URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 633 475
  • 11 960

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, onko tuossa joulukortissa minkään sortin aikarajoituksia. Jotkut kirjoittelivat että matsit olisivat voimassa vuoden ostopäivästä eteenpäin. Eli koko SM-liigakauden ajan pystyy matseja katselemaan joulukortilla vaikka rajoitus löytyisikin.

Vuoden ostopäivästä on voimassa, tosin alkujaan voimassaolo olisi loppunut 28.12.2011. Sähköpostiin tulleessa lahjakortissa luvattiin kortin olevan voimassa vuoden, joten Urhon aspa/ylläpito muutti päivämäärät kohdilleen. Itse maksoin 5.8. eli koko tulevan kauden ajan voi sarjakortilla pelejä katsella. Aktivoinnin päivämäärää olisi voinut siirtääkin, mutta kun katson vain SM-liigaa, niin enpä vaivautunut siirrättämään alkupäivämäärää. Aktivoinnissa oli ongelmia, mutta tällä kertaa Urhon aspa teki loistavaa ja nopeaa työtä ja aktivoi itse hankitun elokuisen "joululahjan". Kiitos vaan sinne. Jatkossa hinta/ottelu lienee korkeampi, joten jonkun roposen tässä luultavasti säästi.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Oon aika vihreä vielä URHOtv:n ohjelmaoppaan kanssa, mut tarkoittaako tuo "Lähetys esitetään: Antennissa • Kaapelissa ja sateliitissa • URHOtv Total sekä URHO Play palveluissa", että lähetys näkyy perus URHOtv:n tilaajille (eli esim. Welhon mix-paketissa)?
Esimerkkinä SM-liigan avausviikolla näytetään to Jokerit-HIFK, pe Ässät-Lukko ja la HIFK-Blues sekä Pelicans-Jokerit, onko näin? Muut ottelut näkyvät vain URHO total ja play -palveluiden tilaajille?
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Oon aika vihreä vielä URHOtv:n ohjelmaoppaan kanssa, mut tarkoittaako tuo "Lähetys esitetään: Antennissa • Kaapelissa ja sateliitissa • URHOtv Total sekä URHO Play palveluissa", että lähetys näkyy perus URHOtv:n tilaajille (eli esim. Welhon mix-paketissa)?
Esimerkkinä SM-liigan avausviikolla näytetään to Jokerit-HIFK, pe Ässät-Lukko ja la HIFK-Blues sekä Pelicans-Jokerit, onko näin? Muut ottelut näkyvät vain URHO total ja play -palveluiden tilaajille?
Kyllä näkyy.

Anteeksi oneliner.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syyskuun ensimmäisellä viikolla UrhoTV tekee sitä, mitä olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten, eli esittää vanhoja kiekko-otteluitaan. Mieluummin niitä, kuin ö-luokan elokuvia.

Hyvä juttu! Vanhoista tuli mieleeni, että Koti TV:n (yhdys sana virhe) käyttäjät voivat katsella kaikkia viime kevään URHO Total -pelejä ohjelmakirjastosta ilmaiseksi (kunhan siis on URHO Total -tilaaja). Tuli tässä yksi päivä katsottua JYPin Ilves- ja Blues-sarjan pelejä, ja kyllä niissä toden totta vauhtia oli aika kivasti verrattuna harkkamatseihin!

Kaikki URHO Totalin pelit tallentuvat siis ohjelmakirjastoon, josta niitä voi katsella jälkikäteen. Eipä jää harmittamaan se, ettei saa pelejä boksille talteen. Tätä en viime kaudella tajunnut, stupid me.
 

vormisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
#LetsGoPens
Onko mahdollista tilata pelkästään UrhoTV satelliittikortti vai tuleeko tämä ainoastaan jonkun Canal+ / Viasat paketin mukana sat talouksiin?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kaikki URHO Totalin pelit tallentuvat siis ohjelmakirjastoon, josta niitä voi katsella jälkikäteen. Eipä jää harmittamaan se, ettei saa pelejä boksille talteen. Tätä en viime kaudella tajunnut, stupid me.

Kiitos tiedosta. Tämä on mennyt meikäläiseltä totaalisesti ohi. Nyt kanavasta on jotain hyötyä kesälläkin.
 
Vanhoista tuli mieleeni, että Koti TV:n (yhdys sana virhe) käyttäjät voivat katsella kaikkia viime kevään URHO Total -pelejä ohjelmakirjastosta ilmaiseksi (kunhan siis on URHO Total -tilaaja). Tuli tässä yksi päivä katsottua JYPin Ilves- ja Blues-sarjan pelejä, ja kyllä niissä toden totta vauhtia oli aika kivasti verrattuna harkkamatseihin.

Piti oikein kokeilla tätä ja laittaa telkkari päälle eka kertaa noin kahteen kuukauteen. Mulla kysyi ainakin sitä esim. leffojen vuokraamisessa tarvittavaa koodia (onko se nyt pin2), kun jonkun matsin kohdalla kaukosäätimestä painoin. En jaksanut tähän hätään sitä koodilappua käydä kuitenkaan etsimään.

Kuuluukos sen noin mennäkin, siis että pin-koodi vaaditaan mutta veloitusta tästä ei tule vai mitenkä?
 
Suosikkijoukkue
JYP
En muista, tarvitsiko koodia, tarkistan illalla. Soneran nettisivuilla puhutaan muistaakseni ilmaisuudesta.
Tarkistin puolestasi:
Soneran Ohjelmakirjasto vaatii pin1-koodin sen takia, koska tämä on maksullinen palvelu. Kaikki vanhat matsit saa tilattua hintaan 4,90e/kk. Urho Total näyttääkin olevan ainoa maksullinen palvelu tuolla Ohjelmakirjastossa. Mm. mainion Madventures-sarjan koko tuotanto näkyy ilmaiseksi. Ja onhan tuolla kaikenlaista muutakin sälää katsottavaksi, esimerkiksi madventures-hemmojen tekemä MadCook-ohjelma. Lisäksi Tapahtumaareenalta voi ostaa mm. Valioliigan otteluja.

Pin1-koodia kysytään aina kun tilaa jotain maksullista, esim. vuokraa leffoja, tilaa konsertteja tai otteluita. Pin2-koodia kysytään silloin kun tilaa aikuisviihdettä, mutta se onkin jo eri tarina...

Kyllä noi koodit kannattaa pitää ylhäällä, jotta saa boksista kaiken hyödyn irti.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tarkistin puolestasi:
Soneran Ohjelmakirjasto vaatii pin1-koodin sen takia, koska tämä on maksullinen palvelu. Kaikki vanhat matsit saa tilattua hintaan 4,90e/kk. Urho Total näyttääkin olevan ainoa maksullinen palvelu tuolla Ohjelmakirjastossa.

Ne keillä on Kotitv + Urho Total niin hehän näkevät ilmaiseksi sieltä ohjelmakirjastosta ilman mitään pin koodeja viime kauden pelit. Itse kun hokasin tämän niin ainakaan kysynyt mulla mitään.

En tiedä ymmärsinkö tekstisi oikein mutta kuitenkin laitoin.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ne keillä on Kotitv + Urho Total niin hehän näkevät ilmaiseksi sieltä ohjelmakirjastosta ilman mitään pin koodeja viime kauden pelit. Itse kun hokasin tämän niin ainakaan kysynyt mulla mitään.

Mulla on UrhoTV Total tilattuna, mutta kysyy kumminkin noihin peleihin pin1-koodia ja sanoo maksullisesta palvelusta jne. Uskaltaako tuota pin1-koodia laittaa ilman että tulee uutta laskua?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mulla on UrhoTV Total tilattuna, mutta kysyy kumminkin noihin peleihin pin1-koodia ja sanoo maksullisesta palvelusta jne. Uskaltaako tuota pin1-koodia laittaa ilman että tulee uutta laskua?

Tuosta en sitten kyllä tiedä. Parhaillaankin katselen eikä ole kysynyt mitään pin koodeja eikä ole ilmoittanut mitään maksullisesta palvelusta. Ja nimenomaan katson kokonaisia viime kauden otteluita(Näkyy viime marraskuusta viime kauden viimeiseen peliin asti mitä näky Urholla).
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Urho tv vastaa aika nopeesti sähköposteihin, joten pistäkää vaan kyssäriä jos joku on epäselvää. Ainakin itse olen ollut positiivisen yllättynyt vastausajasta..
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Mulla on UrhoTV Total tilattuna, mutta kysyy kumminkin noihin peleihin pin1-koodia ja sanoo maksullisesta palvelusta jne. Uskaltaako tuota pin1-koodia laittaa ilman että tulee uutta laskua?
Kytke omiltasivuilta UrhoTV on demand päälle, niin pitäs loppua kyselyt.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Kytke omiltasivuilta UrhoTV on demand päälle, niin pitäs loppua kyselyt.
Voitko vähän tarkentaa tätä "omilta sivuilta"? Minulla pelit näkyy ilman PIN-kyselyjä, mutta henkilökuviin pitää aina laittaa PIN1-koodi.
 

RFistioKing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niimpäs vain näytti olevan isokasa matseja katsottavissa ihan ilman mitään pinkyselyjä. Tuleekohan tulevalla kaudella automaattisesti matsit tuonne sitämukaa kun pelataan, olis ihan pätevä jos joskus joutuu missaamaan pelin.
 

Lavis

Jäsen
Onko Urho Tv julkaissut missään talven 11-12 ohjelmistoa? Ja näin ummikkona kysyn, että onko järkeä ottaa vuoden sopimus Urhon kanssa, jos haluaa katsoa vain jääkiekkoa? Kotimainen jalkapallo ei kiinnosta.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Ja näin ummikkona kysyn, että onko järkeä ottaa vuoden sopimus Urhon kanssa, jos haluaa katsoa vain jääkiekkoa? Kotimainen jalkapallo ei kiinnosta.

Sehän ihan riippuu siitä miten paljon tykkäät seurata sm-liigaa yleisellä tasolla, vai kiinnostaako vain Ilveksen pelit? Tuskin sieltä tule kuin 5-9 matsia Ilvekseltä kauden aikana. Olikohan tässä samaisessa ketjussa kerran laskettu noi matsit monta kullakin joukkueella oli.. Mutta jos tykkäät katsoa myös muitakin pelejä, niin mikä jottei? Tosin kyllähän se ottaa kupoliin maksaa kesästä, kun ei sieltä mitään tule.. Yksittäiset pelit esim nettisivujen kautta on sikahintaisia, joten siihen nähden kanavan kk-maksu ei ole paha..
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Onko Urho Tv julkaissut missään talven 11-12 ohjelmistoa? Ja näin ummikkona kysyn, että onko järkeä ottaa vuoden sopimus Urhon kanssa, jos haluaa katsoa vain jääkiekkoa? Kotimainen jalkapallo ei kiinnosta.
Edellisillä kausilla otteluohjelma julkaistiin muutama viikko kerrallaan eteenpäin. Kaippa siinä käytettiin hieman "pelisilmää" otteluiden kiinnostavuuden mukaan sarjatilanne huomioon ottaen.

Itsekään en katso sieltä kuin jääkiekkoa ja ehkäpä 80% tarjonnasta tuli katsottua..
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edellisillä kausilla otteluohjelma julkaistiin muutama viikko kerrallaan eteenpäin. Kaippa siinä käytettiin hieman "pelisilmää" otteluiden kiinnostavuuden mukaan sarjatilanne huomioon ottaen.

Juurikin näin. Ei ole vielä julkaistu kuin ensimmäisen viikon ottelut, jotka ovat:

To 15.9 Jokerit-HIFK(yllätys,yllätys)
Pe 16.9 Ässät-Lukko
La 17.9 HIFK-Blues ja Pelicans-Jokerit
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Olen vastoin parempaa tietämystäni miettinyt Urho Totalin ottamista, koska Turun KaapeliTV:llä on siitä ihan hyvä diili ja voisi vaihteeksi katsella Tepsin pelejäkin. Oletettavasti Totalin kautta näkee käytännössä (vai jopa kirjaimellisesti) kaikki jokaisen joukkueen pelit?

Urhon mainonta sanoo mitä sanoo, aiempien kausien käytäntö kiinnostaa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Näinhän se menee. Paitsi joka kuukauden kuukauden peli näkyy Nelonen Prolla, mutta muuten näet minkä tahansa matsin tv:stä.

Kyllähän se sitten tuon 14,95 euron arvoiselta kuulostaa, varsinkin kun ensimmäiset X kuukautta ovat tarjouksessa ilmaisia. Toimiiko sama Total-idea muuten Urhon futismatseissa, vai näytetäänkö siellä vain yksi peli viikossa tms?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös