URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 819
  • 11 960
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
On. Mun ruudulla valkoinen käärme sai jo häntänsä kiinni. Nyt on punaisen käärmeen vuoro yrittää. Pistän raporttia tänne jos onnistuu.
Jaa, siellä on siis menty jo ylempään jatkosarjaan, vai onko kyseessä toinen erä? Muistathan raportoida tästä kiihkeästä tilanteesta.

Vaivautuuko joku kausarin hankkinut kyselemään reklamaatioista? Tietääpähän sitten sen, että maksaako vaivaa reklamoida.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No nyt näkyy, mutta miksi vitussa HPK-HIFK -ottelua selostaa "miälevikast erooottissävytteist läpändeerust" -turkulaisurpo, joka on tuttu TuTon peleistä? Hyi vittu ja instant mute. Rahat takaisin!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Ässät-Blues näkyviin mutta melkoista dia-esitystä on...
 

VanAmor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokerit, Rangers, FC Bayern München
Noniin, nyt lähti KalPa - Kärpät peli käyntiin selaimen kautta. Vielä kun saisi homman pelaamaan softan kautta...
 

Jindebyne

Jäsen
Ei ole aspa vastannut sähköpostiin, mutta en tarvitse mitään hyvityslippuja tästä esityksestä, kunhan ei puhelinlaskussa näy niin se saa riittää nyt tätä lafkaa. Kolme peliä olen nähnyt aiemmin moitteetta.

Nyt tuli näytölle teksti: Could not retrieve data: IO data failure.

No siitä kun painoi OK, niin jatkaa lataamista. Otin vielä kännykällä videokuvaa kellonaikoineen, jotta voi olla kunnon juntti-tutkiva kun sieltä aspasta heittelevät vasta-argumenteilla :D

edit. Rupesi näkymään täälläkin.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
No nyt näkyy, mutta miksi vitussa HPK-HIFK -ottelua selostaa "miälevikast erooottissävytteist läpändeerust" -turkulaisurpo, joka on tuttu TuTon peleistä? Hyi vittu ja instant mute. Rahat takaisin!

Ehkä näkemyseroja, mutta tähän mennessä olen lukenut vain positiivisia kommentteja Säterin selostuksista Urholla.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Punaisen käärmeen takaa-ajo jäi kesken kun alkoi dia-esitys ekalta erätauolta. Tätä on odotettu koko päivä.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Onkos tämä nyt sitä perusteetonta mustamaalaamista, josta Urhon aspa viimeksi minua syytti, kun viittasin reklamaatiossani tähän ketjuun. Vihapuhetta!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Ässät-Blues näkyy 10 sekuntia kerrallaan ja sitten taas huilataan 10 sekuntia.

Kokeile laittaa laaduksi matala, mulle auttoi toi vaikkei se vika pitäisi siinä olla. Nyt tulee tasaisesti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onneksi Jatkoajan otteluraportissa on sangen hyvä kuvakooste, niin pääsee paremmin näkemään, että mitä KalPa - Kärpät -pelissä tapahtui.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kun tsiigasi Chromella, niin näkyi kohtuullisesti. Muilla selaimilla nada!

Mozillalla toimi täällä moitteettomasti koko erän. Kertaakaan ei pätkinyt tai pysähdellyt.

Onneksi Jatkoajan otteluraportissa on sangen hyvä kuvakooste, niin pääsee paremmin näkemään, että mitä KalPa - Kärpät -pelissä tapahtui.

Samoja pysäytyskuvia siis sekä suorassa lähetyksessä että otteluraportissa.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Äänihän tuolta HPK-pelistä tulee pätkimättä, kuva vaan ei... Palautetta, palautetta. Onneksi ei tarvinut noita maalejakaan kattella...
 

Themoron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei tule ässät-blues ottelusta edes diakuvaa. Mustalla ruudulla play-logo, jossa ruksi päällä. Alustana iphone.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös