Urhoplay ja Plustv:n asiakkuus
Miten te ymmärrätte seuraavan
www.urhotv.fi/faq -osoitteesta löytyvän kysymys/vastaus -parin?
Olen Plus TV asiakas. Mitä nettilähetyksiä näen maksuttomasti?
PlusTV asiakkaat joilla on voimassaoleva URHOtv tilaus voivat katsoa maksutta netissä ne ottelut, jotka näkyvät kaapeli- sekä satelliittiverkossa mutta eivät näy antenniverkossa lähetysrajoituksen vuoksi. Kaikki muut URHO Play sisällöt, mukaanlukien antennilähetykset ovat maksullisia.
Katsominen vaatii rekisteröitymisen URHOKERHOON ja liittämällä PlusTV:n asiakas- tai korttinumerosi käyttäjäprofiilisi tietoihin.
Olen Plus TV asiakas. Miten voin katsoa ilmaisia nettilähetyksiä?
Rekisteröitymällä URHOKERHOON ja liittämällä PlusTV:n asiakas- tai korttinumerosi käyttäjäprofiilisi tietoihin voit katsoa ne ottelut joita et näe antenniverkon lähetyskapasiteettirajoituksesta johtuen URHO Play palvelussa veloituksetta.
Omalla käsityskyvylläni ymmärrän asian niin että ensimmäisessä tilanteessa täytyy olla sekä plustv että urhotv tilattuna, mutta jälkimmäisessä pelkkä plustv:n asiakkuus riittää, ainakaan urhotv:n tilauksesta ei puhuta mitään.
Minulla on ollut Plustv vuosia käytössä ja olen pian kaksi viikkoa taistellut urhotv:n asiakaspalvelun kanssa (viikkoon ei vastattu lainkaan) plustv:n asiakasnumeroni lisäämisestä Urhokerhon asiakastietoihin. Urhon www-sivujen kautta päivitys ei onnistu.
Antaako urho harhaanjohtavaa tietoa vai missä vika? Asiakaspalvelusta vastaavat sähköposteihin että pitää olla voimassaoleva urhotv:n tilaus, mutta miksi ylläolevassa faqissa annetaan toisenlaista tietoa?