Konsta Kepuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Näyttäis olevan Cat-5.Minkälainen kaapeli tuossa modeemin ja IP-boksin välillä oikein on? Ei cat5/6?
Mikäs tuo YLE:n HD on? 720p@50Hz?
Omassa reitittimessäni voin säätää halutessani QoS:ia. Ilmeisesti tuossa sinun ei voi? Olin mennyt jossain vaiheessa tekemäänkin ja kiroilin kun Steamista tavara valui niin hitaasti...
YLE HD taitaa olla juurikin 720p. Pikaisella tutkimisella näin.
Mä luulen että toi Thomsonin motukka/reititn/wlan -härdelli on aika lailla Soneralle kuluttajakäyttöön speksattu. Varmaan ihan hyvä ollakin, niinkuin ehkä itsekin huomasit kokeiluista... :) Aspassa varmaan muutenkin ihan tarpeeksi liikennettä.
Hyvä kuulla että nyt näkyy.Konstalle tiedoksi, että tämä HD ei näy 24Mbit-yhteydellä oli vielä viime keväänä voimassa, mutta avasin tänään ensimmäistä kertaa KotiTV:n sitten viime kevään ja nyt näkyy kaikki HD-kanavat tälläkin yhteydellä. Yllättävää kyllä, että nyt tilanne on muuttunut. Tosin ei näytä HD-kuva mitenkään kauhean erikoiselta.
Ongelmana on, että joillain kanavilla vihreitä pystyraitoja, onkohan muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Pitääkö ruveta boksia vaihtamaan vai mitä?
Itse siis hommasin nyt UrhoTV Totalin, jotta näkee vieraspelitkin varmasti.
IP-boxista voi kokeilla vaihtaa sitä ulostulevan signaalin asetusta.
Motorola VIP-1903 boxissa:
Menu -> Asetukset -> Kuva > Tarkkuus - OK ja valinnat:
576p
720p
1080i
1080p/24
1080p/25
1080p/50
Noi kannattaa kokeilla. Itse pidän päällä tuota 576p:tä kun ei ole HD-töllöäkään...