Minulla kyllä onnistui. Tosin voi olla, että se on asiakapalvelijasta kiinni. Minua puhelimessa palvellut henkilö sanoi ottavansa asian itselleen ylös, jotta muistaa lisätä kanavan minulle silloin 15.9. Kysyin vielä erikseen, että saanhan minä sen silti sillä 6,5e/kk/6kk tarjouksella ja vastaus oli myöntävä.
Toki tuossa on se riski, että kyseinen henkilö on esimerkiksi saikulla kuun puolivälissä ja Urho jää kytkemättä. Onneksi sinne myyntipalveluun pääsee nopeasti läpi niin asian luulisi järjestyvän aika nopeasti, ja kun minulle on puhelimessa luvattu kanavapaketti alehintaan vaikka sen ottaisi vasta 15.9. niin Soneran on se minulle annettava.
Tilasin totalin tosiaan eilen ja silloin sanottiin että 31.8 on viimeinen mahdollinen päivä.
Tätä ketjua lukiessa soitin tänään uudestaan kun jotkut on saanut avauksen syyskuun puolelle.
Aspa sanoi että se on juurikin noin tehty että eilinen aspa on ottanut asian ylös ja aktivoi kanavat 31.8. Kysyin sitten että eikö niitä sitten voisi aktivoida vasta 15.9, niin vastaus oli että ei.
Kysyin että vositko ystävällisesti vielä kysyä ja varmistaa niin vastaus oli aika tylysti että ei sitä tarvitse kysyä kun se ei vaan yksinkertaisesti onnistu.
Vieläköhän jaksaisi soittaa jos sattuisi sellainen aspa joka viitsii ottaa asiasta selvää.
EDIT: Soitin sitten uudestaan ja ei mitään ongelmaa. Päivämäärä vaihdettiin ja sillä selvä. Kysyin vielä kahdesti että tuleehan tää varmasti kampanjahintaan ja aspa sanoi että tilauspäivämäärä on se mistä se katsotaan eikä kanavien avauspäivämäärä.
Offtopic: Ensimmäiseen puheluun vastasi nainen ja mikään ei onnistunut eikä keneltäkään voinut kysyä, toiseen vastasi mies ja heti sukkana sisään. Omaperäinen kokemus asiakaspalvelijoista on että miesten kanssa ei juurikaan joudu väittelemään, mutta naisten kanssa useasti. Tämä ei ollut sitten seksistinen heitto vaan ihan omakohtainen mutu.