UrhoTV:n asiakaspalvelu on täysin hanurista. Kun heille kertoo ongelmasta niin HEIDÄN laitteistoissaan ei ole koskaan ole ollut mitään vikaa. Aina kysytään samat perusasiat. Ihmetyttää vain, että jos ongelmia on esim puolet peliajasta niin ainoa mikä voi auttaa on toine selain mikä ei kyllä ole tähän mennessä auttanut. Tähän mennessä olen käynnistänyt koneen aina ennen lähetystä ja kaikki ao asiat on kunnossa niin silti lähetys joskus pätkii MUTTA URHOTV:N LÄHETYKSESSÄ EI OLE KOSKAAN OLLUT MITÄÄN VIKAA JA NÄIN OLLEN KATSELUKERTAA EI HYVITETÄ!!!
Tässä malli kysymysarjasta. Kopioikaa tämä valmiikis sähköpostiin kun reklamoitte niin pääsete ohi siitä vaiheesta kun näitä kysellään.
Täyttäähän käyttöympäristösi vähimmäisvaatimuksemme;
1. Adobe Flash Player 10.0.32 tai uudempi. Lataa uusin versio täältä: (
Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player)
2. Internet Explorer 8.0 tai uudempi, Firefox 2.0 tai uudempi, Safari 30 tai uudempi
Microsoft Windows XP SP2 tai uudempi, Macintosh OS X 10.4 tai uudempi
3. JavaScript ja keksit (cookies) sallittu
4. Internet-yhteys:
5. Korkealaatuinen lähetys vaatii vähintään 2 Mbit/s kiinteän laajakaistayhteyden. Normaalilaatuinen lähetys vaatii vähintään 1 Mbit/s kiinteän laajakaistayhteyden. 3G ja muut yhteydet: Yhteysnopeus vaihtelee huomattavasti emmekä siksi suosittele näiden käyttöä. Huomaa myös, että operaattorit ilmoittavat vain maksiminopeuden, URHOtv ei vastaa tuotteen toimivuudesta kuin kiinteissä laajakaistaverkoissa.
Jos vähimmäisvaatimukset täyttyvät ja koet siitä huolimatta ongelmia palvelumme käytössä, suosittelemme tekemään seuraavat toimenpiteet:
1. Sivun uudelleen lataaminen.
2. Välimuistin tyhjennys ja sivun uudelleen lataaminen. Tyhjennä selaimen välimuisti ja lataa sivu uudelleen. Ohjeet selaimesi välimuistin (cache) tyhjentämiseen löydät täältä
How do I clear my web browser's cache, cookies, and history? - Knowledge Base
3. Päivitä Flash-plugin:
Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player ja tarkista laitteiston vähimmäismääritykset, verkkoyhteyden toimivuus sekä nopeus. Jos käytät langatonta verkkoa testaa toistuuko ongelma kun liität koneen johdolla verkkoon. Muista että emme pysty takaamaan palvelun toimivuutta 3G verkossa / mokkulalla.
4. Kokeile toista selainta ja/tai päivitä selain. Suosittelemme käyttämään seuraavia selaimia; Internet Explorer 8.0 tai uudempi, Firefox 2.0 tai uudempi, Safari 3.0 tai uudempi.
5. Tarkista ettei muita ohjelmia ole käynnissä ja sammuta ohjelmat tarvittaessa.
6. Varmista ettei samassa verkossa ole muita netin käyttäjiä jotka voivat kuormittaa verkkoa.
7. Vaihda lähetyksen resoluutiota videoikkunan valikosta ''Korkealaatuinen / Matalalaatuinen''.
8. Käynnistä kone ja internet-yhteys uudelleen.