Sori hieman hidas vastaus. Tuo verkkotallennus sitten toimii VAIN ilmais kanaviin, eli jos haluaa maksukanavia tallennella niin pakko maksaa se kiskurihinta 99+29 siitä Soneran omistamasta boksista.Ja mahtaneeko verkkotallennuksenkin kohdalla olla niin että niitä tallennuksia voi katsella tasan niin kauan kuin maksaa Soneralle kk-maksua?
Niin joo ja jos katkoo sen sopimuksen niin silti lakkaa myös noi boksin tallentamat jutut toimimasta (tämä puheiden perusteella eli mutu pohjalta mutta tälläinen ymmärrys jäi). Eli mitään tapaa saada ne pelit sitten vaikka 5 vuoden päästä näkyviin ei ole jos et ole enää soneran asiakas.
Mutta laitetaan nyt sitten se että itse olen yhden kauden koti-tv:n omistanut ja joulukuussa loppuu 12kk mtv paketti + urho tilaus ja erittäin tyytyväinen olen ollut, jos nyt ei pätkimisiä silloin tällöin niin vakavasti ota. Erinomainen kokonaisuus on ollut kaiken kaikkiaan, UFC:t, nyrkkeilyt, sci-fi, komedia, sarjat, elokuvat jne. ihan kiva paketti 7 egellä kuussa + lätkää talvella.