Runkkarin matsit jos jäi käyttämättä niin sori. Vastasivat minulle, että olen ostanut kausikortin Urhon tarjontaan, Hell Yeah, en malta odottaa MYpa-Kups matsia korvaamaan Jokerit-Hifk.
Pakko tuo on selvittää toimiiko Urho ihan oikein ? Markkinoi sm-liigaa ja sitten saa katsella suomifutista.
On kyllä uskomatonta asiakkaan halventamista Urholla tässä! Harvassa on yritykset joille ei raha kelpaa. Itselläni jäi kolme koodia käyttämättä sarjakortista. Mun mielestä ihan kohtuullinen korvaus molemmin puolin olisi n. 10€ siitä, että Urho muuttaisi nuo minun koodini pleikkareissa sopiviksi. Noh jos kerta ei, niin ei sitten. Eipä nuo perus koodit taida kelvata edes mahdollisiin Klubin eurokoitoksiin, joten vittuakos tässä.
Ei tule täälläkään ikävä Urhoa, vaikka hyvin se on minulla tämän kauden toiminutkin. Jotenkin vain Urhon kanssa asioidessa on aina sellainen olo kun olisit menossa ala-aste ikäisenä puhumaan koulusi rehtorille jostain ikävämmästä asiasta.
Toivon vain, että myös Nelosella älytelkkari hommelit pelittää yhtähyvin kuin Urhon ja Sonyn liitto, vaikka tässäkin liitossa oli ongelmansa muutamassa pelissä.