Perjantain Ässät-Lukko -matsi on nähtävissä ilmaiseksi Veikkauksen nettisivuilta(veikkaus.fi).
Ostin tuon kausikortin jonka maksoin Sampopankin verkkomaksulla. Takaisinpaluu Urpon sivuille ei onnistunutkaan vaan ruutuun pukkasi internal server erroria ja 404:ää ym. Rahat kelpasivat, mutta onneksi Urhon sivuilla omien tietojen alla näkyy tuo kausikorttiostos. Hyvä uudistus muuten tuokin, sillä vielä viime kaudella mistään ei nähnyt omaa sarjakorttitilannetta.
EDIT: eikä kenenkään kannata myöskään alemmuudentunnossa ajatella, ettei Suomessa pystytä parempaan. Sett.fi on suomalainen saitti, joka käytännössä harrastajavoimin ja olemattomalla budjetilla puskee nettiin streameja pelitapahtumista ja -turnauksista 1080p-laadulla. Ilmaiseksi.
Siis onko tililtäsi lähtenyt myös monta veloitusta? Vaikea uskoa, koska tuo tarkoittaisi Jutin pään kokoista aukkoa verkkopankissa. Jos asia on kuten oletan, niin virhe on Urhon palvelussa, joka siis vaikuttaisi nielevän saman paluusanoman monta kertaa. Ei vaadi kummoisiakaan taitoja, jotta sarjakortteja voisi huijata loputtomasti. Toki kiinnijäänti olisi selviö, varsinkin nyt kun olettamani reikä on täällä julkisena.Itse hommasin 10 ottelun sarjakortin ja maksoin OP:n kautta. Maksutapahtuman jälkeen...
....Eli aina refreshatessani tuota jumitussivua, on maksu uusittu.
Siis onko tililtäsi lähtenyt myös monta veloitusta? Vaikea uskoa, koska tuo tarkoittaisi Jutin pään kokoista aukkoa verkkopankissa. Jos asia on kuten oletan, niin virhe on Urhon palvelussa, joka siis vaikuttaisi nielevän saman paluusanoman monta kertaa. Ei vaadi kummoisiakaan taitoja, jotta sarjakortteja voisi huijata loputtomasti. Toki kiinnijäänti olisi selviö, varsinkin nyt kun olettamani reikä on täällä julkisena.
Pystyykö Urholta katsomaan lähetyksiä jälkilähetyksenä? Olisi kiva nähdä Jokerit - IFK myöhemmin, kun livenä olen Kisapuistossa.
Etkö ihan oikeasti osaa itse etsiä??
Urhon lupausten mukaan tuon pitäisi toimia, mutta ainakaan itse valitessani ottelun näen vain vaihtoehdot Osta ottelu, Osta sarjakortti ja käytä koodia. Viime vuonna tuossa oli joku valinta käytä sarjakorttia tms.
URHOtv kirjoitti:Hei,
Kiitos palautteesta
Urho play palveluun ei ole tulossa tälle kaudelle muita tuotteita kuin olemme jo nyt julkaisseet
Ystävällisin terveisin,
URHOwebtv:n asiakaspalvelu
ei noi nyt ihan ilmasia ja helppoja ole toteuttaa tän kokosella markkinnalla.
itte olen suht tyytyväinen Urho play palveluun
Onko kukaan muuten kokeillut kirjautua sivulle viime kaudella ostetulla sarjakortilla?
Nopealla haulla ulkomaan lähetyksistä käyty keskustelua viimeksi viime vuonna. Onkohan tähän tullut muutosta? Ja jos ei niin pääseekö liigakiekkoa seuraamaan jotenkin internetin maailmasta? Olinpaikkani on tällä hetkellä Saksa, jos sellaselle tiedolla, jollakin paremmalla asiantuntijalla on tarvetta.
URHO:lla pienoisia ongelmia veikkausliigan kanssa rahoista.
Kysyin asiasta asiakaspalvelusta ja sanoivat että Urho Play nettikausikortin ostaja voi katsoa pelejä myös jälkikäteen. Tätä kyselin siinä mielessä, että voi sitten vielä katsoa uudestaan kotipelin jossa ollut paikan päällä. Aiemminhan netissä ei tällaista mahdollisuutta ole ollut.Pystyykö Urholta katsomaan lähetyksiä jälkilähetyksenä? Olisi kiva nähdä Jokerit - IFK myöhemmin, kun livenä olen Kisapuistossa.