URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 720
  • 11 960

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hmmm...minuutti hyvää, ruutu pimeäksi, painoin "Katso" uudestaan, nyt pelaa loistavasti - kop, kop. Who's there? Jaws theme music.

Firefox, päivitetty Flash, 3-4 megaa antava mokkula. Reilu viikko sitten poistin kaikki vajanaisella tietämykselläni turhina pitämäni ohjelmat, lisäosat jne. tavoitteena maksimoida koneen tehot ja nopeuden.
 

Stemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Vancouver Canucks
Niinpäniin, olikin tosiaan ihan selkeää taktiikkaa nuo toimivat sivut puolisen tuntia sitten. Itsekin lankesin silloin ostamaan matsilipun kun sivut toimivat todella sulavasti. Nyt katsellaan sitten valkoista välilehteä kun pitäisi katsella matsia.

Itsellä täysin sama homma. Pieni vitutus alkaa tulla jo kun toljottanu nyt 10min tätä valkosta ruutua.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Joo, eipä yllätä että sivut alhaalla. Jos kolmannen erän ehtisi näkemään.. Kalja auki.
 

Kaivanto

Jäsen
On se saatana vaikeaa ostaa kaistaa riittävästi! Taisin yli vuoden pitää näppini erossa tästä paskasta, mutta nyt sitten menin tähän kahden euron vedätykseen. VOPITE HASITAA!!!
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sivut ei aukea

Eipä toimi ei, mutta jotenkin en osaa olla edes pettynyt, koska tämä oli odotettavissa. 9e on monelle kallis hinta, mutta 2e taas suurimalle osalle = ilmainen, joten ostotulva oli odotettavissa. Tässä on nyt Urhon kannalta se vika, että tulee esiteltyä toimimatonta palvelua isolle joukolle potentiaalisia asiakkaita.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Myönnän olevani aivan saatanan tyhmä. Luotin, että tämä paskapalvelu toimisi jo tänä vuonna. Enää en sorru. Ehkä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti olin siis liian innokas ja kirjauduin sisään liian aikaisin -> urho kirjautui ulos ja nyt en enää pääse takaisin. Vituttaako? Hieman.
 

Handyy

Jäsen
Eipä toimi ei, mutta jotenkin en osaa olla edes pettynyt, koska tämä oli odotettavissa. 9e on monelle kallis hinta, mutta 2e taas suurimalle osalle = ilmainen, joten ostotulva oli odotettavissa. Tässä on nyt Urhon kannalta se vika, että tulee esiteltyä toimimatonta palvelua isolle joukolle potentiaalisia asiakkaita.
Ja samalla sitten häiritsevät näitä asiakkaita, jotka maksaisivat täyden summan. Ei kyllä enää riitä sanat kuvailemaan tätä puuhastelua.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kohta varmaan joku ryntää hehkuttamaan miten paljon eteenpäin urho on vienyt kiekon televisiointia ja striimausta. Paskan vitut. Kyllä minäkin uskallan paperilla luvata ihan mitä vaan jos ei tarvi mitään vastuuta ottaa toimivuudesta.

Totuttua paskaa jälleen kerran.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko ihmetellä miten Urhon netti ei toimi täällä. Itse olen parisenkymmentä ottelua tilannut ja ikinä ei ole mitään valittamista. Nyttenkin toimii täysin normaalisti.

Ihan vinkkinä, mikäli sivu ei lataudu, niin netti vaan pois ja uudestaan Urhon sivuille, kyllä se varmasti lähtee siitä toimimaan.

Sinä olet varmaan ainoa ihminen maailmassa jolla tuo toimii. Joka helvetin kerta minulla on ollut jotain ongelmia, tälläkin kertaa sain kyllä maksettua ottelun mutta siihen se sitten tyssäsikin. Neljällä eri selaimella olen nyt kokeillut ja kaikki pluginitkin pitäisi kyllä olla ajan tasalla mutta ei vaan avaudu tuo streami. Ja välillä ei pääse edes Urhon sivuillekaan vaan jumittuu pitkäksi aikaa lataamaan jo sitä etusivua.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Jaahas, taitaapi vuoden kestänyt urpotv-boikotti jatkua edelleen. Ainoa asia jolla toi puuhastelu voi muuttua on se, että ihmiset äänestävät lompakollaan. Muulla palautteella ei ole mitään vaikutusta.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäkää jokainen huoli siitä, että otatte yhteyttä tohon paskaläävään. Älkääkä tyytykö yhteen ilmaiskoodiin. Itse aion jälleen kerran vaatia asioista oikeasti vastaavia henkilöitä vastaamaan tähän maailmaluokan perseilyyn.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mahtavaa, saavatkohan ne noita sivuja toimimaan vielä vai tilasinko pelin turhaan? Olisihan tuo pitänyt arvata ettei ne toimi kun on tuo 2 euron hinta nyt. Hölmönä sitä joo luuli että olisivat varautuneet tilanteeseen, mutta se oli ilmeisesti liikaa odotettu.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
En tiedä kyllä enää mitä sanoa, jos tämän jälkeen urholta tulee se perinteinen vastaus negatiiviseen palautteeseen: "Tarkista laitteesi, lähetyksissä ei ollut vikaa."
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
En tiedä mikä monella mättää. Mulla on Sonera ja firefox, sekä Urhon kausikortti. Ei ongelmaa. Alusta asti näkynyt ilman häiriöitä.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Ei saisi valittaa, kun toimii ainakin toistaiseksi, mutta ei vaikuta kovin lupaavalta tuo ipa-jokerit-pelin selostaja... "Katsotaan ensiksi vastustajan kokoonpano" ookoo :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös