URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 631 980
  • 11 960

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
Totalin aloitus vasta syyskuussa ei puolestaan aiheuttanut minkäänlaista ongelmaa Soneran asiakaspalvelussa. Sain oikein mustaa valoisella tästä tekstarin muodossa. Lisäksi koti-TV -paketti tuotiin oikein kotiovelle saakka tänään, vaikka asiakaspalvelija ilmoitti, että laitteet toimitettaisiin noin pari viikkoa ennen aloitusajankohtaa (14.9.), ja että paketti pitäisi noutaa postista. Aika tehokasta toimintaa.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voiskos joku ystävällisesti pistää vaikka YV:llä nämä URHOtv:n sarjakorttien hinnat minulle, kun täällä mökillä nuo Urhon sivut ei suostu aukeamaan, kiitos.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voiskos joku ystävällisesti pistää vaikka YV:llä nämä URHOtv:n sarjakorttien hinnat minulle, kun täällä mökillä nuo Urhon sivut ei suostu aukeamaan, kiitos.

5 pelin sarjakortti 40e, 10 pelin sarjakortti 70e. Tuossa tämänhetkiset vaihtoehdot. Syksyllä tulee todennäköisesti suurempia sarjakortteja myyntiin.
 

Defense

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama ainakin Turussa, 8.8 oli viimeinen mahdollinen aloituspäivä Total-tarjoukselle.

Erikoiselta tuntuu todellakin. Tarjousta jatkettiin, joten Soneran kaapeliasiakkaat voivat saada Urho Totalin huippuedullisesti tilatessaan sen kuluvan kuun loppuun mennessä.

Jos alkamisajankohtaa ei suostuta siirtämään liigan alkuun, kannattanee vedota asiakkaiden tasapuoliseen kohteluun. Ei ole hyväksyttävää, että käytäntö vaihtelee paikkakunnittain.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Erikoiselta tuntuu todellakin. Tarjousta jatkettiin, joten Soneran kaapeliasiakkaat voivat saada Urho Totalin huippuedullisesti tilatessaan sen kuluvan kuun loppuun mennessä.

Jos alkamisajankohtaa ei suostuta siirtämään liigan alkuun, kannattanee vedota asiakkaiden tasapuoliseen kohteluun. Ei ole hyväksyttävää, että käytäntö vaihtelee paikkakunnittain.


Mahtaako tämä liittyä siihen, että Turun kaapeli-tv mistä itse ainakin kanavat tilasin on siirtymässä Soneran siipien suojaan tässä syksyllä.
Suoraan Soneralle soittamalla en maksupalveluja vielä saanut tilattua. Turun kaapeli-tv:n sivuilla kyllä pyörii nämä samat Soneran mainokset.
 

AaJee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim Ducks, Miami Heat
Tuli tilattua myös tuo UrhoTotal Soneran kaapeliin ja hetki tilauksen tekemisen jälkeen tuli tekstarilla KotiTV:n käyttäjätunnus ja salasana, tuliko muille? Lienevätköhän vain kaapelikortin hallintaan tarkoitetut tunnukset Soneran omille sivuille vai sättäsiköhän myyjä meikäläisen tilaukseen nyt tuon pirun KotiTV+laajakaistankin? :)

Ja sain myös aloitusajaksi 14.9 Urholle.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
En tiedä onko asiasta ollut mainintaa aiemmin, mutta Welho/dna -kaapeliasiakkaat voivat lisätä Urhon Mix-pakettiin. Alunperin Urhoa sai Welholta vain erillisenä kanavana, mutta nyt sen voi siis valita mukaan mix-pakettiin yhtenä kahdeksasta kanavasta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
En tiedä onko asiasta ollut mainintaa aiemmin, mutta Welho/dna -kaapeliasiakkaat voivat lisätä Urhon Mix-pakettiin. Alunperin Urhoa sai Welholta vain erillisenä kanavana, mutta nyt sen voi siis valita mukaan mix-pakettiin yhtenä kahdeksasta kanavasta.

Itse huomasin tämän muutama kuukausi sitten, mutta itse en voi tehdä kyseistä siirtoa sillä minulla on Nelonen Pro 1 Mixin kautta, jota ei enää siihen saa. Sanoivat asiakaspalvelusta, että saan Urhon Mixiin vain jos pudotan Pro 1:n pois... Enpä taida tehdä tuota siirtoa ainakaan ennen kuin tuo soppa Pro 2-kanavan näkyvyyden kanssa selviää. Nythän Nelonen Pro 1-kanavaa ei saa kuin Viasatin paketin mukana.
 

Jurgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse huomasin tämän muutama kuukausi sitten, mutta itse en voi tehdä kyseistä siirtoa sillä minulla on Nelonen Pro 1 Mixin kautta, jota ei enää siihen saa. Sanoivat asiakaspalvelusta, että saan Urhon Mixiin vain jos pudotan Pro 1:n pois... Enpä taida tehdä tuota siirtoa ainakaan ennen kuin tuo soppa Pro 2-kanavan näkyvyyden kanssa selviää. Nythän Nelonen Pro 1-kanavaa ei saa kuin Viasatin paketin mukana.

Itsellänikin oli Nelonen Pro 1 Mixin kautta ennen kuin Urho Tv tuli valikoimaan Ainakin minä sain otettua Urhon mukaan Mixiin vaikka en pudottanut Pro 1 pois Mixistäni
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Itsellänikin oli Nelonen Pro 1 Mixin kautta ennen kuin Urho Tv tuli valikoimaan Ainakin minä sain otettua Urhon mukaan Mixiin vaikka en pudottanut Pro 1 pois Mixistäni

Jahas, eli siis kusettavat aspassa. Kiitos. Teitkö muutoksen Oma Welhossa vai soittamalla/spostilla?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Oma Welhossa tein vaihdon ja ainakin itselläni näkyy nyt molemmat kanavat.

Mulla ei antanut tehdä siellä ja kun otin aspaan yhteyttä, sanoivat etten voi vaihtaa kun on se Pro 1 mixissä... Pitää laittaa uutta postia niille, tai vielä parempi, raivota puhelimessa.

EDIT: Paitsi, että nyt kun menin tekemään muutosta Oma Welhoon, se antoikin tehdä... Uskaltaakohan sitä irtisanoa Urpon tavallisen tilauksen...
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Onko kukaan saanut tuota aloituspäivää totalille venytetty syyskuun puoleenväliin juuri Koti-TV boksiin?

Mulle aspa sanoi että se ei yksinkertaisesti ole mahdollista koska kampanja on silloin jo loppunut.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko kukaan saanut tuota aloituspäivää totalille venytetty syyskuun puoleenväliin juuri Koti-TV boksiin?

Mulle aspa sanoi että se ei yksinkertaisesti ole mahdollista koska kampanja on silloin jo loppunut.
Minulla kyllä onnistui. Tosin voi olla, että se on asiakapalvelijasta kiinni. Minua puhelimessa palvellut henkilö sanoi ottavansa asian itselleen ylös, jotta muistaa lisätä kanavan minulle silloin 15.9. Kysyin vielä erikseen, että saanhan minä sen silti sillä 6,5e/kk/6kk tarjouksella ja vastaus oli myöntävä.

Toki tuossa on se riski, että kyseinen henkilö on esimerkiksi saikulla kuun puolivälissä ja Urho jää kytkemättä. Onneksi sinne myyntipalveluun pääsee nopeasti läpi niin asian luulisi järjestyvän aika nopeasti, ja kun minulle on puhelimessa luvattu kanavapaketti alehintaan vaikka sen ottaisi vasta 15.9. niin Soneran on se minulle annettava.
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Minulla kyllä onnistui. Tosin voi olla, että se on asiakapalvelijasta kiinni. Minua puhelimessa palvellut henkilö sanoi ottavansa asian itselleen ylös, jotta muistaa lisätä kanavan minulle silloin 15.9. Kysyin vielä erikseen, että saanhan minä sen silti sillä 6,5e/kk/6kk tarjouksella ja vastaus oli myöntävä.

Toki tuossa on se riski, että kyseinen henkilö on esimerkiksi saikulla kuun puolivälissä ja Urho jää kytkemättä. Onneksi sinne myyntipalveluun pääsee nopeasti läpi niin asian luulisi järjestyvän aika nopeasti, ja kun minulle on puhelimessa luvattu kanavapaketti alehintaan vaikka sen ottaisi vasta 15.9. niin Soneran on se minulle annettava.

Tilasin totalin tosiaan eilen ja silloin sanottiin että 31.8 on viimeinen mahdollinen päivä.
Tätä ketjua lukiessa soitin tänään uudestaan kun jotkut on saanut avauksen syyskuun puolelle.
Aspa sanoi että se on juurikin noin tehty että eilinen aspa on ottanut asian ylös ja aktivoi kanavat 31.8. Kysyin sitten että eikö niitä sitten voisi aktivoida vasta 15.9, niin vastaus oli että ei.

Kysyin että vositko ystävällisesti vielä kysyä ja varmistaa niin vastaus oli aika tylysti että ei sitä tarvitse kysyä kun se ei vaan yksinkertaisesti onnistu.

Vieläköhän jaksaisi soittaa jos sattuisi sellainen aspa joka viitsii ottaa asiasta selvää.

EDIT: Soitin sitten uudestaan ja ei mitään ongelmaa. Päivämäärä vaihdettiin ja sillä selvä. Kysyin vielä kahdesti että tuleehan tää varmasti kampanjahintaan ja aspa sanoi että tilauspäivämäärä on se mistä se katsotaan eikä kanavien avauspäivämäärä.

Offtopic: Ensimmäiseen puheluun vastasi nainen ja mikään ei onnistunut eikä keneltäkään voinut kysyä, toiseen vastasi mies ja heti sukkana sisään. Omaperäinen kokemus asiakaspalvelijoista on että miesten kanssa ei juurikaan joudu väittelemään, mutta naisten kanssa useasti. Tämä ei ollut sitten seksistinen heitto vaan ihan omakohtainen mutu.
 
Viimeksi muokattu:

SjV

Jäsen
Vieläkös antennijakelussa on Urholla noita rajotteita? TV Viihteen kautta näyttäisi saavan Urhon (12kk) ja Nelonen paketin (6kk) 9,95€ (12,95€) +9,95€ (19,95€) hintaan (suluissa tarjouksen jälkeiset hinnat). Urholla kuittaisi kauden ja Nelosen paketilla Pro1 ja Pro2 kanavat jonkin matkaa kaudesta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saakos niitä nettiurhon Joulu-sarjakortteja vielä jostain ja jos saa, niin miten ne aikarajoitukset menivät?

Saapa nähdä. Nettipelien hinnat varmaankin nousevat, mutta en kyllä uskalla odottaa parannusta striimien kuvanlaatuun tai minkäänlaista otteluarkistopalvelua, josta voisi katsoa ostettuja ottelulähetyksiä jälkikäteen.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saakos niitä nettiurhon Joulu-sarjakortteja vielä jostain ja jos saa, niin miten ne aikarajoitukset menivät?

Joulukortteja ei ole enää saatavilla. Urho on poistanut sen kohdan, mistä niitä pystyi hankkimaan.

En tiedä, onko tuossa joulukortissa minkään sortin aikarajoituksia. Jotkut kirjoittelivat että matsit olisivat voimassa vuoden ostopäivästä eteenpäin. Eli koko SM-liigakauden ajan pystyy matseja katselemaan joulukortilla vaikka rajoitus löytyisikin.
 

emz1

Jäsen
Mites tää Urhon touhu nyt taas meneekään eli onko UrhoTV totaalia mahdollista hankkia antennitalouteen?
Ei onnistu. Soneran Kaapeli-tv ja Koti-TV ovat tällä hetkellä ainoat vaihtoehdot.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Mites tää Urhon touhu nyt taas meneekään eli onko UrhoTV totaalia mahdollista hankkia antennitalouteen?

On tietysti. Hommaat vaan koti-tv:n heiltä. Netti nopeutuu ja muutenkin todella toimiva paketti. Suosittelen.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tietysti. Hommaat vaan koti-tv:n heiltä. Netti nopeutuu ja muutenkin todella toimiva paketti. Suosittelen.
Tuota Koti-TV palvelua katsoinkin, mutta en oikein päässyt selvyyteen, että onko se saatavissa ainaoastaan kaapelitalouteen vai saako sen myös antenniin, mutta ilmeisesti siis saa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tuota Koti-TV palvelua katsoinkin, mutta en oikein päässyt selvyyteen, että onko se saatavissa ainaoastaan kaapelitalouteen vai saako sen myös antenniin, mutta ilmeisesti siis saa.

Niin siis eihän sitä toki ikinä antennin kautta toimiteta. Vaan riittää kun sinulla on riittävän nopea soneran laajakaistaliittymä. Se että onko antenni tai kaapeli, ei ole väliksi tuossa laajakaistan päällä toimivassa ratkaisussa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Niin siis eihän sitä toki ikinä antennin kautta toimiteta. Vaan riittää kun sinulla on riittävän nopea soneran laajakaistaliittymä. Se että onko antenni tai kaapeli, ei ole väliksi tuossa laajakaistan päällä toimivassa ratkaisussa.

Näinpä juuri. Meillä on muuten taloyhtiössä oma antennisysteemi, mutta tilaten sain Soneran Urho Totalin, joka siis tulee puhelinverkon kautta. Nyt meikäläisellä on Urho Total ja MTV3Max puhelinverkon kautta sekä 4Pro antennin kautta. Pitää vain vaihtaa boksia kun haluaa esim. golfia katsoa.

Huomion arvoista on edelleen se, että vaikka Sonera lupaa 24megaa, niin vanhassa puhelinverkossa se tulee läpi max 8megaisena. Jos taloyhtiössä on uusi cat5e tai cat6-verkko, niin 24megaa onnistuu, muuten ei. Lätkämatsit näkee kyllä 8megaisellakin ihan ok.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tällähetkellä urholle halvimmat vaihtoehdot tilata soneran kautta 6.50 euroa kuukausi 6 kk ajan tai lisäksi tuo Welhon mix paketti jossa voi valita 8 kanavaa 14.90 hintaan?

Mix paketti houkuttaa myös kun siihen saisi maxia ja paria muuta maksukanavaa, mutta tosiaalta eihän noista muista kanavista yleensä mitään tule..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös