Täällä on varmasti jo ollut samanlaisia ongelmia esillä jo, mutta on pakko vähän purkautua tästä Urpon meiningistä. Ostin tuossa sarjakortin jonkun aikaa sitten (kymmenen matsia, 70 €). Tätä ennen olin ostanut joitakin yksittäisiä pelejä, ehkä neljä tai viisi, hintaan 9 €/kpl. Nyt minulla on jäljellä yksi ottelu sarjakortissa eli yhteensä olen noin 100 € käyttänyt peleihin. Tätäkin topiikkia seuranneenna pidin itseäni jopa onnekkaana, koska yleisesti pelit toimivat hyvin. Muutama viikko sitten menin kaverilla katsomaan matsia, ja tällä oli Mac. Eipä toiminut ollenkaan ja tästä sitten lähetin sähköpostia, ja sieltä tulikin hyvityskoodi.
Mutta nyt viime matsit ovat olleet täyttä kuraa. IFK-matseja siis sieltä olen tilannut ja nyt Ässät, KalPa ja SaiPa -ottelut ovat menneet seuraavalla kaavalla: peliä näkyy 10-20 sekuntia jonka jälkeen puskuroidaan-animaatio pyörii n. 10 sekuntia. Tämä toistuu muutaman kerran jonka jälkeen peli skippaa n. puoli minuuttia ja alkaa melkein saman tien puskuroida jälleen...ei juurikaan katselunautinnosta voida puhua, ja varsinkin vituttaa että esim KalPa matsissa jäi sekä Haatajan että Söderholmin hienot maalit näkemättä livenä. Siitähän siinä kuitenkin maksetaan.
Lähetin sitten asiallisen viestin jossa sanoin, ettei nyt kyllä ole palvelu ja hinta kohdannut millään lailla. Mieluummin radiosta kuuntelee kuin tommosta paskaa katsoo. Sieltä sitten Vesa asiakaspalvelusta lähetti vastauksen ettei lähetyksissä mitään vikaa ole ollut, kuulemma mun päässä feelu ja että olenko yrittänyt käynnistää tietokonetta uudelleen ja muuta paskaa. Perkele vielä laittoi loppuun "Valitettavasti emme voi vaikuttaa sellaiseen ongelmaan, joka ei johdu itse lähetyksestä". Lähetin sitten takaisin että minulla on marraskuun lopussa ostettu uusi kone, totta kai yritin käynnistellä konetta ja modeemia uudestaan. Vieläpä koetin sekä Chromea että Firefoxia (myös IE:tä ihan läpällä) ja cachet tyhjensin ja kaiken mahdollisen. Tämän lähetin viikko sitten, ei ole kuulunut vastausta. Vitutusketjuun asiaa. Ja miksei asiakaspalveluketjuunkin.