UrhoTV ja Jatkoaika - Moderaattoreille
Hei!
Keskustelin tänään kahteen eri otteeseen UrhoTV:n teknisen asiakaspalvelun kanssa ja haastankin tämän keskustelun takia Jatkoajan toimituksen miettimään vakavasti ehdotustani.
Sain nimittäin kuulla, että UrhoTV:n jengi EI SAA rekisteröityä itse palvelemaan asiakkaitaan Jatkoajan heitä koskettavassa foorumissaan.
On tätä päivää, että yritykset kommunikoivat keskustelufoorumeilla jne. yrityksensä nimen alla virallisesti asiakkaidensa kanssa - Jatkoaika on tässä tapauksessa ja nimenomaan tämän otsikon alla se paikka.
Miksi Jatkoajan tulisi myöntää nämä asiakaspalvelutarkoituksiin liittyvät oikeudet UrhoTV:lle?
1) Me lukijat olemme Jatkoaika.comin asiakkaita - jokainen foorumi tarvitsee lukijansa ja mehän tämän mainosrahoituslystin maksamme - ilman meitä ei olisi tätäkän laatupaikkaa olemassa.
2) Me tällä foorumilla (keskustelua Urhosta) olemme silloin puhumassa juuri tästä asiasta eli miten Urho toimii tai ei toimi jne. Täällä ei myydä eikä markkinoida, vaan palvellaan. Palveluun täytyy olla oikeus eikä se ole pois keneltäkään. Moderaattoreilla olisi samat oikeudet puuttua myyntityyppisiin vihjeisiin viittaavat "oman palvelun buffaukset" muusta asiakaspalveluviestinnästä, kuten puuttuvat meidän yksityishenkilöidenkin keskusteluun päivittäin.
3) Meillä Jatkoajan asiakkailla on oikeus vaatia palvelua yritykseltä, joka tarjoaa lätkää nyt laajemmin kuin koskaan aiemmin. Se nyt sattuu olemaan UrhoTV, joka ei edes kilpaile muiden kanssa = UrhoTV ei saisi tästä mitään erityiskohtelua suhteessa johonkin muuhun palveluntarjoajaan, joka tarjoaa SM-liigaa tällä tavalla. Nelonen Sport Pro voisi nettijakelun osalta olla toki myöhemmin tällainen, mutta päällekkäisyyttähän näillä ei ole tarjonnan osalta.
Jatkoaika.comin blokatessa UrhoTV:n esim. teknisen ylläpidon viralliset vastaukset ongelmatilanteisiin blokkaatte samalla omien asiakkaidenne oikeuksia parempaan palveluun. Tämä on teiltä, Jatkoaika.comin väki, huonoa asiakaspalvelua. Piste.
Voisin luetella kymmeniä esimerkkejä siitä, kuinka tämän päivän yritykset saavat olla "läsnä" siinä keskustelussa, joka koskettaa heidän yritystään. Tässä mielessä esimerkiksi yhden "virallisen" Jatkoaika-nimimerkin luovuttaminen UrhoTV:n asiakaspalvelutarkoitukseen palvelee kaikkien etua ja ennen kaikkea meidän, jotka tämän lystin lopulta maksamme ollessamme näiden kahden eri organisaation asiakkaita.
Odotan virallista ja julkista kannanottoa Jatkoaika.comin Moderaattorien toimesta tähän asiaan mahdollisimman pian.
PS. 143 sivullista tekstiä Urhosta riittää perusteluksi sille, että täällä on paikka auki myös viralliselle Urhon tekniselle asiakaspalvelulle...
Jupa