Apua nykimiseen, kenties?
Alla Urhotv:n vastaus, kun reklamoin useampaan otteeseen lähetyksen nykimisestä, toivottavasti on jotain apua...
Hei,
nykimiseen auttaa flash playerin poistaminen ja uudelleenasennus, mutta sillä erotuksella että uudelleenasennuksessa pitää asentaa vanhempi versio flash playeristä,
- poista nykyinen Flash Player (Windowsissa ohjauspaneelin lisää/poista sovellus)
- lataa vanhempi versio osoitteesta
http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
- valitse ladattavaksi versio 10.0.xx (ei missään nimessä versiota 10.1.xx)
- kun lataus on suoritettu loppuun, tuplaklikkaa tiedostoa, niin se purkaa tiedostot automaattisesti samaan kansioon
- valitse puretuista tiedostoista tiedostonimi 10r45 ja tuplaklikkaa sitä. Flash Player asentuu koneellesi automaattisesti
2. seuraavat toimenpiteet kannattaa myös kokeilla:
Modeemin ja/tai reitittimen uudelleenkäynnistys mahdollisten jumien varalta, sammuta samalla myös tietokone
selaimen välimuisti kannattaa myös tyhjentää ennen kuin avaat palvelun uudelleen
lähetys tulee ulkomaiselta serveriltä, jolloin video-streami reitittyy useita eri polkuja matkalla suomeen,
jos joku näistä streameista vioittuu matkalla siihen auttaa modeemin uudelleekäynnistys.
Modeemi kannattaa pitää virrattomana useita minuutteja esim: erä-tauolla. Kun modeemin sitten käynnistää uudelleen,
internet-yhteys hakee uuden ip-osoitteen , jolloin kone saa paremman streamin (video-kuvan)
Ystävällisin terveisin,
URHOwebtv:n asiakaspalvelu/