Dnalla toimii toistaiseksi hyvin.
Ihan mielenkiinnosta, kuinka tässä lopulta kävi?
Tänään tiedossa taas ongelmia Urhon kanssa? 5 matsia, mahtaakohan toimia taaskaan...
Vai onko ne korjanneet tämän "vian" mikä Dna laajakaistoilla on.
Ei lähde ainakaan minulla vielä pelittämään Tappara-Kärpät. DNA:n laajakaistalla yrittelen. On tämä hienoa.
Joo eipä toimi yhtään täälläkään :D Ei tule edes sitä muutaman sekunnin pätkää jonka jälkeen normaalisti jämppää...Ei aukea lainkaan helvetti.
UrhoTv on kyllä hauska firma...otetaan rahat pois ja annetaan takaisin sarjakortteja joilla voit katsoa toimimatonta lähetystä.
Fiksua liiketoimintaa näin kun viimeisiä kierroksia viedään tosta koko paskan toiminnasta ainakin SM-liigan osalta.
Palauttaako Urho myös rahana menetetyt pelit? Mulla on sarjakortti, mutta voinko pyytää 12€ niiltä? Tässä loppuu pelitkin ennen kun sarjakortit.
Kappas, Sonyn BD-pyöritin ei skulaa ainakaan matsissa Tappara - Kärpät.
Valittessa "Start Live" heittääpi ruutuun vain "Received an error from the server. reference code 208404."
Koskaan ei ole ko. virheilmoa ennen tullut... Kele.
Tärkeä matsikin olisi...
Reklamaatio lähtenee just kohta.
Jep. Täällä taas vitutuksesta punaisena ihmettelemässä että onpas saatu Sonylle ihan uusi virhetilanne. Siirtymällä selaimen ääreen saa tasaisesti pätkivän striimin näkyviin. Hiphurraa ja vittusaatana!
Täällä ei toimi HPK-Blues. Ei netistä Urhon sivuilta eikä Sonyn television Urho-palvelun kautta.
Itse en pääse katsomaan TPS-IFK ottelua. Aplen laitteilla play-linkin päällä ruksi. Kiitos urhotv.
Eikös ne sano että koska vika on Dna:ssa niin ei palauta rahoja tjsp?
Eli sarjakortteja saa vaikka oman joukkueen kausikin ehtisi jo loppumaan...taitaa koko kausi loppua ennenkuin saa sarjakortit käytettyä :D
On kyllä DNA:n netti, mutta edes kännykän Saunalahdella oman yhteyspisteen kautta ei aukea, tuo ruksi vaan ruudun päällä. Saatana huomenna lähtee vihainen soitto tonne, mitä sitä palautetta lähettämään kun ei ne siihen vastaa edes.
Kuopion pelissä on taas parin viikon takaa tuttu ongelma eli kuva pysähtelee vähän väliä, mutta ääni toimii normaalisti. Heikommalla kuvanlaadulla näyttäisi toimivan.