velli-naama
Jäsen
Erittäin hyvin toimi täällä Oulussa DNA:n 100/100 netillä.
Sama täällä, mutta mulla on vaan 2/2, joku taloyhtiö härdelli.
Erittäin hyvin toimi täällä Oulussa DNA:n 100/100 netillä.
Myös Elisan (TTV:n) 3/1 kaapelissa näkyi paria lyhyttä puskurointia lukuunottamatta koko ottelu ok. Selostajakin oli ihan kuunneltava, mutta kuvanlaatu sen sijaan aika huono.Sama täällä, mutta mulla on vaan 2/2, joku taloyhtiö härdelli.
Kertokaapa te, joilla Urho Play ei nyi, mitä selainta ja flashin versiota käytätte?
Vaikuttaako nykimiseen flashin uusin päivitysversio - näkyykö vanhemmalla nykimättä? Ja toimiiko Firefoxilla paremmin kuin Explorerilla?
Ja mitä virustorjuntaohjelmaa käytätte - onko niillä vaikutusta nykimiseen?
Itselläni on Explorer, Flash 10.1 ja F-Securen tietoturva. Ja nykii.
Ja toimiiko Firefoxilla paremmin kuin Explorerilla?
Ja "täällä" on Welhon 10/10 taloyhtiöliittymä.
Tehokkaammalla myllyllä olisi ollut varmasti ihan kelvollinen kokemus, teknisesti.
Kukakohan olisi niin ystävällinen sielu, että listaisi tulevat antennikoteihin näytettävät matsit niin pitkälle kun ne on tiedossa. Itselläni ei duunikoneen asetuksista johtuen toimi se väsynyt valikko, josta saa valita viikon, jonka matseista on kiinnostunut.
Dänks!
Julli
Kertokaapa te, joilla Urho Play ei nyi, mitä selainta ja flashin versiota käytätte?
Vaikuttaako nykimiseen flashin uusin päivitysversio - näkyykö vanhemmalla nykimättä? Ja toimiiko Firefoxilla paremmin kuin Explorerilla?
Ja mitä virustorjuntaohjelmaa käytätte - onko niillä vaikutusta nykimiseen?
Itselläni on Explorer, Flash 10.1 ja F-Securen tietoturva. Ja nykii.
Muuten kukas tuo selostaja oli Urpolla eilen Porin ottelussa? Mielestäni 1 parhaimpia tällä kaudella. Kiihkottomasti ja melko objektiivisesti teki työnsä ilman ainakaan isompia asiavirheitä.
Eilen tulikin sitten iloinen yllätys kun Ässät-Saipa ei nylkyttänyt yhdistelmällä mäkki+chrome. Joko Urholla tehty jotain tai sitten chrome toimii parhaiten tähän tarkoitukseen. En jaksanut testailla muilla yhdistelmillä, rikki olisi mennyt kuitenkin.
Itse olen aikaisemmin kokeillut Macilla (macbook pro) noita lähetyksiä ja aina se tasainen nykiminen on vaivannut.
Ja jälleen onnistunut (Ilveksen tappiota lukuunottamatta) katselukokemus eilen HIFK-Ilves. Ei bufferointia, eikä nykimistä. Ainoastaan ajoittaista pikselin jäätymistä, mutta tuo nyt ei mitään haitannut. Firefox ja 1½ viikon vanha flash (lienee uusin), elisan 24/1M FR netti ja Windows Vista.
Ostinkin sitten 10 ottelun sarjakortin.
Kiitos tiedosta, pitää joku ilta kokeilla. Mikäs versio Macin Flashista sulla on asennettuna?
Itse olen aikaisemmin kokeillut Macilla (macbook pro) noita lähetyksiä ja aina se tasainen nykiminen on vaivannut. Uusin Flash asennettuna ja olen kokeillut kaikkia selaimia (Safari, Firefox, Chrome) yhtä huonoin tuloksin. Toivottavasti Urhon päässä on nyt oikeasti tehty jotain ja homma toimii paremmin!
Lisäksi itselläni täytyy poistaa tuo "enable hardware acceleration", jotta kuva tulee ollenkaan näkyviin.