URHOtv, siellä se lätkä on...

• 3 652 158
  • 11 958

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikös tuo viimevuotinen hinnanpompsahdus tapahtunut vasta samana tai edellisenä päivänä kun kausi alkoi, itselläni ainakin sellainen katkerahko muistikuva aiheen tiimoilta.

No siinä tapauksessa kannattaa kiireesti ostaa peli niin säästää parhaassa tapauksessa pari euroa! :)

En muista enää itse miten se maksu viime vuonna meni, se jäi vaan mieleen ettei koko peli näkynyt ollenkaan :(

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikähän lienee syynä, ettei perjantain Tampereen avausta Tappara-Ilves näy missään Urhon ohjelmalistoissa? Jos vahingossa puuttuu, niin luulisi sen jo huomatun, kun on ollut jo pitkälti toista viikkoa näin. Joutuuko tässä nyt menemään porkkanapeliin oikein paikan päälle?

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän lienee syynä, ettei perjantain Tampereen avausta Tappara-Ilves näy missään Urhon ohjelmalistoissa? Jos vahingossa puuttuu, niin luulisi sen jo huomatun, kun on ollut jo pitkälti toista viikkoa näin. Joutuuko tässä nyt menemään porkkanapeliin oikein paikan päälle?

Taitaa olla Nelosen kuukauden peli, eli ei näy Urholta vaan pelkästään Nelonen Pro kakkoselta.

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Ja tuskin tulee edes jälkilähetyksenä Jimiltä vaan tulee seuraavana aamuna jälkilähetyksenä Nelonen Pro ykköseltä..

Näin se taitaa mennä, Telkku.comin mukaan Jim ei näytä ottelua. Ainoa ilmainen tarjonta ensi kaudella taitaa olla urheiluruutujen lisäksi 5 minuutin SM-liigan huippuhetket ohjelma nelosella noin puolenyön aikoihin kolmasti viikossa.

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Eikös tuo viimevuotinen hinnanpompsahdus tapahtunut vasta samana tai edellisenä päivänä kun kausi alkoi, itselläni ainakin sellainen katkerahko muistikuva aiheen tiimoilta.
Sellainen muistikuva ainakin on että pitkään oli epätietoisuutta pelien hinnasta ja jotkut jo luulivat saavansa pelin 7 eurolla.

Eli noita hinnankorotuksia ei ainakaan pahemmin etukäteen mainostella.

Ferris

Jäsen
Sellainen muistikuva ainakin on että pitkään oli epätietoisuutta pelien hinnasta ja jotkut jo luulivat saavansa pelin 7 eurolla.

Eli noita hinnankorotuksia ei ainakaan pahemmin etukäteen mainostella.

Kyllä vuosi sitten homma taisi mennä niin, että Urho uusi nettisivustonsa liigan avauspäivänä ja silloin nousi myös nuo pelien hinnat. Muistan tämän siitä että itse satuin ostamaan päivää kahta aikaisemmin sarjalipun ja sain sen siten vanhalla hinnalla. Eka peli vaan jäi näkemättä kun ei sinne Urhon uusituille sivuille päässyt edes sisälle loggautumaan.

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Kyllä vuosi sitten homma taisi mennä niin, että Urho uusi nettisivustonsa liigan avauspäivänä ja silloin nousi myös nuo pelien hinnat. Muistan tämän siitä että itse satuin ostamaan päivää kahta aikaisemmin sarjalipun ja sain sen siten vanhalla hinnalla. Eka peli vaan jäi näkemättä kun ei sinne Urhon uusituille sivuille päässyt edes sisälle loggautumaan.

Itsekin ajattelin nyt ostaa tuon sarjalipun jo valmiiksi, niin säästää luultavasti rahaa..

Onkohan tietoa, että onko urho panostanut enemmän noiden nettilähetysten toimivuuteen? Nimittäin jos on samaa kuraa kun viimevuonna, niin en taida kyllä sarjalippua ostaa laisinkaan.

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti URHOtv muokkaa tuon nettisivun PS3-yhteensopivaksi. Itse videohan toimii PS3:n selaimessa, mutta kirjautuminen ei sillä onnistu. Ei olisi siis iso juttu.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Nyt on kyllä Urhon hinta noussut liian korkeaksi. Ainan kaapelissa järjettömän suuri 19,95e/kk. yhdestä kanavasta. Kun taas esim. Welhon kaapelissa asuva saa S-kanavapaketin hintaan 9,90e/kk johon sisältyy jo valmiiksi Urhotv.

Ei helvetti. Joku järki tähän rahastukseenkin pitäisi tulla. Periaatteellisista syistä peruin jo oman Urhon.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kannattaa ehkä syyttää enemmän operaattoria kuin URHOa tuosta hinnan noususta. Ainan sopparineuvottelut eivät ole menneet ihan putkeen, jos joutuvat noin korkeata hintaa pyytämään tai sitten hakevat vain kunnon katetta tuotteelle?

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tässä on kesän aikana ollut puhetta siitä ettei Urholla menisi taloudellisesti hyvin. Jos tuo pitää paikkansa, niin silloin katse kääntyy ainakin minulla tuohon Urhon ja Soneran diiliin jossa Urho Total näkyy vain Soneran asiakkaille. Kuinkahan monta tuhatta katsojaa enemmän Urholla olisi jos tuo Total paketti olisi tarjolla kaikille eikä vain Soneran asiakkaille? Veikkaisin että aika pirun paljon enemmän. Itse olisin saman tien ostamassa Urhon Total pakettia mutta Soneran pakettia ei tänne saa. Joten joudun tyytymään joko perus Urhoon tai olemaan ilman ja mielummin olen ilman kun ei mua kiinnosta muu kuin JYPin ottelut ja jotkut satunnaiset ottelut jostain toisesta lajista.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tuota totalia ei siis saa muutoin, kuin KotiTV:n kautta? Olisin kiinnostunut sen hankkimaan, mutta en ole kiinnostunut kahlitsemaan itseäni maksamaan 40e/kk kahden vuoden ajan tuosta KotiTV:stä.

Edellisessä kämpässä meillä oli kämppiksen kanssa tuo KotiTV ja total myös, mutta silloin saatiin se halvalla jostain tarjouksesta. Sääli, ettei totalia ole mahdollista hankkia esim. maksukortin kautta, varmaan toisi Urholle tuhansia lisä-asiakkaita.

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Tuota totalia ei siis saa muutoin, kuin KotiTV:n kautta? Olisin kiinnostunut sen hankkimaan, mutta en ole kiinnostunut kahlitsemaan itseäni maksamaan 40e/kk kahden vuoden ajan tuosta KotiTV:stä.
Näin tosiaan on antennitalouksissa. Kaapelitalouksissa tuota koti-tv:tä ei muistaakseni tarvitse, mutta tuo total on niihinkin saatavissa vain Soneralta.

Itse menin kännipäissäni ottamaan tuon koti-tv:n. Lievästi harmittaa, että Urho alkaa näkyä minulla vasta kuun lopussa. Jää kauden avaus näkemättä.

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Osaisko joku jeesata että onko toi perus-urho ainoa mahdollisuus satelliittitalouteen, jossa on elisan (saunalahden) internet-yhteys? (Vaikuttaako tuo nettiyhteys nyt mihinkään, en tiedä..)
14,95€ on canal+:n mukaan hinta ensi kuun alusta alkaen..

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaisko joku jeesata että onko toi perus-urho ainoa mahdollisuus satelliittitalouteen, jossa on elisan (saunalahden) internet-yhteys? (Vaikuttaako tuo nettiyhteys nyt mihinkään, en tiedä..)
14,95€ on canal+:n mukaan hinta ensi kuun alusta alkaen..

Näin on. Itsekin yritin tilata urho totalia, mutta soneralta soitettiin että mulla on väärä kaapelioperaattori eikä tänne saa tarpeeksi nopeaa nettiä

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Olen heikko ihminen.
Ainalta tuli helvetin hyvä tarjous; Canal total ja Urho 12kk sopparilla 34.95e/kkMenin ja tilasin,nyt on aika mukava kattaus kun näkee potkupallot,sm-liigat,mestikset,mm-kisat,eht turnaukset jne jne...

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaksi kautta olin perus-Urhon tilaaja TTV:n kaapelissa. Ensimmäinen vuosi taisi olla 10e/kk 12kk velvoitteella ja jatkui sitten toistaiseksi voimassa olevana 15e/kk. Keväällä sitten katkaisin sen kun potkupallo ei kiinnosta. Vielä tuon 20e/kk voisi maksaa, mutta ei perkele 12kk velvoitteella, kun siitä noin 5kk koko kanava on täysin tyhjänpanttina. 6kk soppari olisi ok, niin voisi katkaista kauden päätteeksi.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saako Urhoa antenniin mistään muuten kuin sitouttamalla 12kk itsensä kuten esim. Plustv? Maksaisin vaikka sen 19.95e/kk lätkäkauden ajan mutta kesän ajalta ei nappaa maksaa euroakaan!

Plus Prepaidiinkaan ei yllättäen Urhotv kuulu! :(

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saako Urhoa antenniin mistään muuten kuin sitouttamalla 12kk itsensä kuten esim. Plustv? Maksaisin vaikka sen 19.95e/kk lätkäkauden ajan mutta kesän ajalta ei nappaa maksaa euroakaan!

Oletko katsonut DNA:n antennitarjonnan. En tosin tiedä, pitääkö tuollakin ottaa joku pitkä määräaikainen sopimus.

DNA Welho Antenni TV -lähetykset

(linkki johtaa DNA:n sivuille).

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oletko katsonut DNA:n antennitarjonnan. En tosin tiedä, pitääkö tuollakin ottaa joku pitkä määräaikainen sopimus.

DNA Welho Antenni TV -lähetykset

(linkki johtaa DNA:n sivuille).

Katsoin itseasiassa tänään mutta vaatii sekä DVB-T2 digiboxin että VHF-antennin ja ei ole kumpaakaan. Liian kallis investointi hommata molemmat ja lisäantenni vaatii tässä kämpässä ammattitaitoisen suuntaajan ja signaalinvahvistajan.

Aikapommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Sama homma... Kyllä se vaan mieli tekisi tilata, mutta kun kesällä en tosiaankaan tee sillä yhtään mitään, niin ei vaan taida viittiä. Harmi sinänsä, hallille kun on reippaat 50km matkaa eikä autoa ole käytettävissä niin sinnekkään ei usein pääse.

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Antennitalouksiin on ihan hyvä tarjous URHOtv:stä uudelta palveluntarjoajalta TV Viihteeltä: TV Viihde

Canal Plussan urheilukanavat ja UrhoTV yhteishintaan 24,90 /kk. Korttimaksu on 3 euroa kuussa. Halvemmalla en ole Valioliigaa ja SM-liigaa antennikoteihin muualla nähnyt...

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Yhtenä studioisäntänä nähdään nyt myös Iiro Harjula, joka viime kaudella oli ohjelman kaukalonlaitatoimittajana. Mies on muuten voittanut Pelicansissa A-nuorten SM-kultaa tuossa muutama vuosi sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy