No kyllähän tuo on mielestäni aika selvä asia, eli Urho pitää olla tilattuna. Tietenkin. Jos tuo toinen kohta muuten olisikin epäselvä, niin tämä kohta:Miten te ymmärrätte seuraavan www.urhotv.fi/faq -osoitteesta löytyvän kysymys/vastaus -parin?
---
Omalla käsityskyvylläni ymmärrän asian niin että ensimmäisessä tilanteessa täytyy olla sekä plustv että urhotv tilattuna, mutta jälkimmäisessä pelkkä plustv:n asiakkuus riittää, ainakaan urhotv:n tilauksesta ei puhuta mitään.
Minulla on ollut Plustv vuosia käytössä ja olen pian kaksi viikkoa taistellut urhotv:n asiakaspalvelun kanssa (viikkoon ei vastattu lainkaan) plustv:n asiakasnumeroni lisäämisestä Urhokerhon asiakastietoihin. Urhon www-sivujen kautta päivitys ei onnistu.
Antaako urho harhaanjohtavaa tietoa vai missä vika? Asiakaspalvelusta vastaavat sähköposteihin että pitää olla voimassaoleva urhotv:n tilaus, mutta miksi ylläolevassa faqissa annetaan toisenlaista tietoa?
Urhotv.fi kirjoitti:Rekisteröitymällä URHOKERHOON ja liittämällä PlusTV:n asiakas- tai korttinumerosi käyttäjäprofiilisi tietoihin voit katsoa ne ottelut joita et näe antenniverkon lähetyskapasiteettirajoituksesta johtuen URHO Play palvelussa veloituksetta.
Määrä korvaa laadun?
Kelpaa mulle. Voi katsoa oman joukkueensa vierasmatsit kotoa. Ihan yksi lysti jollain selostajalla, en mää sitä hallissakaan kaipaa. Ja siis mulle kelpaa tämä URHO play, kun ei totaliin ole mahdollisuutta. Eli ei edes muiden matsien vilkuilua muilta kanavilta tarvita.
URHO playn ansiosta näkee oman joukkeensa matseista varmaan sellaset 55kpl, kun viimevuonna jäi 29 koti ja muutama vierasmatsitasolle.
Excellent
Kelpaa mulle. Voi katsoa oman joukkueensa vierasmatsit kotoa. Ihan yksi lysti jollain selostajalla, en mää sitä hallissakaan kaipaa.
TPS - Ässät pelin alun näkymättömyydestä antoivat koodin ja eilen tuli Jyp -Ässät mainiosti koko ottelun ajan. Pitäisikö olla uhkarohkea ja ostaa sarjakortti?
Pitäisikö olla uhkarohkea ja ostaa sarjakortti?
Suosittelen, itse olen ollut palveluun jo pitemmän aikaa tyytyväinen, varsinkin Nordiksella pelattavissa otteluissa on ollut hyvätasoinen kuva ja ääni. Sillä on kyllä valitettavasti eroa, missä pelataan kuvan ja äänen laadun kannalta. Mutta kokonaisuudessaan, olen tyytyväinen ja pitää ostaa uusi sarjakortti tauon aikana.
Onko kokemuksia paikkakunnista, jotka ovat aiheuttaneet suurimmat ongelmat?