URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 643 130
  • 11 960

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Täällä koitetaan katsella Jokerit-Ilves peliä, ja siinä on ainakin vielä samanlaista uhkaavaa bufferointia. Toivottavasti nyt vielä alkaa toimiin ennen pelin alkua.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Urpoteeveen toimittajat voisivat keksiä jotain muuta mietittävää Bluesin rosterista kuin sen, että kultainen kypärä on Karalahden päässä... Jokainen selostaja toteaa saman ja kysyy että onko Jere muka niin hyvä vai onko Bluesin hyökkääjät niin paskoja. Vastaus on: Jere on vaan niin hyvä! Move on...

EDIT: UrpoTV osoittaa taas tasonsa, SaiPa-Blues on tilanteessa 3-0 ja vilkuttavat kyseisen pelin lähetyksessä että SaiPa on tehnyt 2-0 maalin....

EDIT2: Miksi UrpoTV on palkannut vakituisen kommentattorin vain SaiPa-otteluihin? Riku Kallioniemi kommentoi joka helvetin sputnik-ottelua ja muissa peleissä saadaan kuunnella jotain jalkapalloselostajia, jotka on palkattu paikalliselta nakkikioskilta.
 
Viimeksi muokattu:

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Miten te ymmärrätte seuraavan www.urhotv.fi/faq -osoitteesta löytyvän kysymys/vastaus -parin?

---

Omalla käsityskyvylläni ymmärrän asian niin että ensimmäisessä tilanteessa täytyy olla sekä plustv että urhotv tilattuna, mutta jälkimmäisessä pelkkä plustv:n asiakkuus riittää, ainakaan urhotv:n tilauksesta ei puhuta mitään.
Minulla on ollut Plustv vuosia käytössä ja olen pian kaksi viikkoa taistellut urhotv:n asiakaspalvelun kanssa (viikkoon ei vastattu lainkaan) plustv:n asiakasnumeroni lisäämisestä Urhokerhon asiakastietoihin. Urhon www-sivujen kautta päivitys ei onnistu.
Antaako urho harhaanjohtavaa tietoa vai missä vika? Asiakaspalvelusta vastaavat sähköposteihin että pitää olla voimassaoleva urhotv:n tilaus, mutta miksi ylläolevassa faqissa annetaan toisenlaista tietoa?
No kyllähän tuo on mielestäni aika selvä asia, eli Urho pitää olla tilattuna. Tietenkin. Jos tuo toinen kohta muuten olisikin epäselvä, niin tämä kohta:

Urhotv.fi kirjoitti:
Rekisteröitymällä URHOKERHOON ja liittämällä PlusTV:n asiakas- tai korttinumerosi käyttäjäprofiilisi tietoihin voit katsoa ne ottelut joita et näe antenniverkon lähetyskapasiteettirajoituksesta johtuen URHO Play palvelussa veloituksetta.

...kertoo asian oikean laidan. Sinun tapauksessasihan kyse ei ole kapasiteettirajoituksista, vaan siitä, ettet ole kertakaikkiaan tilannut koko kanavaa.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaihteeksi positiivista palautetta, aikaisemmat viestini tänne ovat olleet pelkkää itkua.

Viimeiset kolme JYPin peliä on toimineet Urho Playssä moitteetta. Ei ongelmia maksamisessa, ei bufferointia, kuva & ääni toimii. Kuvan jatkuva nykiminen taisi sittenkin olla omasta koneestani kiinni; vanhalla webbisurffailukoneella kuva nyki jatkuvasti, nyt kun aloin käyttämään peli-PC:täni missä potkua riittää niin nykiminen hävisi.

Kuva on tietty edelleen sellaista huonoa antenni-TV tasoa eli ei näytä kovin kaksiselta HD telkussa. ESPN Playeriä tulee ikävä välillä... jostain voi edelleenkin valittaa. Silti, kuvanlaatu ja karmea hinta ovat tällä hetkellä ainoat miinukset, muuten homma toimii.
 

Itäpuu

Jäsen
Nykimisen poistuminen johtunee paremmasta näytönohjaimesta ja sen kuvanparannustekniikoista. Itsellä nykii niin perkuleesti, paitsi tykillä katsoessa, jonka skaalain tekee kuvasta muutenkin siedettävää jopa yli satatuumaisena.
 

MacInnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Kärpät, Shefki Kuqi
Urho Playlle täältäkin vaihteeksi kiitoksia. Tiistainen Kärpät- HPK- näkyi moitteettomasti 3 megaisella kaapeliyhteydellä.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
SM-Liigan Näkyvyys Ulkomailla

Koska URHO-Play ei näy ulkomaille, ei liene väärin kysyä SM-Liigan näkyvyydestä ulkomaille tässä ketjussa.

Osaako joku sanoa, että mistä voin katsoa pelejä netin kautta Suomen Ulkopuolella?

Essu kiittää tiedosta etukäteen.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Kahtena iltana nyt mennyt Urholle rahat ja koodia/katso-nappia ei näy eikä kuulu. Edellisen 9 euron tilittämisessä kesti yli kuukausi. Taidan antaa periksi toivon siitä että UrpoTV osaisi järjestelmänsä korjata.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Äsken kävi ensimmäistä kertaa toteen se kun olin nettipankissa ostamassa HIFK-Tappara peliä ja maksun jälkeen heitti pihalle Urhon tunnuksilta. Kun kirjautuu takaisin sisään niin peliä ei ole ostetutuissa lipuissa eikä "katso"-nappia ole näkyvillä. Mielenkiintoisen tästä tekee se että kokeilin tuota ensimmäistä kertaa Chromella ja tulos oli siis tuo, ajattelin vaihtelun vuoksi kokeilla olisiko eroa ollut Mozillaan jota olen aikaisemmin käyttänyt selaimena. Mozillalla ostaessa ei ole ikinä aikaisemmin käynyt näin vaan on toiminut hyvin. Kävin Mozillalla omilla tunnuksilla sisällä ja peliä ei näy.

Soitto asiakaspalveluun johon pääsi jopa aika nopeaa läpi, onneksi. Sain koodin ja kokeilin taas onneani Chromella ja koodin syötettyä nakkasi taas tunnuksistani pihalle. Menin katsomaan Mozillalla ja sieltä löytyy Katso-nappi. Aika erikoista, mistä moinen voi johtua? Tietääkö viisaammat kertoa.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kalpa-Ilves matsissa taas äänenlaatu syvältä hanurista, äänimies herätys!
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Katselinpa eilen kaapeli-Urholta KalPa-Ilves-pelin ja täytyy kyllä sanoa, että on päälähetyksen taso laskenut huimasti. Kaukaloäänet loistivat täysin poissaolollaan, mitä nyt jonkun Raipen(?) huudot kuuluivat läpi. Studioksi kelpaa näköjään se, että Tami ja Grönman seisoskelee kaukalonlaidalla talvitakit päällä ja kaulahuivit kaulassa. Grönman näytti hakevan haastattelunkin siinä pikaseen studioinnin ohessa. Pelin jälkeen tuli tasan yksi haastattelu, eikä pelitilanteita sen kummemmin taidettu käydä läpi.

Määrä korvaa laadun?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Määrä korvaa laadun?

Kelpaa mulle. Voi katsoa oman joukkueensa vierasmatsit kotoa. Ihan yksi lysti jollain selostajalla, en mää sitä hallissakaan kaipaa. Ja siis mulle kelpaa tämä URHO play, kun ei totaliin ole mahdollisuutta. Eli ei edes muiden matsien vilkuilua muilta kanavilta tarvita.

URHO playn ansiosta näkee oman joukkeensa matseista varmaan sellaset 55kpl, kun viimevuonna jäi 29 koti ja muutama vierasmatsitasolle.

Excellent
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kelpaa mulle. Voi katsoa oman joukkueensa vierasmatsit kotoa. Ihan yksi lysti jollain selostajalla, en mää sitä hallissakaan kaipaa. Ja siis mulle kelpaa tämä URHO play, kun ei totaliin ole mahdollisuutta. Eli ei edes muiden matsien vilkuilua muilta kanavilta tarvita.

URHO playn ansiosta näkee oman joukkeensa matseista varmaan sellaset 55kpl, kun viimevuonna jäi 29 koti ja muutama vierasmatsitasolle.

Excellent

Olen aivan samaa mieltä. Se mikä tässä vaan risoo on nuo tekniset ongelmat kuva- ja maksupuolella. Mutta edellinen Kalpa-Hpk-matsihan toimi ihan hienosti ja se selostaja, ketä hieman huonoksikin joku haukkui oli mielestäni aika hauskaa kuunneltavaa. Tulihan opittua uusia sanojakin, kun hän kuvaili jotain pelaajaa vahvaksi jumpuraksi :)
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Kelpaa mulle. Voi katsoa oman joukkueensa vierasmatsit kotoa. Ihan yksi lysti jollain selostajalla, en mää sitä hallissakaan kaipaa.

Silti luulisi että kyseessä olisi edes jotain tasoa kun puhutaan PÄÄlähetyksestä, nythän sitä ei ole nimeksikään. Siinä olen samaa mieltä mitä muualla kuin päälähetyksessä tapahtuu on yhdentekevää kunhan kuva näkyy moitteetta. Pääasia että näkee kotivastaanottimissa.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen oli meikäläisen ensikosketus URHO play palveluun ja nyki niin maan hvetisti koko peli että viimeiseksi kosketukseksi jäi. Kärkipeli olisi ollut kiva katsoa mutta ei tuolta nykimiseltä ja pätkimiseltä mitään järkevää selvää saanut, 10M nopeus oli käytössä joten tuskin johtui tuosta. URHO vois laittaa homman toimimaan tai sitten hanskat tiskiin ja luovuttaa oikeudet suosiolla sellaiselle taholle joka saa homman toimimaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ihme homma ettei UrhoPlay:ltä ole tullut mitään tarjouksia, esim. ilmaiskierroksia tai "kympillä 3 peliä". Niin paljon on negatiivista tullut, että varmasti on paljon maksavia asiakkaita kadonnut. Silti ei näytä olevan halua houkutella uusia asiakkaita millään kampanjoilla...

Nimimerkillä: tarjouksia odotteleva :)
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei se ehkä kampanja ollut, mutta mainos kuitenkin tipahti sähköpostitse. Mainostettiin SM-liigan seuraavan kierroksen pelejä eli tiistain 2.11. kierrosta. Mikäs siinä mainostaessa, mutta olisi varmaan tehokkaampaa mainostaa tulevia eikä menneitä otteluita. Mainos tuli siis perjantaina 5.11.
 

Petze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool fc
TPS - Ässät pelin alun näkymättömyydestä antoivat koodin ja eilen tuli Jyp -Ässät mainiosti koko ottelun ajan. Pitäisikö olla uhkarohkea ja ostaa sarjakortti?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
TPS - Ässät pelin alun näkymättömyydestä antoivat koodin ja eilen tuli Jyp -Ässät mainiosti koko ottelun ajan. Pitäisikö olla uhkarohkea ja ostaa sarjakortti?

Suosittelen, itse olen ollut palveluun jo pitemmän aikaa tyytyväinen, varsinkin Nordiksella pelattavissa otteluissa on ollut hyvätasoinen kuva ja ääni. Sillä on kyllä valitettavasti eroa, missä pelataan kuvan ja äänen laadun kannalta. Mutta kokonaisuudessaan, olen tyytyväinen ja pitää ostaa uusi sarjakortti tauon aikana.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäisikö olla uhkarohkea ja ostaa sarjakortti?

Suosittelen testailemaan ainakin aluksi vaikka tuolla vähiten otteluita sisältävällä sarjakortilla. Viime vuonna tuli pudotuspelit katseltua netistä ja olin tyytyväinen. Eli kuuluin harvoihin joilla ei ongelmia ollut. Ostin ennen tämän kauden alkua sarjakortin joka kattaa 50 peliä. Jokainen tähän saakka katsomani ottelu on toiminut. Tai no siskoni luona Tampereella olen muutaman pelin katsellut miehensä koneella ja bufferointia on ollut melko paljonkin. Toisaalta taas eilen testailin äitini luona tietokoneettaan ja uutta nettiyhteyttään, ei ollut mitään ongelmia.

Näissä siis ilmeisesti on vaihteluita koneen sekä yhteyden osalta. Kannattaa melkein ostaa vaikka tuo viiden pelin sarjakortti ja katsoa toimiiko. Jos on ongelmia niin reklamaatiota vaan Urholle, jos sieltä saisi vastauksenkin edes lähes normaalissa ajassa.
 

Petze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool fc
Suosittelen, itse olen ollut palveluun jo pitemmän aikaa tyytyväinen, varsinkin Nordiksella pelattavissa otteluissa on ollut hyvätasoinen kuva ja ääni. Sillä on kyllä valitettavasti eroa, missä pelataan kuvan ja äänen laadun kannalta. Mutta kokonaisuudessaan, olen tyytyväinen ja pitää ostaa uusi sarjakortti tauon aikana.

Onko kokemuksia paikkakunnista, jotka ovat aiheuttaneet suurimmat ongelmat?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onko kokemuksia paikkakunnista, jotka ovat aiheuttaneet suurimmat ongelmat?

No ainakin Hämeenlinna ja Tampere olivat sellaisia, jotka olivat laadultaan aika heikkoja, myöskään Kuopiosta tullut lähetys ei paljon riemunkiljahduksia aiheuttanut. Laitteissa ei kyllä ole mitään vikaa, kun 24/1 (totetunut 23/0,9) meganen yhteys toimii lähes maksimi nopeuksilla ja tietokonekin on kyllä riittävän tehokas...
 

motamoro

Jäsen
Jaahas, maaottelutauon jälkeen onkin Ässä-faneilla kissanpäivät Urhon lähetysten suhteen.

16.11. Lukko-Ässät
18.11. Ässät-Ilves (mitä tarkoittaa kun 18.20 pitäisi Kaapelissa ja Sateellissa näkyä myös Tappara-TPS?, tuleeko tuon B-kanavanipun myötä toinenkin kanava nähtäville vai)
20.11. Klo 16 Jokerit-Ässät, sekä 18.30 Kärpät-Blues

Lähteenä toimivat Telkku.com, Urho-TV:n omat sivut, sekä SM-liiga.fi

Tuosta klo 16 lauantailähetyksistä, että olisi enemmän kuin mukavaa jos joka lauantai tulisi 2 ottelua, tänäänkin olisi mahdollisuus näyttää myös HIFK-HPK, mutta eipä sitten näytetä vaan pistetään ulos jotain Koripallo-uusintaa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Liekkö ovat Urhon puolella hieman korjailleet tuota frameratea. Ainakin kaksi edellistä peliä mitkä olen netin kautta katsonut sarjakortilla ovat toimineet lähes moitteetta. Tai sit mulla on vaan käynyt tuuria...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös