuilla peli alkaa 17.00. Ilves-Ässät taas alkaa 18.30.

Jos sieltä tulee Blues-Kärpät klo 18 alkaen jälkilähetyksenä, lupaan nauraa paskaista naurua. Huikeaa olisi, jos jo toka peli olisi jälkilähetys oikeuksien ja kaistan takia.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Eipä tule kyllä mullakaan tilattua. Voisivat ensin kertoa mitä kesällä sitten tulee, jos siihen kerran pitäisi sitoutua?

No, näitä saattaa mennä sen verran vähän kaupaksi näillä ehdoilla, että seuraavassa aallossa on paremmat tarjoukset.
 

imosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kiekko-Vantaa
Ei tiedä uskaltaako vielä avata Elisan kaapeliin tota Urho-tv:tä, kun ei tiedä saisiko Viasat Kulta paketin ohella halvemmalla!?!
 

SirMacPuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit
Voisivat ensin kertoa mitä kesällä sitten tulee, jos siihen kerran pitäisi sitoutua?

Veikkausliigaa sieltä tulee by TJ Leväperä @ Yle Aamutv. Viisivuotinen sopimus tarkoitus julkistaa tänään, lähetykset alkavat ensi keväänä ja 2-4 peliä viikossa tarkoitus näyttää.
 

Trancey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
Jää väliin toistaiseksi.
10€ liikaa, kun ei tulevasta tietoa. Miten kesällä? tyhjää näkyy vai 1 peli veikkausliigaa viikossa?

5€:lla ois voinu ottaa riskeineen, mutta 120€ ei kiitos.

katellaan...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
No, näitä saattaa mennä sen verran vähän kaupaksi näillä ehdoilla, että seuraavassa aallossa on paremmat tarjoukset.
Heh, ja jos en ihan väärin arvaa, niin nämä nyt odottelemaan jäävät kiroavat myöhemmin, kun joutuvat maksamaan 15e/kk (jonka siis esim. Aina jo ilmoitti)
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Ja se hinta on koko vuoden 9,95e/kk?

Minulle ainakin sanottiin Elisan asiakaspalvelusta, että hinta nousee joulukuussa 14,95:een euroon. Pidän hintaa kovana, kun ottaa huomioon sen, että kesän ohjelmasta ei ole tietoa. Veikkausliiga ei minua kiinnosta pätkääkään. Tosin siitäkään sopimuksesta ei ole vielä varmuutta.
 
Jos sieltä tulee Blues-Kärpät klo 18 alkaen jälkilähetyksenä, lupaan nauraa paskaista naurua. Huikeaa olisi, jos jo toka peli olisi jälkilähetys oikeuksien ja kaistan takia.

Voihan se olla niin tosiaan että 8tunnin lähetysaikaa säästetään erätauot poistamalla jälkilähetyksinä. Perseestä tosiaan jos näin on.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veikkausliigaa sieltä tulee by TJ Leväperä @ Yle Aamutv. Viisivuotinen sopimus tarkoitus julkistaa tänään, lähetykset alkavat ensi keväänä ja 2-4 peliä viikossa tarkoitus näyttää.
Taisi olla nurmipallon hankinta vähän paniikillinen pakkoveto, että saavat kesäksi ohjelmistoa ja sopimukset jäljelläolevien operaattoreiden kanssa. Tuohan taisi ainakin Welhoa kiristää, kun ohjelmaa oli tulossa vain puoleksi vuodeksi ja Urho vaati vuoden sopimusta.
 

imosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kiekko-Vantaa
Minulle ainakin sanottiin Elisan asiakaspalvelusta, että hinta nousee joulukuussa 14,95:een euroon. Pidän hintaa kovana, kun ottaa huomioon sen, että kesän ohjelmasta ei ole tietoa. Veikkausliiga ei minua kiinnosta pätkääkään. Tosin siitäkään sopimuksesta ei ole vielä varmuutta.

Miks Elisan sivuilla ei luesta tosta hinnan korotuksesta? Onpahan ihme touhua..
 

Noma

Jäsen
Minulle ainakin sanottiin Elisan asiakaspalvelusta, että hinta nousee joulukuussa 14,95:een euroon. Pidän hintaa kovana, kun ottaa huomioon sen, että kesän ohjelmasta ei ole tietoa. Veikkausliiga ei minua kiinnosta pätkääkään. Tosin siitäkään sopimuksesta ei ole vielä varmuutta.

Miks Elisan sivuilla ei luesta tosta hinnan korotuksesta? Onpahan ihme touhua..

Tuo tarkoittaa sitä, että jos tilaat tuon kanavan 30.11. jälkeen, niin hinta on 14,95e/kk. Sitä ennen tehdyissä tilauksissa hinta on 12kk ajan 9,95e/kk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös