URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 636 486
  • 11 960

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Kärpät-JYP lähetys toimi alun ääniongelmia lukuunottamatta erinomaisesti. Kiitos Urho, näin sitä pitää. Toivottavasti jatkossakin vältytään ongelmilta.
Samat täältä! Ja Firefox selaimena. Pitänee ottaa pankkitunnukset ja nettitikku mukaan Pohjanmaalle ja kopasta riittääkö kaista, kyllä tuo radion pesee ja varsinkin Ritaria oli pitkästä aikaa ilo kuunnella..
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Kärpät - Jyp ottelun katsoin eikä ole valittamista. Alusta loppuun pelasi hyvin eikä pätkinyt kertaakaan. Kuvanlaatukaan ei ollut niin huono kuin pelkäsin, vaikka katsoin 52" telkkarista. Canalin viime vuoden webtv oli paljon huonompilaatuinen.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hahhah, kello 20:25 oli tullut sähköpostiin viesti Cammtennalta:

Hei,

Tämän illan maksaneiden SM-Liiga otteluiden kaikille katsojille eivät ole aktivointikoodit menneet perille. Tässä sinulle uusi aktvointikoodi illan otteluihin varmuuden vuoksi.

XXXXXXXX

Ystävällisin terveisin

URHOtv
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
5 peli jonka olen ostanut URHO:n netistä tällä kaudella ja ei ainuttakaan ongelmaa kuvan kanssa kertaakaan. Aktivointikoodi ei tullut heti mutta aspasta san sen ennen matsin alkua.

Kuvanlaatu katsottuna 47" näytöltä on mielestäni yllättävänkin siedettävää, sanotaan vaikka että 4Sportin antennikuva on monesti huonompaa(ainakin sbandyssa).

Ja liittymä on saunalahti 2mb, espoo ja ihan internet explorer.

Kiitosta URHOlle siis täältäkin!


_
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Tappara-Kalpa

Puskuroi tasan kaksi kertaa matsin alussa sekunnin verran kerrallaan ja kerkesin jo manailla, että taasko. Loppupeli näkyi ilman pätkimistä eli kiitos Urholle isosta tason nostosta. Ja niin, sain kaksi ilmaiskoodia s-postiin hiukan ennen matsin alkua maanantain kämmäilyistä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipas taas kaverilla ollut vaihteeksi paskaa Kärpät-JYP peliä katsoessa urhon webtv:stä.

Ensin maksoi pelin nettipankissa, mutta ei suostunut siltikään näyttämään ottelua. No, pyysi kaverilta jonku koodin jolla sai sitten näkymään. Kuva tuli hyvin ensimmäisen erän mutta äänet tuli koko ajan TPS-Lukko pelistä.
 
Viimeksi muokattu:

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nonniin, Jupan rukouksiin vastattu. Vedin 1+1 johtopäätöksen tästä uutisesta:

Uusi yhteistyösopimus ja sääntömuutos
SM-liigan TV- ja Internetlähetysten ongelmien aiheuttaman asiakaspalveluruuhkan purkamiseksi Jatkoajan moderaattorit ja sopimusteknisistä syistä vielä nimeltämainitsematon suomalainen TV-yhtiö ovat solmineet kaksivuotisen yhteistyö- ja sponsorisopimuksen, jonka mukaisesti nimeltämainitsemattoman yhtiön asiakaspalvelu ulkoistetaan Jatkoajan keskustelupalstalle.
http://keskustelu.jatkoaika.com/announcement.php?f=2

Hyvään saumaan Jatkoajan moderaattorit iskeneet, eiköhän tuosta sopimuksesta saunailtaan jos toiseen riitä juomarahaa. (vrt. Urhon ja Soneran soppari, joka tuskin kovin halpa oli)
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maxivision ja Urho?

Satuin tossa törmäämään Maxivisionin sivuihin. Tarjoavat käytännössä samaa kuin Soneran kotitv (eli että tulee laajakaistan kautta). Onko kellään tietoa siitä että kun kyseinen hässäkkä tarjoaa kanssa Urhoa, näkyykö sitä kautta kaikki nuo Urho Totalin pelit (eli siis sama systeemi kuin Soneralla??)?

Ei tarviis vaihtaa nettiä Soneraan jos kaikki pelit sais muutakin kautta..?
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
PlusTV ja myös Urho näkyy pääsiäisen ajan vapaasti antennitalouksissa eikä vaadi edes minkäänlaista katselukorttia. Eipä tarvitse anoppilassa perjantaina tehdä nettivirityksiä.

Lähde -> PlusTV:n nettisivut.

Lisäys: ja tuo tiedote tuli jo pari päivää sitten, joten aprillista ei ole kyse..
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Satuin tossa törmäämään Maxivisionin sivuihin. Tarjoavat käytännössä samaa kuin Soneran kotitv (eli että tulee laajakaistan kautta). Onko kellään tietoa siitä että kun kyseinen hässäkkä tarjoaa kanssa Urhoa, näkyykö sitä kautta kaikki nuo Urho Totalin pelit (eli siis sama systeemi kuin Soneralla??)?

Ei tarviis vaihtaa nettiä Soneraan jos kaikki pelit sais muutakin kautta..?

URHOtv Total on Soneran tuote, jota ei saa muuta kautta kuin Soneralta. Kaikki muut operaattorit tarjoavat tätä yhden kanavan URHOtv:a. Maxivision ei ole mitenkään muista operaattoreista poikkeava.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt kun lähetykset tuntuivat toimivan, niin voisi valittaa jostain muusta.

En tiedä kuvittelenko, mutta mielestäni Urhon matsien äänitoteutus on suurimmilta osin täysin ämpäristä. Pelin äänet, yleisön äänet ja selostus eivät kuulu nätisti ja symmetrisesti. Usein kuuluu pelkästään selostus, ja muut äänet sitten erittäin tukkoisasti ja hiljaisesti siellä taustalla. Yhdellä mikilläkö nuo kaikki äänet taltioidaan? Kun katsoo NHL-matseja, niin yleisön metelin lisäksi kuuluu kirkkaan selkeästi kaukalon äänet ja kiekkojen napsumiset lapaan. Onhan liigamatseissa yleensä hiljaista, mutta Urhon lähetykset antavat niistä silti turhan huonon kuvan. Kun suurin osa yleisöstä hakkaa käsiään yhteen ylivoimalla, niin telkkarista kuuluu vain epämääräistä pientä lätinää.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Nyt kun lähetykset tuntuivat toimivan, niin voisi valittaa jostain muusta.
Mainitsemasi pointit ovat totta, mutta haukkumakohde väärä. Pelilähetykset tuottaa tuotantoyhtiö Werne, UrhoTV hoitaa jakelun eteenpäin. Eli palautteet tuotantoyhtiölle.

Nimimerkillä "Ihan vähän hajosi pää niihin H-linnan räikkiin torstaina".
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysyisin tälla kertaa, että olenko ainoa joka ei ole saanut minkäänlaista vastausta maanantain ottelusta tehtyyn reklamaatioon? Itseasiassa tein kaksi, kun ei toiminut pudotuspelipaketti ja sitten ostettu ottelu pätki kuten lähes kaikilla. No pudotuspelipaketti toimi eilen, mutta olisihan tuo 7 euroa mukava saada pois. Oikeastaan mitään en tee noilla ilmaiskoodeilla, mutta jos eivät rahaa palauta niin voisihan ne ilmaiskoodit edes lahjoittaa jollekin, jos ne saisin. Ei huvittaisi alkaa Urhon kanssa kovinkaan pitkään kirjeenvaihtoon, mutta ensi viikolla alan jo kyselemään noiden ilmaiskoodien perään.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kysyisin tälla kertaa, että olenko ainoa joka ei ole saanut minkäänlaista vastausta maanantain ottelusta tehtyyn reklamaatioon?
Minäkään en ole saanut vielä minkäänlaista vastausta. Tein tosin reklamaation vasta tiistai-iltapäivänä, ja suoraan Urholle. Ensi viikkoon minäkin ajattelin odotella.

Nyt vain mietityttää, uskaltaako ostaa perjantain peliä (keskiviikkona ei tarvinnut miettiä, kun olin hallilla). Edellisen viikon Tappara-Jokerit toimi liki täydellisesti. Maanantain matsi ei ollenkaan...
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arvon moderaattorit

Näkemyksemme mukaan palveluntarjoajien tulee hoitaa asiakaspalautteensa ja tiedottamisensa omien kanaviensa kautta, eikä vaatia siihen toimintaan kolmannen osapuolen palveluita veloituksetta.

Mitään nickejä ei kaupallisiin tarkoituksiin ole, eikä niitä tulla myöntämään. Ei UrhoTV:n, ei Soneran, ei Nokian eikä minkään muunkaan palveluntarjoajan asiakaspalvelulle.

Moderaattorit

Heti alkuun kukin voi tarkistaa, millaisia mielipiteitä allekirjoittaneella on ollut toimimattomista nettilähetyksistä...

Jatkoaika voi aloittaa pienen mietintäkierroksen tällä. Olen kuullut tarinan uistinvalmistaja Rapalan historiasta, jonka jakaminen valaisee hiukan sitä ajatusmaailmaa, mitä yritän tällä "UrhoTV:n SM-liigaa seuraava ihminen on Jatkoajankin asiakas" -vertauksella sanoa.

Rapala kävi aikanaan oman asiakasstrategiansa päivitystä pohtien, kuka on asiakkaamme, keitä me palvelemme, keitä meidän tulisi palvella? Onko asiakkaamme tukkuri, joka edelleen jakelee uistimiamme ketjutason asiakkailleen (keskusliikkeet jne.). Vastaus: ei. Entä onko asiakkamme uistinmyyntiä tekevä liike? Vastaus: ei. Entä onko asiakkaamme kalastusta harrastava uistinmyyntiä tekevän liikkeen asiakas. Vastaus oli yllättäen edelleen: ei.

No mikä olikaan vastaus kysymykseen? Kala.

Saman pohdinnan paikka, sanoisin. Kuka on Jatkoajan asiakas?

Jos vastaus on Jatkoajan rekisteröitynyt käyttäjä, miettisin vielä kerran ehdotustani rinnastamatta SM-liigaa yksinoikeudella jakelevaa UrhoTV:tä Nokiaan, Soneraan...tai muihin yrityksiin, jotka ovat kylläkin kontekstissa, mutta tässä yhteydessä täysin eri toimijaroolissa kuin UrhoTV.

Jos vastauksenne on omalta osaltanne se, että asiakkaanne on Jatkoajan rekisteröitynyt käyttäjä, niin voisinko siten samalla ilmoittauttautua tässä ja nyt asiakkaaksenne ihan virallisesti? Koska samoin kuin kala, en minäkään sellaisenaan maksa tästä palstan käytöstä -kuten ei kalakaan omasta herkku-uistimestaan. Mutta samoin kuin kala, minä olen (jos asiakkuusajatteluketjunne johtaa tuohon lopputulokseen) lopulta asiakkaananne se, jonka mielipiteellä tulisi olla teille väliä. Jos näin haluatte.

Edelleen: olettaen, että olen tämän ajatuspolun kautta asiakkaanne, voisitteko miettiä, kannattaako asiakkaiden kehitysideat kääntää aprillipilaksi? Onko se valittu linjanne, suhtautua asiakaspalautteeseen näin? Ei, herneitä ei ole nenässä, tätä kannattaa kuitenkin hetki pohtia.

Palataan ehdotukseeni: UrhoTV on meille Jatkoajan lukijoille (asiakkaille?) ainoa tapa seurata meitä kiinnostavaa SM-liigaa televisiosta. Fakta. Minä Jatkoajan käyttäjä olen siten itsestäänselvästi myös UrhoTV:n käyttäjä. Fakta. Minulla ja suurella joukolla muita on ollut haasteita palvelun toimivuudessa. Fakta. Minulla on ollut vaikeuksia saada asiassa haluamani tason mukaista palvelua. Fakta. Ensisijainen palveluvelvoite on UrhoTV:llä. Fakta. Minulla on silti oikeus pyytää, että UrhoTV:n teknisellä asiakaspalvelulla tulisi olla mahdollisuus auttaa minua täällä, jos he sen haluavat tehdä - ja minä sen haluan. Olenko ainoa?

Tämä on tätä päivää eikä UrhoTV:n keskustelua Jatkoajalla tule nähdä asiakaspalvelufunktion korvaavana, vaan täydentävänä mahdollisuutena palvella paremmin meitä, jotka olemme molempien, Jatkoajan ja UrhoTV:n asiakkaita (?).

Itsekin digialan yrittäjänä pyrin palvelemaan omia asiakkaitani kaikissa niissä kanavissa, missä yritykseni tarjoamasta palvelusta keskustellaan. Internet ja sosiaaliset mediat ovat se ympäristö, jossa hyvää kokonaisvaltaista palvelua tulee pystyä antamaan kaikkialla siellä, missä keskustelua käydään - ja missä sitä ollaan halukkaita antamaan. Keneltä se on pois? Ei tämä ole mitään asiakaspalvelun ulkoistamista, vaan asiakastarpeiden tyydyttämistä. On siksi erikoista, jos täällä ei eletä sitä todellisuutta, missä hyvin monet sekä kotimaiset että kansainväliset internetpalveluiden tarjoajat jo elävät.

Edelleen: pelisäännöt voidaan rakentaa ja keskustelu voidaan pitää tiukasti asiassa. Digitaalisen videon reaaliaikainen ja täysin häiriötön jakelu ei tule olemaan mahdollista kaikkiin käyttöjärjestelmä- ja selainympäristöihin tällä volyymillä ja tässä kirjavien laajakaistanopeuksien takapajulassa vielä vuosikausiin. Siksi teknisen asiakaspalvelun halun auttaa tyrmääminen ja aprillisointi kertoo ainakin minulle, että ette pidä minua kalananne, jonka koukuttaminen ja palveleminen on oma tärkein palvelutehtävänne.

Rakentavassa keskusteluhengessä ja vastauksestanne jo etukäteen kiittäen - sekä koukku poskessa innolla polskien ;)

Jupa, perustyytyväinen kala
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä ole minullekkaan minkäänlaista vastausta tullut.

Minäkään en ole saanut vielä minkäänlaista vastausta. Tein tosin reklamaation vasta tiistai-iltapäivänä, ja suoraan Urholle. Ensi viikkoon minäkin ajattelin odotella.

Eli en siis ole ainoa. Kuitenkin edes välttävän nopeaa toimintaa toivoisi. Voi olla ettei paljoa pyhinä vastailla noihin reklamaatioihin, kun viikonloppuna pelataankin ja luultavasti puuttuvien koodien välityksen kanssa aspalla kiire.

Nyt vain mietityttää, uskaltaako ostaa perjantain peliä (keskiviikkona ei tarvinnut miettiä, kun olin hallilla). Edellisen viikon Tappara-Jokerit toimi liki täydellisesti. Maanantain matsi ei ollenkaan...

Eilen toimi lähetys moitteitta. Ei puskuroinut kertaakaan ja muutenkin kokonaisuus sai uskomaan parempaan. No alussa tuli selostus väärästä pelistä, mutta sekin korjaantui ennen ottelun alkua. Itseäni ei niinkään harmita se, että ostan yksittäisen ottelun joka ei toimi vaan se, että olen ostanut melko kalliin paketin ja senkin toiminnassa on ollut ongelmia. No toivotaan parasta jatkossa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Jupa, perustyytyväinen kala

Logiikkasi mukaan esim. minä voisin marssia mihin tahansa yritykseen, sanotaan nyt vaikka Giganttiin, ja vaatia että he perustavat sinne mun yritykselleni asiakaspalvelutiskin, koska mun yritykseni saattaa kiinnostaa myös heidän asiakkaitaan. Etkö tosiaan näe tässä mitään epäkohtaa?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Minusta olisi ollut ihan ok antaa Urhon väelle oikeudet vastata jatkislaisten kysymyksiin tässä ketjussa. Siinä oltaisiin palveltu nimenomaan meitä Jatkoajan ja Urhon käyttäjiä. Ymmärrän täysin vastakkaisen näkemyksen ja sen nojalta tehdyn päätöksen, mutta tulkitsen sen lapselliseksi saivarteluksi, josta ei hyötynyt ketään.

Minä reklamoin 29.3. kesken pelin ja tänään klo 10 vinguin, että mikä kestää. Arvokoodi tipahti iltapäivällä ja saatteena pahoittelut, että asiakaspalvelu on todella ruuhkainen.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Minusta olisi ollut ihan ok antaa Urhon väelle oikeudet vastata jatkislaisten kysymyksiin tässä ketjussa. Siinä oltaisiin palveltu nimenomaan meitä Jatkoajan ja Urhon käyttäjiä. Ymmärrän täysin vastakkaisen näkemyksen ja sen nojalta tehdyn päätöksen, mutta tulkitsen sen lapselliseksi saivarteluksi, josta ei hyötynyt ketään.

Minä reklamoin 29.3. kesken pelin ja tänään klo 10 vinguin, että mikä kestää. Arvokoodi tipahti iltapäivällä ja saatteena pahoittelut, että asiakaspalvelu on todella ruuhkainen.

Itse lasken Urhon samaan laariin liigaporssin kanssa. Ei sekään paska syksyllä toiminut ja perustivat oman blogin ongelmien ratkomiseen. Helppoa. Ei missään nimessä tänne.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikki mielipiteet ovat arvokkaita

...eli tämä oli vain oma näkemykseni asiasta. En vaan näe, kuka tästä linjasta hyötyy? Me?

Jupa
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
...eli tämä oli vain oma näkemykseni asiasta. En vaan näe, kuka tästä linjasta hyötyy? Me?

Jupa

Miksi UrhoTV:lle pitäisi luoda tänne oma palautekorneri? Eikö tärkeämpää olisi kuitenkin pyrkiä UrhoTV:nkin suunnalla siihen että asiakaspalvelu saataisiin toimimaan siellä päässä, eikä vonkua kirjoitusoikeuksia tänne.

Naurettavaa.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Audio-puolen keskustelupalstoilla on tullut aika paljon surffailtua ja kyllä siellä on ihan yleistä, että tuotteen valmistajat osallistuvat aktiivisesti keskusteluun mukaan. Selvähän se on, että tuotteiden markkinoinnin kannalta kyse on, jos ei nyt niin ovelasta, niin ainakin huomattavan huokeasta keinosta markkinoida omia tuotteita. Asiakkaat pidetään tyytyväisiä ja tyytyväisyys houkuttelee lisää uusia asiakkaita. Mutta kuten Jupa kysyy, keneltä tämä on pois? Yleisesti ottaen noilla sivuilla kirjoittajat (useimmiten teknisten ongelmien kanssa painivat idiootit kuten minä) ovat erittäin erittäin kiitollisia, että joku oikeasti asioista perillä oleva osallistuu keskusteluun. Eli win-win & no losers. Peukut siis pystyyn Jupalle, että on jaksanut nostaa kissan pöydälle. Ainoa negatiivinen juttu varmaan olisi, että jos Urpolta tulisi joku asiakaspalvelija jakamaan tarvittavaa infoa, niin enää ei ehkä kehtaisi vittuilla niin räikeään sävyyn. Mutta ihan oikeasti - jos tätä ketjua plaraa taaksepäin, niin kyllä epätietoisuuden tunnelma on roikkunut alusta asti keskustelussa mukana.

ps. Tässähän olisi Jatkoajalle oiva mahdollisuus asettua Urpon yläpuolelle, PÄÄSTÄÄ heidät sisään ja samalla legitimoida paikkansa Suomen johtavana jääkiekkomediana.

pps. Oliko se muuten aprillitsoukki vai ei?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä reklamoin 29.3. kesken pelin ja tänään klo 10 vinguin, että mikä kestää. Arvokoodi tipahti iltapäivällä ja saatteena pahoittelut, että asiakaspalvelu on todella ruuhkainen.

Kiitokset infosta. Täytynee huomenna sinne postia laittaa. Kuitenkin päivystävät pelipäivinä ja saisi edes sen varmuuskopion koodin muodossa, jos ei pudotuspelipaketti jälleen sattuisi toimimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös