Vai että munattomien pallien pesijä...?
Nämä pari nimimerkkiä ovat kyllä aika veijareita. Hirveä tuska ja kitinä, joka ei varmaan pääty ennen kuin Lukko vie mestaruuden. Kaikki muu on alisuorittamista.
Jos hiemankin tutustuisit viestihistoriaani, niin huomaisit kyllä, että osaan myös kehua tarvittaessa. Vaikka tällä kaudella ollaan neljäntenä sarjassa, mikä on tuolla pelillä loistosuoritus, ei kehuihin juuri ole ollut aihetta.
Peli on sen näköistä kuraa suurimman osan ajasta, ettei siitä kyllä mielellään maksa sitä 40 euroa/peli, että niitä näkee. Kyllä tuo 40 euroa on aika lähellä totuutta mitä peliin menee. Matkat, lippu, kahvit, lihapiirakat, olut yms.
Sinä taas tunnut kommentoivan joka peliä otteluketjussa ja muutenkin täällä. Oletko ikinä peleissä paikan päällä?
Siinä olet oikeassa, että kyllä mulla on tietynlainen tuska ja huoli joukkueen nykytilasta. Ykkös- ja kakkosketjut on peluutettu loppuun kun 2/3 osaa sarjasta on jäljellä ja kaksi muuta ketjua vetää lähes kiikareilla. Puolustus vuotaa ja maalivahdit imuroi. Pitäisikö tuohon oikeasti olla tyytyväinen?
Se on silkkaa itsensä kusettamista, jos katsoo pelkästään sarjataulukkoa ja toteaa, että meillähän menee helvetin hyvin. Tällä nykyisellä pelitavalla ja peliesityksillä se sijoitus putoaa hyvinkin nopeasti ja säälipoffeissa ollaan ennen kuin huomaatkaan..
Niin ja on tämä yksi nimimerkki aika veijari. Aina on kaikki niin ruusuisesti ja ikinä ei joukkueen tappiot ja alisuorittamiset vituta. Elämä on pelkkää aurinkoa ja ruusunterälehtiä. Ihanaa.
Olen pahoillani, etten minä pysty siihen. Minä haluan Lukolta voittoja ja mitaleita ja kultaa ja mirhamia. JUMALAUTA. Saa sitä nyt ihmistä vituttaa, jos oma joukkue pelaa kuin ämmät.
Ja en edelleenkään ole vaatinut Uramalle potkuja. Ainoastaan haluaisin hänen alkavan valmentaa joukkuetta niin kuin mies. Kyllä siihen joukkueeseen joku kuri saadaan kunhan vaan käytetään sitä omaa auktoriteettiä.